Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Haha bij mij wel 10 min lopen maar kom er zelden
En op de fiets ben ik er zo Lachen moet zeggen dat ik net dacht aan die paar lekkere dingen die ik nog thuis heb van die milka cakejes met chocolade kennen jullie die smullen gelukkig heb ik de verleiding kunnen weerstaan,maar ik moet nu echt niets meer thuishalen hoor Rollende ogen sterk zijn het is zo zaterdag,vind het eng om me zaterdag te wegen,ben toch wel een beetje bang nu ik meer kcal binnen krijg dat m,n gewicht eerst gaat stijgen,maar als dat zo is zal het over een poosje toch ook wel weer naar beneden gaan?wat denken jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 19:46    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Je lichaam zal moeten omschakelen naar normaal eten en je darmen zullen gevuld worden.
Maar je weeg moment zal ook veranderen je moest altijd in de middag met kleding aan en neem aan dat je al je eerste maaltijd op had?
Nu zal je denk ik in adam kostuum voor het ontbijt wegen?

Ik moet binnenkort ook 1 week vloeibaar eten minimaal 4 dagen maar kan ook 2 weken zijn. Geloof ook nooit dat die gewichten gaan kloppen dan. Probeer dan wel dingen te zoeken om toch boven die 1200 calorieën te komen. Zit al te kijken naar maaltijd shakes met weinig suikers en op water basis omdat daar wel alles in zit en in de avond soep of iets van yoghurt aanlengen met water.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 20:06    

Reageer met quote
Klopt bij de consulente moest ik s,middags komen,maar dan werd er dik een kilo van de kleren afgedaan,ik zie het wel Lachen
Ga jij nu aan de maaltijd vervangers dan gelukszoeker?
Ik had zelf voor heen die van de kruitvat ze zeggen dat daar meer suiker inzit,maar altijd beter dan snoepen toch,die vind ik betaalbaar en ze smaken ook goed wight care heten die geloof ik ik bedoel niet het merk van de kruitvat
En zo blijven we bezig hé Lachen
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 20:21    

Reageer met quote
Nee Deeltje ik krijg binnenkort een operatie aan mij kaak en dan kan ik even niet kauwen en ben nu op zoek naar alternatieven.
Ik zie er nu al tegen op maar het moet gebeuren kan zijn dat ik snel herstel en dat ik snel weer kan kauwen maar het herstel kan ook 2 weken duren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 20:37    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
O jeetje meid dat is natuurlijk minder,ik hoop op een snel herstel voor je!!
ja dan moet je natuurlijk wel een goed alternatief hebben i.p.v eten,dat wel dat de weegschaal naar beneden gaat,maar zo willen we natuurlijk niet afvallen!!
Wanneer word je geholpen dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 21:22    

Reageer met quote
Ik wil ook zo niet afvallen maar zoek vloeibare dingen die vullen maar waarbij ik het gevoel heb iets op mij maag te hebben krijg natuurlijk pijnstillers en antibiotica.
Mochten julie nog tips hebben zijn die altijd welkom pudding is volgens mij ook nog wel te doen.
7 juni is die vreselijke dag Sip Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 21:56    

Reageer met quote
Achteraf valt alles vaak wel mee,maar kan me voorstellen dat je er tegenop ziet,
Misschien een tip magere kwark en dan de poeder van de maaltijd vervanger erdoor heb ik ook wel eens gedaan met chocolade smaak heel lekker hoor net chocolade mouse smullen en het vult heel goed!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 22:00    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gelukszoeker, misschien drinkontbijt of Fruitontbijt? Geen idee hoe dat zit met suikers enzo. Maar ik heb dat twee weken gedronken na de eerste verstandskies die eruit ging ( dat ging mis vandaar zo lang). Het fijne daaraan vond ik dat je steeds een andere smaak kan nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 22:38    

Reageer met quote
Het gaat er om dat het een beetje vult en dat het vloeibaar is zodat er een kleine kans is dat er eten in die wonden terecht komt. Drinkyogurt is ook nog een optie mits vloeibaar.
Ik zat al te kijken naar die kant en klaar pakjes van weight care of atkins voor onderweg maar die krengen zijn duur Geschokt
Het moet naar binnen te werken zijn met een rietje of mini lepel.

Verstandskiezen zijn er al uit Lachen Toen werkte ik nog poffertjes naar binnen en eierkoeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 7:05    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Misschien wat lekkere smoothie recepten opzoeken?

Ik heb weer een hele slechte dag. Fysiek, mentaal, qua eten(weer een hele doos chocola op Schaam Schaam )
Morgen hoop ik in elk geval wat taken van m'n takenlijst te doen want die wordt wel heel snel langer nu, misschien dat dat mentaal een beetje scheelt.

Welterusten!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 mei 2017 23:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 15 van 43