Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   P66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik wil eigenlijk het liefst uit de sprint en op mezelf verder gaan met lijnen. Wil degene die dat kan mij eruit halen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Jammer @D66 dan moet je even @Gelukszoeker vragen,heel veel succes,
@Amanda ook gezellig met een vriendin je verjaardag vieren
Alvast proficiat met de verjaardag van je nichtje fijne dag morgen ik vind kinder verjaardagen altijd het leukst die blijde gezichtjes geweldig,ik die taart die gaat vast heel mooi worden!! Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 11:50    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
P66 heb je er uit gehaald veel succes met afvallen!

Ik heb Nikkiee2 ook uit de sprint gezet die heb ik helemaal niet meer gezien na haar eerste bericht. Jammer dat je niks meer van je laat horen omdat je alleen maar groene vakjes heb.

Mineola kom op je kan het maak mini stapjes kijk van maaltijd tot maaltijd.

Deeltje balen dat het zo mis ging maar vandaag nieuwe kansen

Amanda fijn dat je weer beter bent!

Pien waar ben je?? Gisteren weer geen gewicht in gevoerd dat is bij jou een slecht teken Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 15:38    

Reageer met quote
Gelukszoeker ik heb Pien voor het laatst gesproken in de cambridge sprint,hoop dat alles goed met haar is,heb heb daar net weer even een berichtje neer gezet voor haar, verder schrijf ik bijna niet meer daar,word niet veel meer gereageerd,dus steek mijn, energie liever hier in Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 17:40    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jammer P66, succes

Dankje Deeltje, kinderverjaardagen zijn altijd leuk.. t wordt maar klein, maar wat maakt t uit. Ik ga een hele mooiie taart voor dr maken Erg blij

Gelukszoeker, ik zag dat Nikkie pas 1 bericht getypt had, en dat was in deze sprint. Misschien is ze alleen hier om dr gewicht in te vullen, maar dan vind ik dat je niet mee moet doen in sprintjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 17:56    

Reageer met quote
Deeltje hier had Pien van de week ook een bericht neer gezet dat ze weer mee wilde schrijven en dat het niet geweldig ging daarom vrees ik er een beetje voor.

Amanda klopt dat zag ik 1 bericht en daarna niks meer vind 5 weken genoeg tijd om een teken van leven te geven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 18:13    
Vrouw Weeggegevens   Amanda1989
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja klopt gelukszoeker, maar helaas is dat overal... zijn altijd mensen die zich inschrijven voor een sprintje, maar een berichtje--> Neee dat is teveel van t goede. Waarom doe je er dan in mee? Denk ik dan.
T hoeft heus niet elke dag, al was t maar 1 x in de week, was al voldoende, even laten weten hoe t gaat en evt op andere reageren is wel zo fijn dacht ik toch.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 18:42    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Klopt ook gelukszoeker,hoop dat ze iets laat horen,dan weten we in ieder geval dat alles goed is!!
Fijne avond allemaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 18:44    

Reageer met quote
Ik hoop dat Pien weer snel opduikt

Hier proberen weer netjes te doen die weekenden zijn hier nog steeds drama Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 6:49    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
sorry mensen...... gaat even niet zo lekker hier. Baby longontsteking, twee keer terug het ziekenhuis in. steeds aantal dagen 40 graden koorts. sinds gisteravond houd ze eindelijk wat voeding binnen en vandaag was ze weer een klein clowntje hihih. morgen naar kinderarts. Daarbij heeft oudste enorm last van nachtmerries, denk getriggert door haar zieke zusje. overdag zit ze aan mij vastgeklampt. Zelf moet ik vrijdag op risicogesprek voor aankomende kijkoperatie waar ze een nierbiopt gaan doen, omdat mijn bloedlab heel slecht was...... dus alles bij elkaar maakt dat ik doodmoe ben en het forum gewoon even vergeten. qua gewicht gaat het langzaam goede kant op. Moet nog bijlezen, maar de kids slapen allebei al en denk dat ik er zo achteraan ga!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 19:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 22 van 43