Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Kunstgebit doen ze niet zomaar.

Jij ook een fijne avond!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een lieve berichtjes allemaal dank jullie wel.
Het is niet bekend hoe lang het duurt en ook niet wat de prognose is. Elke 8 weken ongeveer is er evaluatie, als er dan vooruitgang is, hoe klein ook, mag ik weer 8 weken blijven.

Vanmorgen gewogen en ik was 73.7, en ik wilde zondag graag 73,8 wegen, dus dat gaat hartstikke goed! Lach Maar m'n lichaam doet zo veel pijn..... Vanmorgen ook weer uitval, dus lichamelijk wil het echt nog niet...

Gelukszoeker, wat lijkt me het vervelend om ook nog te moeten wachten of het wel geholpen heeft. Ik hoop echt voor je dat het geholpen heeft!

Succes allemaal weer! En welterusten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 22:06    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Verward Verward Verward Nou lekker dan ben ik 1.1 kilo aangekomen Verward Verward Verward
Wat moet ik nu doen Idee nog minder gaan eten?
Ik heb dan afgelopen zaterdag en afgelopen maandag wel gezondigd maar dat doe ik al weken,maar voor de rest onder de 1500 kcal gebleven,ik zal toch nu niet iedere week aan gaan komen? Huil huil ik ben nu even helemaal de kluts kwijt,
Maar het is niet anders,ik wil toch het liefst verder met hoe ik bezig was,en dan niet meer snaaien,zullen het dan toch die noten zijn die ik nu twee dagen eet die laat ik dan maar staan want daar heb ik wel iets meer van genomen dan een klein handje Rollende ogen
Fijn weekend Allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 5:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje misschien heb je te veel zout binnen gekregen? Te weinig gedronken?

Mineola aai

Hier ondanks vloeibaar eten toch een plus Lachen Gisteren ook ongesteld geworden.
Ik zie mijzelf niet al snel weer alles eten Huil huil Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 8:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte gelukszoeker, t zal even niet meevallen
De shakes lekker?
Ach dat is zo weg jou plusje

Mineola, dat beloofd een groen hokje morgen Lach. Pijnstillers zul je al slikken neem ik aan ?

Zozo Deeltje, dat is niet niks, je hebt inderdaad 2 dagen gezondigd, maar dat was al een aantal dagen terug, je hebt misschien ietsje meer gesnoept ?
En een klein handje noten op een dag is wel genoeg.. probeer die om de dag anders te nemen, je neemt ook al een liga, wat erg lekker is toch Lach En ik heb je verteld dat er kans is dat je wat gaat aankomen op t begin, na je stop met cambridge, laat je hierdoor niet ontmoedigen, maar moedig je zelf juist aan door t zondigen bij 1 x per week te houden. Hoe moeilijk dat soms ook is. Misschien is t idd ook vocht, teveel zout gehad zoals gelukszoeker zegt.

Hier is er ook niet veel af, maar iig niks erbij.. k denk dat toen ik vorige week ziek was, zovaak na wc moest, dat er wel veel vanaf is gegaan.... en nu dus weer wat minder...maar niet erg.... op naar volgende week Lach
Zijn veel rode hokjes, jammerrr.. op naar een volgende groene week dames.

Vandaag ben ik 28 jaartjes geworden.. houd t lekker rustig. Denk vanmiddag even met de kids na de kermis.
Geen verjaardag iig Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Mijn rode vakje was eerder deze week al duidelijk. Als ik vorige week mn gewicht had ingevuld dan was t nu weer groen geweest. Ik ga lekker door, en hoop vanaf nu weer langzaam aan naar beneden te gaan.
Merk helaas wel dat de eetbuien op de loer liggen. Gisteren ook, de hele dag zo'n drang naar eten. Steeds om weten te negeren, gisteravond een moment van alleen en hoppa. Had gehoopt dat ie weg zou zijn daarna, maar vanochtend hangt t ook steeds om me heen. Ben wel afleiding aan het zoeken en hoop deze keer er niet aan toe te gaan geven.

