Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote

mineola

je valt iig af..dat je in een rolstoel zit is al niet fijn. is t voor altijd of nu aan t revalideren ? dat je na therapie gaat, denk ik t laatste, maar dan als je denkt dat t nietmeer goedkomt moet j anders gaan denken.. je gaat vaak na therapie, ook al zie jij de vooruitgang niet zoals jij wil, die is er wel. geef nooit op Lach

pien ga zo doorr Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 11:27    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pien fijn dat je de weg naar beneden heb gevonden.

Ik heb een ontsteking laten weg halen mag zachte dingen en vloeibaar beetje op geleide van de pijn.
Ben alleen wazig door de pijnstillers Lachen Lachen

Vandaag atkins maaltijd shake binnen gekregen zodat ik een iets gezondere keuze heb. En chips als ik weer normaal kan eten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 15:41    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Lieve Miniola hier mijn steuntje in de rug
Ik kan je gevoel heel goed begrijpen meid,ook al weet ik niet wat het is om in een rolstoel te zitten,ik had begrepen dat het een revalidatie proces is? hebben de doktoren een idee hoelang het kan duren?
Maar nooit je vertrouwen kwijtraken,en altijd in jezelf geloven,het is nog nooit zo donker geweest of het word ook wel weer licht,
Maar ik vind het zo ongelooflijk knap dat je deze week weer afgevallen bent,daar kan ik nog een voorbeeld aan nemen!!
Kom op meid ik hoop dat je snel je motivatie terug hebt,je bent een kanjer Kussen
lieve groetjes Deeltje,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 15:46    

Reageer met quote
Gelukszoeker gaat het weer een beetje!!
Pien geweldig dat de weegschaal minder aangeeft,zie maar dat je het kunt Erg blij
Hier tot nu toe ook weer een goed dag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 15:48    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Het gaat wel ben alleen het zachte voedsel al wel beu wil gewoon kunnen kauwen maar dat gaat nog niet. Zal nog wel een paar dagen sabbelen worden Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 18:33    

Reageer met quote
Blij dat je in ieder geval geen erge pijn meer hebt,en dat kauwen komt vanzelf wel weer,
Heb je ook allemaal hechtingen in je mond dan?zijn je verstandskiezen getrokken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 18:54    

Reageer met quote
ja heb hechtingen in mijn mond geen idee hoeveel kan de wond door de zwelling niet goed zien.
Er is een ontsteking weg gehaald meerdere wortelpunt behandelingen gedaan. Dan snijden ze je tandvlees open boren ze een gaatje in het bot en maken ze de boel schoon en proberen ze de wortels in te korten in mijn geval was er 1 gebroken en is die weg gehaald en de rest is ingekort. Nu zal er in die ruimtes bot moeten gaan groeien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 19:03    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ohhh ohhh ohhh Help wat eng ik voel het in m,n tenen , ik heb zo de pest aan een tandarts Rollende ogen
Maar ze kunnen er tegenwoordig wel veel mee,ik hoop dat je snel weer kunt kauwen!!
Sterkte Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 19:16    

Reageer met quote
Deeltje ik ben doodsbang maar de verdoving was top niks gevoeld. Maar dat herstel nu Verward
Over 3 maanden weet ik of de behandeling is geslaagd anders word de boel getrokken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 20:08    

Reageer met quote
Dat zou fijn zijn als het geholpen heeft,een kunstgebit Rollende ogen maar als het niet kan,
Mijn man heeft ook een kunstgebit ,maar die is ook een stukje ouder als jij 60 jaar,hij dacht dat hij er nooit aan zou kunnen wennen,maar hij eet appels en stuken metworst,
Maar je moet er gewoon vanuit gaan dat het wel geholpen heeft,nu zal het elke dat stapje voor stapje beter gaan!!
Fijne avond nog Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 jun 2017 20:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 26 van 43