Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker ik snaai meestal als er niemand thuis is,en denk soms dat ik het al gered heb Rollende ogen zit bijna op het gewicht dat ik graag wil,en er zat twee weken tussen dat ik weer naar de consulente moest,
Allemaal smoesjes natuurlijk ik maak me zelfs iets wijs,om maar te eten,want ik ben er nog lang niet!!
Zo makkelijk het me de eerste weken afging zo moeilijk vind ik het nu,
Maar heb toch besloten om vanaf vandaag de draad weer op te pakken,hopelijk valt de schade zaterdag mee als ik naar haar toe moet?
Ik weet gewoon dat het lijnen voor mij altijd een probleem blijft,ik hou zo van lekker eten,en als ik m,n gewicht heb bereikt kan ik ook best eens iets nemen,maar de rem moet er natuurlijk wel weer op :lol:maar ik ga er vanuit dat het me ooit gaat lukken Erg blij
Ik ben ook ooit eens naar iemand geweest om te praten waarom ik eet,ben er op een gegeven moment mee gestopt het was zo,n verschrikkelijk mens,ik liep op een gegeven moment met briefjes rond waar opstond ik ben geen vuilnisvat,en nog veel meer van die kwetsende teksten,
de reden waarom ik eet zal ik wel nooit weten het is een gewoonte denk ik?
@Pien,ik hoop dat jij met je consulente tot een oplossing komt,maar koolhydraatarm zou ik niet kunnen,ik hou zo van brood,maar je kunt ook wel weer veel lekkere dingen eten,pfff het is wat met dat lijnen Lachen maar we gaan het redden meiden,samen staan we sterk toch Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 14:39    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Deeltje klinkt niet als een goeie therapeut.

Ik doe dit online dus pik er uit wat ik handig vind en de rest doe ik gewoon niet.

Eten het blijft toch iets raars die verslaving stoppen is ook geen optie zoals b.v met een rookverslaving daar stop je gewoon helemaal mee maar met eten is dat toch een ander verhaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 19:29    

Reageer met quote
Klopt Gelukszoeker daar heb je helemaal gelijk in,ik rook en drink geen sterke drank,dat scheelt ook al weer,maar eten heb je nodig!!
Als je zo van je eetverslaving af kunt komen dat zou toch geweldig zijn,en als het online lukt waarom niet!!
Ik ben op aanraden van m,n huisarts toen naar haar heen gegaan,ze moet heel goed zijn,maar het klikte echt niet,
het werd een aantal keer vergoed door de zorgverzekeraar,later zou ik het zelf moeten betalen,dat was best duur,ik heb haar toen verteld dat ik er geen goed gevoel bij had en het ook te duur vond,een paar weken daar voor had ik haar verteld dat ik die zomer op vakantie ging,en wat dacht je wat ze toen tegen me zei Rollende ogen nu als ik op vakantie kon gaan dan kon ik haar ook wel betalen,nou ja zeg,ik sloeg helemaal dicht,ben er ook nooit meer heen gegaan!!
Ik weet nu zelf wel wat ik wel en niet moet doen,maar soms lukt het en soms niet,maar ik geef niet op,ooit lukt het me Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Deeltje, wat een naar mens zeg.
Kan me voorstellen dat je geen klik met haar had.
En dat is toch wel belangrijk, want je moet haar toch dingen toe vertrouwen.

Het kan heel goed zijn, dat het een gewoonte is geworden, dat eten wanneer je alleen bent.
Ik heb het zelf ook wel. Als ik weet dat ik 's avonds alleen ben, kan ik 's middags al bedenken wat ik dan zou kunnen eten.
Probeer het te doorbreken. Heb je geen leuke hobby wat je dan kunt gaan doen? Of zorg dat je voor die momenten een schaaltje met iets gezonds klaar hebt staan.
Als je weet wat je moeilijke momenten zijn, probeer ze voor te zijn.
Klinkt makkelijk, maar op zo'n moment is het zo moeilijk.
Ik weet het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 22:42    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jemig Deeltje dat is verre van een professioneel mens zeg met zulke opmerkingen.

Ik ben ooit ook wel eens bij iemand beland die mij zou helpen met die eetbuien maar dat mens was vooral bezig met de vraag waarom ik niet deed wat zij mij vertelde. Kreeg haar niet uitgelegd dat dit voor mij niet zo werkte. Ben toen ook vrij snel gestopt en online dingen gaan doen daar heb ik wel een hoop van geleerd.
En het ging ook een hele tijd goed met die eetbuien maar waarom het nu zo mis gaat is mij niet helemaal duidelijk. Nu komen er door die online training wel dingen naar boven hoop maar dat dit mij iets verder helpt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 7:43    

Reageer met quote
Dionbi dat heb ik nu ook,als ik weet dat m,n man bijvoorbeeld naar de voetbal gaat of wat dan ook dan bedenk ik al wat ik allemaal kan gaan eten,maar als het kort voor m,n weegmoment is kan ik het wel laten gek toch Lachen
Ik denk zelf dat het bij mij door verdriet komt,ben zo vaak teleur gesteld door mensen die me na stonden,ik kan er wel een boek over schrijven,ik heb het contact dan ook verbroken,daar heb ik wel hulp bij gehad hoor,ben nu zover dat ik dingen heb afgesloten zo moeilijk het soms ook is,ik moest ook aan mezelf denken anders was ik er aan onder door gegaan,mijn man had al zo vaak tegen me gezegd jij licht er waker van denk je dat een ander dat ook doet?
Ik heb een fijn gezin en lieve vriendinnen,en dat is me zoveel meer waard!!
En wat de eetbuien betreft ik zal goed momenten hebben en minder goede,maar ik kom er wel daar ben ik van overtuigd Erg blij
@Gelukszoeker als het allemaal zo makkelijk was
Rollende ogen dat is het zelfde als een diëtiste ben ik ook al eens geweest,dat moet je eten en dan val je af,het werkt voor mij allemaal maar eventjes,
Ik hoop voor jou dat je er achter kunt komen waarom die eetbuien bij jou weer opspelen,succes meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 9:35    