Deeltje, jammer maar helaas. Zelf heb ik het idee dat je nog wel wat meer aan groente mag eten op een dag. Een schaaltje rauwkost bij je boterham/cracker of een eigengemaakt soepje van bv brocolli of bloemkool. En met extra aan groente schiet je dagtotaal aan calorieën niet omhoog maar wel meer vulling en vezels. Maar het kan ook zijn dat je vocht vasthoudt en dat het volgende week weer een mooie min is. En niet vergeten veel water, groene thee drinken.

Gelukszoeker, afgelopen week heb je ook medicijnen gehad. Die kunnen er ook voor zorgen dat je wat vasthoudt. Volgende week weer in de min.

Mineola, mooi dat je je gewenste gewicht hebt. Wel jammer dat je nu weer zo'n pijn hebt. Sterkte ermee!

Amanda, gefeliciteerd met je verjaardag! Toch maar een gezellige dag ook a doe je t rustig aan. Kermis is ook leuk om naar toe te gaan.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pien, Dankjewel Lach
Je rode vakje was idd te verwachten...maar je hebt t weer gevonden om weer goed door te gaan.. volgende week voor jou ook een mooi hokje Lach
De eetbuien moet je zien te bedwingen, eet maar op vaste tijden zo mogelijk..bij zin in iets maar een bezigheid proberen te doen, even de aandacht op wat anders...al is dat zo lastig soms.

Ik eet ook maar 1 x per dag groente, maar wel heel veel! ik eet zoun 400-500 gram.. k vind t zoo lekkerrrr.. soms wel nog wat tomaatjes door de dag extra. T kan idd nooit kwaad om een extra portie te nemen. Ook kun je dit savonds op tafel zetten.. wat komkommer tomaatjes worteltjes weet ik wat allemaal.. net wat je lekker vind.
Ik heb van de week bij de albert heijn bloemkool en brocolli rijst gezien.. een van jullie ervaring mee?

Fijne dag,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 12:14    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Amanda gefelicteerd met je verjaardag Happy Birthday

Deeltje ik ga zo eens snuffelen in je mapje

Pien het feit dat je weer je gewicht in voert zeg als genoeg je wil er weer voor gaan en dat siert je vallen opstaan en weer door gaan. Kwa gewicht blijven we in de buurt van elkaar Lachen

Brokolie rijst klinkt jammie kende wel de bloemkool versie er van die vond ik niet lekker.

Klopt heb ook aardig wat medicijnen gehad en zoalang ik pijn heb blijf ik die slikken dat zal ook niet gezond zijn voor mij gewicht.
Ik richt mij nu op herstel en hoop volgende week toch een min te noteren.
Hier ook last van eetbuien alleen kan ik nu zo weinig stond in mijn handen met 3 zaken mini kinder bueno heb ze uiteindelijk uit mijn mandje gehaald en terug gelegd.

Die shakes zijn trouwens prima te doen doe er wel gemalen fruit door heen en een zacht broodje er bij op sabbelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Goedemorgen Allemaal
Amanda proficiat nog met je verjaardag meid,hoop dat je een fijne dag hebt gehad Erg blij
Ik was gisteren een beetje van slag,en heb daardoor alles aan elkaar gegeten Schaam Schaam en voel me nu nog slechter Verward
Ik merk dat ik sinds twee weken constant alleen maar met lijnen bezig ben,ik sta er mee op en ga ermee naar bed Rollende ogen
Ik heb besloten me een poosje terug te trekken hier op het forum,even kijken hoe het dan gaat?
Ik stuur wel gewoon m,n gegevens in zaterdags maar verder even niks,hoop dat jullie daar begrip voor hebben,ik wil iedereen heel veel succes wensen,en bedanken voor de steun die ik van iedereen heb gehad!!
Liefs Deeltje Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 9:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje veel succes met alles doe waar jij je goed bij voelt.

Hier begint er weer een drive te komen de wil om de teugels weer strakker te zetten is aanwezig.
Nu nog herstellen en dan er weer vol voor gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 10:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 27 van 43