Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
oejee..
hopelijk heb j erna niet teveel last.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 16:12    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
We gaan het zien het moet toch gebeuren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 6:01    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Succes, sterkte en beterschap gelukszoeker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 8:07    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Sorry voor mijn afwezigheid. Had al even geen berichten binnengekregen, en ben momenteel druk zoekende naar mezelf en mijn motivatie. Waar is die gebleven? Was erg gemotiveerd en lijk nu wel erg gedemotiveerd terwijl er geen schokkende dingen zijn gebeurd. Ik kan momenteel geen weerstand bieden aan de suikerroep, terwijl ik weet dat het beter is het te laten staan. Hoe kan het dat ik de ene periode zo van alles kan laten staan en nu niks voorbij kan lopen.

Ook mbt wegen en gewicht hier invullen, was er heel stipt in. Elke zaterdag wegen en hier invullen en tussendoor ook te vaak op de schaal en nu wordt ie gemeden Schaam Schaam

Lees net even wat terug, zie een heel verhaal van P66. Knap van je dat je zo de knop om hebt weten te krijgen en dat het je lukt om de drang naar suikers toch weerstand weet te bieden.
Mineola, ik zit ook precies dus in die fase. IK WIL ERUIT!!!!!!!

Ai gelukszoeker, beterschap! Hoop dat het je meevalt en niet al te veel napijn gaat krijgen.

Inderdaad dus, was (en wil deze fase snel verlaten) aan het struisvogelen. Ben echt zoekende, heb de maaltijdvervangers achter me gelaten en weet niet zo goed hoe het in te vullen. Voel me ook echt weer zo als toen ik rond de 130 woog, niet happy in lijf en hoofd.
Deeltje, ik moet maar net als jij weer in mijn boekje gaan schrijven. Wie weet helpt dat, maar ik kan mezelf heel veel gaan voornemen het belangrijkste is ook dat het gebeurd.
2 weken gewichtloos, ga er vanaf deze week weer voor.

Caro, beterschap voor je kindje.

Succes allemaal.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Hoi lieve Pien,ik ben blij iets van je te horen Erg blij
Hier gaat het momenteel ook niet zo goed de ene dag wel de andere niet,maar heb een goed voorbeeld D66 en ze heeft goed tips
het moet ons toch ook een keer gaan lukken Pien om van de suiker af te blijven!!
Ik ben ook weer in mijn dagboek gaan gaan schrijven,alleen gisteren niet,de hele dag ging het goed en pats boem weer aan het snoepen geslagen Schaam Schaam zo zie je maar meid je bent niet de enige,ik hoop dat ook jij je draai weer vind!!
Kom op meid samen staan we sterk toch Erg blij
Lieve groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 10:34    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
dank jullie wel. ze heeft een nieuwe kuur en lijkt vandaag een goede dag te hebben.
Mijn oudste dochter heeft nog steeds overgewicht, ze ziet er trouwens gewoon slank uit hoor. grenzen zijn belachelijk streng bik cb en ze kijken niet naar het verband met lengte en haar bouw..... maar we gaan weer samen op ouder-kindgym van het ggd... omdat dochtertje het ook enorm leuk vind. vind een dietiste namelijk echt onzin voor een vierjarige. ze snoept doordeweeks nooit bij mij, eet goed groenten en beweegt de hele dag

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 12:42    

Reageer met quote
Wat fijn Cora dat het de goed kant weer opgaat met je kleine meid Erg blij
Gym is nooit verkeerd vind ik en als ze het nog leuk vinden ook,dan is dat toch fijn!!
Goed van je dat de kinderen door de week niet teveel snoep krijgen,mijn schoondochter is daar ook alert op want m,n kleindochter mag graag snoepen en ze is bijna 11 jaar wel een leeftijd waar je mee moet oppassen!!
Bij Oma mag altijd iets meer zeg ik altijd,maar hou er wel rekening mee dat m,n schoondochter dat liever niet heeft!!
Zo nu nog even een klein uurtje lopen tussen de buien door Lachen
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 12:59    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pien, fijn om je weer te zien.
Dat je soms eens de motivatie kwijt raakt is heel normaal... kijk eens hoelang we hier al zitten en er mee stroggelen..t liefst wilde we dat al die kilotjes ineens verdwenen waren, helaas.. waarom kunnen wij niet eten wat we willen, en andere wel ?!
Soms heb je periodes dat je overal zin in hebt wat niet goed voor je is, probeer hier niet aan toe te geven, na n paar dagen zul je zien dat de drang ernaar minder is.. maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
In je boekje schrijven helpt zeker, gewoon proberen weer Lach Ik bedenk me nu begin van de dag wat ik wil eten, schrijf dit op in t boekje, en dat gaat prima, heel soms veranderd er iets in.
Succes

Deeltje foeifoei Lachen, houd je eraan vast dat CB je best wat geld gekost heeft, en je naar een mooi gewicht gebracht heeft... dat laat je toch niet door snoep verpesten ...dan kan n keertje geen kwaad....maar houd t beperkt madam..
omg lopen in de regen? Mij niet gezien haha..
Kinderen wil je altijd iets geven, maar dient idd wat rekening mee te houden wat de ouders ervan t liefst wel of niet hebben.
Als mijn nichtje komt dan wil ze ook altijd snoep, ijs... k geef haar dan een rijstenwafel of n stuk fruit...soms ook een snoepje, ijsje o.d. maar niet teveel.. zeg altijd dat ze een dingetje mag uitzoeken.. ze heeft ook overgewicht helaas. Wil dr niet alles ontzeggen, maar wel beperken. Helaas mag van dr ouders wel iets teveel dan goed voor dr is.

Caro
, Fijn dat t met je dochtertje alweer wat beter gaat...
kinderen zijn al snel te zwaar.. ze willen t liefste n kind van 4 met 15 kilo zien.. kinderen bewegen nog zo ontzettend veel, groeien en moeten gewoon kunnen eten. Ze moeten maar eens na zichzelf kijken, zitten er heus wel bij die ook overgewicht hebben.
Wat leuk ouder en kind gym.. altijd goed..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 13:35    

Reageer met quote
Lachen Lachen Amanda als ik je verhaal lees zit ik met een big mille achter m,n laptop,jij kunt het altijd zo mooi vertellen Lachen
Maar je hebt O zo gelijk meid,maar die drang die wint het iedere keer weer van me Rollende ogen maar ben vandaag weer goed bezig,ik schrijf zo meteen mijn menu weer in mijn dagboekje,
Als ik nu eens ieder keer als ik behoefte heb om te snoepen eens aan Amanda denkt die zegt foeifoei Deeltje niet doen,wie weet helpt dat Lachen
Maar je hebt 100% gelijk meid,ik ga er aan werken Yes! (nederlands= Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 14:02    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ben ik weer veel pijn en het vloeibare eten ik nu al zat Schaam Schaam Wil chocolade Rollende ogen Rollende ogen
Morgen maar ergens een chocolade shake vandaan halen.

Pien wat fijn dat je je hoofd weer uit de grond heb gehaald struisvogelen is nooit goed. Kom op lieve Pien stapje voor stapje. Samen op weg naar de 100kg grens aai

Ik ga weer verder met koelen

Zet hem op allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 14:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 24 van 43