Reageer met quote
Dionbi dat heb ik nu ook,als ik weet dat m,n man bijvoorbeeld naar de voetbal gaat of wat dan ook dan bedenk ik al wat ik allemaal kan gaan eten,maar als het kort voor m,n weegmoment is kan ik het wel laten gek toch Lachen
Ik denk zelf dat het bij mij door verdriet komt,ben zo vaak teleur gesteld door mensen die me na stonden,ik kan er wel een boek over schrijven,ik heb het contact dan ook verbroken,daar heb ik wel hulp bij gehad hoor,ben nu zover dat ik dingen heb afgesloten zo moeilijk het soms ook is,ik moest ook aan mezelf denken anders was ik er aan onder door gegaan,mijn man had al zo vaak tegen me gezegd jij licht er waker van denk je dat een ander dat ook doet?
Ik heb een fijn gezin en lieve vriendinnen,en dat is me zoveel meer waard!!
En wat de eetbuien betreft ik zal goed momenten hebben en minder goede,maar ik kom er wel daar ben ik van overtuigd Erg blij
@Gelukszoeker als het allemaal zo makkelijk was
Rollende ogen dat is het zelfde als een diëtiste ben ik ook al eens geweest,dat moet je eten en dan val je af,het werkt voor mij allemaal maar eventjes,
Ik hoop voor jou dat je er achter kunt komen waarom die eetbuien bij jou weer opspelen,succes meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 9:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Diëtistes zijn makkelijk om de tuin te lijden Lachen Gewoon lijstje geven wat ze willen zien en dan niet afvallen en dat dan de diëtiste niet snapt dat het niet werk.
Ze keken nooit verder dan dat lijstje. Geen idee hoeveel ik heb versleten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 mei 2017 18:39    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Ik heb ook twee niet heel goede dagen erop zitten. Gisteren zelfs voor de boeg gegaan voor een zak snoep. Bij de boodschappen meegenomen en ook eigenlijk achter elkaar, zonder proeven genieten of wat dan ook naar binnen. Merk al een tijdje dat ik niet zo lekker in mijn vel zit, waar het aan ligt hoe het kan ik heb geen idee. Maar nu al twee slechte dagen achter elkaar is niet de bedoeling. Ik merk het in de middag ook dat ik te veel slechte koolhydraten heb gehad. Wordt heel moe zo rond vier uur en ook best snel aangebrand dan. Dus dit moet anders, maar ja makkelijker gezegd dan gedaan. Onrust in mijn hoofd geeft ook onrust in het eetgedrag.

Koolhydraatarm wil ik niet, maar wel beperkt. Aardappelen mis ik niet eens zo zeer, en brood is ook wel te vervangen. Maar ik ben wel dol op macaroni of spaghetti, dus 1 in de week daarvan de volkoren variant. Dan zit je meteen wel hoog in khd maar het verzadigd wel en geeft minder pieken in de suikerspiegel bij mij.
Maar wat voor de 1 werkt hoeft voor een ander juist helemaal niet te werken.

Diëtisten of wat dan ook, ik heb er ook al verscheidene gezien. Het is net treffen of je met 1 een klik hebt. Die is er niet zo snel, vooral als iemand mij even wil vertellen wat ik wel of niet mag of moet doen. Dat werkt niet voor mij.
Deeltje, groot gelijk dat je daar niet meer naar toe gaat. Vreemde uitspraken.

Gelukszoeker, ik hoop dat je achter de oorzaak komt. Succes.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 11:28    

Reageer met quote
Pien ik heb dat soms ook dan krijg ik drang om te snoepen,er is dan ook geen houden aan,gelukkig gaat het hier al weer sinds twee dagen goed gelukkig,zaterdag moet ik weer wegen,Help we zullen het zien Rollende ogen
Ik heb net m,n bestelling verstuurd naar de consulente,heb er gelijk een berichtje bij geschreven,dat het helemaal niet goed is gegaan,dan is ze in ieder geval een beetje op de hoogte,maar ik denk wel dat ik ondanks wat ik weeg nar stap 2 ga,dan moet ik nog wel m,n drie producten en ik mag dan 125 gram vlees en 125 gram groente het is de bedoeling dat ik het twee weken doe,en dan weer een stap verder naar stap 3 dan mag je weer iets meer,of ik dan nog ga afvallen?ik weet het niet sommigen vallen in de andere stappen nog steeds af,ik zal wel niet zo,n geluksvogel zijn denk ik Lachen
Pien ik ben juist gek op brood,aardappels geef ik niet veel om,pasta vind ik ook wel heel lekker, smullen
Maar we moeten maar zo denken,we staan er nu beter voor als begin januari Erg blij
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mei 2017 13:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 3 van 43