Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag idd wel weer even gezellig met z'n allen.

Hier ook een bbq. Niet heel veel gegeten, maar zit wel aardig vol. Morgen weer een nieuwe week en hopelijk laten we allemaal het vocht dan rijkelijk stromen Lachen.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker dan heb je het 10 juni al achter de rug,ik ga voor je duimen dat het 100% mee valt oké,
ja nu je het zegt Pien zit in het cambridge sprintje zal daar eens even reageren of alles goed met haar is!!
Dit sprintje heb ik gemaakt en als de cambridge sprint af is gelopen schrijf ik alleen nog hier,heb ik ook niet zo,n last van m,n schouder,vind het ook vervelend als ze mij iets vragen als ik dan niet reageer,maar de andere sprint is ook erg rustig?misschien ook wel een goed teken dan kunnen ze het misschien wel zonder hulp dat is natuurlijk ook wel fijn,maar ik kan nog alle hulp en tips gebreuken
Lachen
Wat leuk nieuwe kleren,waarom heb je er schaamte smile achter gezet dan?is toch fijn nieuwe kleren,wat voor leuks heb je gekocht dan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 19:55    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Pien heeft ook haar gewicht niet ingevoerd ben bang dat ze aan het struisvogelen is.

Ik haat shoppen Lachen En dan overal die lelijke spiegels Rollende ogen

Nog 1.5 week wachten en dan hoop ik het ergste gehad te hebben en dan snel herstellen en hopen dat het allemaal mee valt en ik weer echt de focus op gewicht verliezen kan leggen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Allemaal lekker aan het barbecueën zo te lezen. Hier verjaardag gehad dus ging ook niet goed en nog heel veel over....
Nu heel erg duizelig, misschien morgen meer energie wat te reageren, sorry Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 21:33    
Dagdeal (728x90)
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga mijn best doen de schade van afgelopen zaterdag weg te werken Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 7:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje, stokbroodjes kruidenboter zijn ook wel heel lekker, ik begrijp het helemaal. Ik ben al eens op zoek geweest naar gezondere opties, maar nog nooit iets lekkers ontdekt.

Gelukszoeker, het lijkt deze week iets koeler te worden. Misschien helpt dat bij het vocht?
Dat van het winkelen herken ik. Er hangt ook vaak licht wat het allemaal nog erger lijkt te maken.

Dionbi, hier ook een hoop in de kast wat eigenlijk niet meer goed past. Ik heb een leuk shirtje aan de deur gehangen in de hoop dat dat motiveert, maar eigenlijk kan ik die beter aan de koelkast hangen denk ik Lachen

Firegirl, succes met drinken ohhh

Ik zal ook zo mijn waterflessen weer vullen. We hebben nog erg veel over van de verjaardag van gisteren. Niet alleen een hele taart maar ook worst salades, chips en nootjes. Als dat maar goed gaat... Ik wil heel graag 24 juni onder de 73. Dan moet ik nu wel echt weer even gas erop.

Succes allemaal deze week!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 7:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Was vanmorgen bij de huisarts en heb er ook even mijn frustraties er uit gegooid dat het afvallen zo ruk gaat........ Ik slik op dit moment ontstekingsremmers en die schijnen als bij werking te hebben vocht vast houden Gemeen

Ga nu maar weer terug naar worteltjes dieet en smooties met bleekselderij, komkommer en banaan om zo het vocht proberen een beetje af te drijven.
Anders geduld hebben tot ik mag stoppen met die rommel en dan zou het makkelijker moeten gaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 11:41    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukszoeker, Ontstekingsremmers ook voor je kaak? Ik hoop voor je dat dat het punt is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 14:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja voor mijn kaak probeer nu natuurlijke vocht afdrijvers meer te eten en kijken wat er gebeurd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 19:04    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Jeetje Gelukszoeker het zit je ook niet mee hé,weet je je meid misschien moet je even niet aan je gewicht denken en als je gelijk blijft nu is het even prima,je hebt nu wel iets anders aan je hoofd toch?en vervelend dat die medicijnen je vocht bezorgen maar ze zult ze wel nodig hebben voor de pijn neem ik aan,
En als je straks geholpen bent en je alles achter de rug hebt komt het afvallen vanzelf wel weer Yes! (nederlands=
@Minola tja stokbrood met kruidenboter lekker maar ook zo fout,gisteren had ik een goede dag vandaag in een woord gezegd waardeloos Schaam Schaam me helemaal scheel gegeten in de koekjes kaas en wat er verder nog voor lekkers was,nu is bijna alles op en haal ik niks bijzonders meer in huis jeetje ik lijk wel een klein kind waarom kan ik er niet gewoon vanaf blijven Rollende ogen
En Minola jij bent zit al bijna op je gewenste gewicht dat gaat zeker lukken meid!!
Zo nu mezelf even een schop onder m,n kont geven,dat het vanaf morgen weer goed mag gaan!!
SUCCES MEIDEN WE KUNNEN HET!! Applaus

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 20:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 18 van 43