Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker met dit weer hou ik ook wel iets vocht vast,het is nu ook wel zo warm,dit hoeft voor mij ook weer niet Rollende ogen maar je kunt zo wel lekker BBQ dat gaan we dan ook zo doen de kids komen straks allemaal Erg blij
Gelukszoeker wel knap hoor dat het deze week helemaal goed ging met eten,volgende week heb je zeker weer groen
Yes! (nederlands=
@Firegirl ik ga geen bodieboost doen hoor,maar heb het boek wel gekocht via marktplaats voor 9.50 daar zaten de verzendkosten bij in,voor het boek heb ik 6 euro betaald,mijn vriendin gaat maandag wel beginnen,zij was hier vorige week met haar boek,ik vond het er leuk uit zien denk dat er wel veel bruikbare tips instaan,maar net zoals Gelukszoeker al aangaf je moet alle groepen 2 maal nemen,verder weet ik het niet ik moet nog beginnen te lezen,
Op marktplaats staat volgens mij nog wel zo,n boek
Maar volgens mij is het net zoiets dan dat ik nu ook doe gezond eten,ik zal het volgende week eens gaan lezen
Mijn vriendin heeft trouwens lid geworden zij betaald volgens mij 17.95 per maand en krijgt dan week menu,s
Wil jij het dan ook gaan doen Firegirl?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Deeltje gefeliciteerd:)

Hier nog erg in een dip, tegen beter weten in hoop ik een groen hokje morgen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 16:30    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mineoloa aai aai

Hier vandaag totaal ontspoort Schaam Schaam Schaam Schaam Huil huil BBQ was veel te lekker maar het begon vanmorgen al met chocolade broodjes en daarna als lunch soort van pizza en daarna die bbq
En als toetje chocolade

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 19:37    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hč bah, rood.... Maandag moet het echt weer goed. Mijn tailleomtrek is weer bij het niveau van januari...

Gelukszoeker, klinkt wel heel lekker allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 6:48    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ook ik heb gisteren teveel genoten van de BBQ 😲
Het was eerst de bedoeling dat ik alleen vlees zou nemen,maar heb me toch weer niet kunnen bedwingen,kruidenboter en teveel stokbrood gegeten,en toen ik naar bed ging ook nog eens een stuk chocolade opgegeten 😠tja stom stom
Dus vandaag weer netjes in het gareel proberen te komen!!
Komop meiden we kunnen het 🤗
Fijne zondag allemaal!!
Groetjes Deeltje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 7:08    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Deeltje. Ik weet het niet, ben benieuwd en houd wel van 'gekke' diëten Erg blij .

@Gelukszoeker. Dit weer zorgt er ook voor dat je gaat snaaien... Ik probeer dan veel vers fruit in huis te hebben en dat zet ik buiten op tafel.

@Mineola. Heh bah. Maandag weer een nieuwe week met nieuwe kansen!

Fijne zondag!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 7:29    

Reageer met quote
Ik heb nu niks meer in huis dat scheelt weer alles op gegeten Lachen He alleen nog wat fruit ijsjes maar die zijn niet zo slecht.

Deeltje jij ook al met de bbq het is ook lastig om dan alleen 2 stukjes vlees te eten terwijl de rest alles eet.

Bodiboost is op zich geen slecht dieet mits je de juiste keuzes maakt binnen de product groepen. Ik zie bodiboost meer als stabilisatie dieet in de toekomst.

Ik wil volgende week echt wel weer groen hebben want heb mijzelf beloofd dat als ik op 10 juni 109.2 of lager weeg ik dan en dopper mag. Dan zit de ingreep aan mijn kaak er op want ik ben bang dat ik nog wel wat stress weg eet Schaam Schaam
Deze week nog even vol aan de bak en kijken hoe k vocht kwijt kan raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 11:15    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hey meiden,
Wat een strijd toch, iedere dag weer.
Hier ook.
Het lukte mij de afgelopen week ook niet.
Dikke plus dus. Maar daar zal ook vocht bij zitten.

Zouden alleen vrouwen last hebben van vocht vasthouden?
Ik hoor er mijn man nooit over. Zie het ook niet bij hem.

Vanmorgen stond ik voor de kast, te kijken wat ik aan moest.
Pfff, shirtjes net te krap, broeken die maar net passen.
Ik werd er een beetje verdrietg van.
Waarom doe ik mezelf dit toch aan?
Ik wil ook leuke hemdjes en zomerjurkjes kunnen dragen, zonder dat er overal vetrollen te zien zijn.

Over twee en een halve maand hebben we feest van mijn schoonouders. Die zijn dan 50 jaar getrouwd.
En ja, daar wil ik nieuwe kleren voor kopen.
Hoop echt dat ik tegen die tijd wat kilo's kwijt ben.

Dus schouders er weer onder en weer door!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 12:49    

Reageer met quote
Gelukszoeker alles opgegeten Lachen je lijkt mij wel,ik zou het ook niet weggooien maar weg is weg,Klopt BBQ zo lekker,maar ik denk dan je kunt het beter metten goed doen smullen en dat ik bij mij helaas alles eten wat lekker is Lachen
Gelukszoeker ik zie bodieboost niet als dieet,maar gewoon bewust eten,mijn vriendin begint morgen ben benieuwd,ik heb net even op de boodschappen lijst gekeken maar je mag best lekkere dingen eten smullen maar ik ga gewoon verder met bewust eten,en als ik blijf schommelen bij dit gewicht dat ik nu heb ben ik al heel blij!!
10 juni word je geholpen?
Klopt Dionbi het is iedere keer weer een strijd,maar met vallen en opstaan komen we er wel Yes! (nederlands=
Ik denk ook dat het echt een vrouwen kwaal is,maar ik heb zo wie zo al stevige benen ook al heb ik geen vocht dan lijkt het wel zo,mijn Opa zij vroeger al dat ik mooie stevige stalbenen heb Ik val van me stoel van het lachen! ik had ook liever mooie slanke benen gehad!!
Niet verdrietig zijn meid,ooit gaat je dat allemaal weer passen ik snap je wel hoor ik heb het zelf ook wel gehad,en dat feest duurt nog even,een aantal kilo,s gaat zeker lukken,het komt goed let maar eens op!!
Weet je wat ik zo jammer vind dat er zo weinig gereageerd word door de anderen,is natuurlijk hun eigen keuze maar toch,bijvoorbeeld @Nikkee2 zij doet het goed is al veel kwijt,dus heel goed bezig,ben wel benieuwd hoe ze het gedaan heeft natuurlijk!!
Succes allemaal voor de volgende week!!
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 16:08    

Reageer met quote
Dionbi leuk dat je weer even langs komt Erg blij
Ik heb nieuwe zomerkleren gekocht Schaam Schaam

Deeltje ik word op 7 juni geholpen maar dat valt op een woensdag vandaar dat ik 10 juni als eik punt heb gemaakt.

Ik vind het ook jammer dat mensen ineens afhaken zonder iets te schrijven.
Pien is ook ineens foetsie en Caro84 heb ik ook al even niet gelezen.

Ik had juist de hoop gehad door een kleine groep dat mensen dan actiever mee zouden schrijven omdat je dan toch meer een soort van band met elkaar opbouwen.

Ik heb vandaag 27km gefietst en kwa eten een goeie dag gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 17:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 17 van 43