Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Deeltje, succes toegewenst met hoe je het gaat doen. Rust in hoofd geeft rust in doen.

Gelukszoeker, dat klinkt wel goed dat je weer zin krijgt om de teugels aan te trekken.
Ik hoop in de buurt van jou te blijven en dat het verschil niet groter gaat worden. Maar dat zal ik zelf moeten doen.

Gisteren had ik met vriendinnen afgesproken, dan gaat er altijd meer naar binnen dan goed voor me is. Nu weer normaal gaan doen, dan hoop ik er deze week geen schade van te ondervinden. Merk wel dat ik vocht vasthoudt, dus dat wordt meer drinken.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 17:11    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pien we gaan gewoon samen aan de bak Hand er op Hallo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 18:55    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Kan het niet laten om even te reageren,Pien en Gelukszoeker jullie ook veel succes,
Volgende week zaterdag gaan we voor groen oké,en bedankt voor jullie reacties,ik ga m,n best doen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 19:56    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank voor alle felicitaties Lach
Vandaag ook een erg leuke dag gehad. Zijn na een park geweest met het hele gezin + aanhangsel + kids ..

Gelukszoeker,
Dan zal ik de bloemkoolrijst maar niet kopen, k hou sowieso al niet zo van bloemkool.. misschien de brokolie dan maar eens testen..
Medicijnen zijn vaak negatief voor gewicht, maar uiteindelijk zal dat wel meevallen zodra je stopt ermee. Goed dat je de kinderbueno's terug gelegd hebt. Je kan best idd wat eten, anders zal t ook niet gezond zijn voor je lichaam he Lach

Deeltje,
Oejeee.... dat zouden we niet meer doen he .. Lachen
Alleen met lijnen bezig zijn is ook niet goed meid... maak je hoofd maar eens wat leeg... en laat t op zijn beloop.....en Nee... ik bedoel niet dat je nu alles mag gaan eten wat ook maar te pakken valt.. toch opletten natuurlijk, maar dat is wat lastiger dan gezegd, want je zal altijd denken van ochnee dat moest ik niet doen/pakken....
Hopelijk geeft t je wat rust, en zien we je wekelijkse wegingen nog tegenmoet, maar wel nog terug komen he als je je weer wat beter erbij voelt. (stiekem weet ik toch wel dat je het niet helemaal kunt laten voor altijd). Succes, en seeyousoon Lach

Pien, soms is een dagje met vriendinnen gezellig en moet ook kunnen.. dat er wat meer en ander eten ingaat..tsjaa..dat is normaal. Gaat wel weer weg met veel drinken en gezond herpakken.

Vandaag hebben we op het park gebbQ-ed, en verder vanalles nog erbij, niet heel gezond dagje, maar t valt nog redelijk mee denk k, ook weer aan een mooi stappen-aantal bij elkaar gespronkeld dus dat eten zal wel weer verteerd zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 22:06    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
nog gefeliciteerd amanda

ik kan jullie even niet bijhouden. echt te veel aan mijn hoofd en ben zo doodop dat forumlezen niet zo lukt

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dubbelpost

Laatst aangepast door caro84 op ma 12 jun 2017 7:29, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dubbelpost

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:28    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Is niet erg caro, komt vanzelf weer.. het ene moment staat je hoofd er meer heen dan de andere keer.. of men heeft minder tijd dan anders.. dan kan t nog weleens wat minder zijn. Geeft toch niet, als we maar blijven opletten. En deze week ben jij ook wat afgevallen, super toch Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 7:59    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Caro sterkte

Vanmorgen 22km gefietst en tot op heden netjes gegeten Erg blij Eten voor vanavond staat al klaar hoeft alleen door de blender heen en opgewarmd te worden.

Voor vanmiddag mag ik nog een zacht bruin bolletje als ik die op gesabbeld krijgt Lachen Lachen
Kan een klein beetje kauwen maar maar door de zwelling en spierpijn wil mijn mond nog niet zo ver open Lachen Lachen
Och we maken er maar gebruik van Erg blij Het gaat elke dag een beetje beter.

Hoe gaat het met jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 12:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zozo lekker bezig gelukszoeker.
Fijn dat je toch nog gewoon avondeten kan nemen, ook al is dit geblenderd.
Misschien kun je een cracker eten? Die zijn wat makkelijker om te sabbelen dan een broodje denk ik.. ik sabbel altijd op crackers hihi Uitlachen

Ik ga vandaag pompoen-spaghetti maken..... of t lekker is ? Geen idee... t proberen waard toch...of t gesmaakt heeft horen jullie straks.
T zijn iig sliertjes van pompoen, hier doe ik kipfilet bij, champignons, en spinazie als saus ... klinkt heel gek... maar als je niet probeert weet je niet hoe t smaakt toch.. in de pompoen zitten maar 15 kcal per 100 gram, en 2 gr koolhydraten (suiker hiervan 1,5gr).. dat is gewoon hartstikke gezond Lach
Op de verpakking stond dat je kastanjechampignons en spinazie ricottasaus moest gebruiken.. k gebruik wel als alternatief de gewone champignons en spaghetti ala creme Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 jun 2017 15:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 28 van 43