Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   P66
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Als ik het kan, kan iedereen het, ik was vreselijk erg met snoepen.

Ik hou geen calorietjes bij. Ik heb van de diëtiste een boekje gekregen wat omschreven wordt als een energie beperkt dieet. Het uitgangspunt is dat je wel alle voedingsstoffen binnen krijgt
Daarin staan tips, wat je voor je ontbijt kunt kiezen, tussendoor, lunch en diner. Je mag daar zelf in varieren. Allemaal producten die je nodig hebt, maar met tips dat je gezonde en magere (niet vette) keuzes maakt.
Calorieën tellen is zinloos voor mij. Met 1500 calorieën kunt je evengoed nog slecht eten. Vaak ga je dan juist compenseren door goed eten te laten staan, omdat je iets slechts heb gehad wat teveel bevatte. Als ik volgens de aanwijzingen eet, krijg ik genoeg gezond binnen en met de juiste keuzes gaat het heel langzaam de goede kant op.

Wat overigens niet betekent dat ik het helemaal niet moeilijk heb, want er zijn dagen bij..... Maar ik doe het niet. Ik gedraag me. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 21:38    
Vrouw Weeggegevens   P66

Reageer met quote
Ik zal in mijn eigen dagboekje lekker lijnen vanaf morgen mijn menuutjes weer plaatsen. Hier neemt dat teveel ruimte in. Wie ze wil lezen is dan welkom in mijn boekje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 21:43    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Intresant verhaarl P66 knap dat je dat zo kan.

Hier ook geen calorie teller eet op gevoel maar soms wil dat gevoel extra suikers Schaam Schaam
Ben nu bezig met de uitwerking van een training over emotie eten en daar doe ik veel ontdekkingen en inzichten op waar ik mee verder kan.

Heb een kan water koud gezet met verse munt er in voor vanmiddag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 mei 2017 6:36    

Reageer met quote
Dames hoe gaat die?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 6:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
P66, Knap hoor! Ik krijg veel te weinig vezels binnen. Ik eet wel volkorenbrood, maar ik heb evengoed veel te weinig. Heb jij misschien nog tips?

Ik zou vanaf deze week weer m'n best doen, dat is al precies 1 dag gelukt Schaam Schaam hopelijk kan ik nog een groen hokje halen als ik vandaag en morgen m'n best doe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 11:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Waardeloze dag weer, dik over m'n calorieën heen en mentaal en fysiek ook knudde. De frustratie zit enorm hoog. Wanneer wordt het beter..?? Help!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 17:13    

Reageer met quote
Mineola hoe was je dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 17:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond laat in bed, en rond 2 uur alweer wakker​ door lawaai op straat, wel weer in slaap gevallen maar om een uur of 6 was het echt gebeurd met slapen. Daardoor erg vermoeid, en al veel pijn.
Tot en met de lunch ging het qua eten vrij goed, maar daarna ging het helemaal mis. Erg overbelast daardoor nog meer pijn, nergens zin in. Alleen eten gaat dan nog wel goed. Één mazzel dat ik zo veel pijn had dat ik niet meer naar de keuken wilde lopen en ons huis is zeer rolstoelvriendelijk dus dat was geen oplossing dus daardoor is de schade nog enigszins beperkt gebleven.
Vanavond mag ik nog tennissen, ik heb er nu even geen zin in, maar wel de hele week naar uitgekeken dus misschien gaat het wat beter als ik er ben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 18:53    
Vrouw Weeggegevens   P66

Reageer met quote
Ik ben zondag vergeten mijn gewicht in te voeren. Geschokt
Ik heb het alsnog gedaan. Was wel iets minder op de weegschaal, maar heb nog zo'n ouderwetse met streepjes en het moet wel een overtuigende hele of halve kilo zijn om hier te noteren.
Aanstaande zondag nieuwe ronde nieuwe kansen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 22:11    

Reageer met quote
Eindelijk weer een dikke min op de weegschaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 7:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 20 van 43