Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe komt dat Mineola?
Hoe gaat het vandaag?

Ik ben niet gemaakt voor dit warme weer hou dan vocht vast Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 16:25    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, op het moment kom ik weer erg veel dingen tegen die ik niet kan. Dan raak ik gefrustreerd en ga ik zwaar overbelasten en emotieeten, waar ik dan ook weer teleurgesteld over raak. En het is altijd moeilijk eruit te komen. Vandaag in elk geval nog niet gelukt...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 24 mei 2017 21:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik snap heel goed dat het moeilijk is om daar uit te komen Mineola maar probeer in kleine stapjes te denken en vier je mini successen in je hoofd.

Hier komt het vocht monster langs door het warme weer Gemeen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 8:03    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo iedereen.

Afgelopen week weinig tijd gehad om hier langs te komen en dus ook niet alles kunnen lezen. Ik geniet van het heerlijke weer! Dinsdagavond een dik uur wezen wandelen en ook woensdagochtend. Daarna lekker een broodje avocado gegeten.
Vanmiddag ook mijn fruit gehad dmv een smoothie. Vind ik zo lekker op warme dagen.

Ik ben niet heel streng geweest Schaam Schaam maar eet wel meer fruit en groentes en drink meer water. Vooral dat laatste vind ik erg belangrijk. Ik zal proberen iets meer langs te komen!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 20:35    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat een warmte. Ik ben nog geen 5 minuten onder de douche vandaan en ik zweet alweer...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 21:19    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Rollende ogen Zo slecht geslapen vannacht,omdat ik me vandaag moest wegen doordat ik gestopt was met de maaltijdvervangers,en weer ben gaan eten,wel bewuste keuzes heb genomen,maar niet gesnoept,
Maar de mogelijkheid zat er dus wel in dat ik iets aan kon komen,maar had me zelf beloofd niet teleurgesteld te zijn ,omdat ik geen gekke dingen heb gedaan,ik zou vanzelf wel weer gaan afvallen als m,n lichaam het gewone eten gewent zou zijn!!
maar pfff net gewogen en ook nog afgevallen ook Erg blij zo blij Erg blij
Mijn consulente had me al wel gezegd dat als ik weer zou gaan eten ik niet mega veel direct zou aankomen omdat ik de laatste maand veel gezondigd heb,mijn lichaam was al het een en ander gewend,
Toch blij dat ik gestopt ben,want wat smaakt me die cracker met kaas weer lekker,en heb ik nu zin aan iets lekkers neem ik gewoon een beschuit met aardbeien of kwark,
Deze week nog een paar leuke maxi jurken gekocht maat 42/44 heb ik nu maar toch wel meest 42,
Ik was in een winkel waar ze leuke jurkjes hadden ik vroeg aan die Mevrouw hebt u geen XL meer ze keek me aan en zij ik denk eerder een L nou beetje overdreven Lachen maar was wel fijn om te horen Erg blij
Ik heb nu het boek van bodieboost in huis,wel leuk om te lezen,maar ik ga mooi op deze manier verder,mijn vriendin in intussen ook gestopt is met het cambridge dieet gaat wel maandag beginnen met bodieboost,ben benieuwd!!
Vanavond komen de kinderen dan gaan we gezellig BBQ ik ben wel van plan geen stokbrood met kruidenboter te nemen,kijken of ik de verleiding kan weerstaan Lachen
Hoe is het jullie deze week vergaan,ik hoop super goed Yes! (nederlands=
Fijn weekend allemaal Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 6:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deeltje goed bezig!!

Hier een plus hou vocht vast door de warmte want aan mijn eten heeft het niet gelegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 8:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:
Hier een plus hou vocht vast door de warmte want aan mijn eten heeft het niet gelegen.

Helpt het dan ook om meer te drinken? Zodat je meer naar de wc moet of houdt je lichaam dan sowieso het vocht vast?
Ik heb geen idee hoe dat werkt Rollende ogen .

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 9:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Deeltje. Hoe werkt dat Bodieboost dan? Ik heb de lijsten gekregen van gelukszoeker. Maar je kunt dus per groep 2 kiezen per dag? Dus in totaal eet je 10 porties? Klopt dat?
Toch wel lastig zonder het boek erbij haha.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 10:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
firegirl schreef:
gelukszoeker schreef:

Helpt het dan ook om meer te drinken? Zodat je meer naar de wc moet of houdt je lichaam dan sowieso het vocht vast?
Ik heb geen idee hoe dat werkt Rollende ogen .

Over bodieboost kijk of je het 2de hans kan krijgen je mag 2 keer koolhydraten, 2 keer eiwitten, 2 keer zuivel, groentes (onbeperkt) en 2 keer fruit.
Ik vind er vooral lekkere recepten in staan en zo nu en dan een dagje bodieboost is best goed voor je lichaam

Hoe ik vocht vast hou. Ik merk dat vooral aan mij enkels de banden van mijn sandalen staan er dan weer in mijn handen worden dikker. Ik drink genoeg en probeer de zout inname te beperken. Als het straks minder warm is en dan moet je denken aan onder de 18graden voer ik ineens weer veel vocht af door veel te plassen.
Als het lang warm blijft went mijn lichaam er wel aan en ga ik toch afvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 10:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 16 van 43