Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Troost je ik noteer morgen ook een dikke plus denk zelfs weer dat ik ergens in de 109 hoog zit. Ik heb er van genoten maar het is een dure les geworden.

Afvallen het weet wat Rollende ogen Rollende ogen ik wil er ook weer tegen aan maar dat roep ik iedere keer Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 17:10    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Ik weet het als geen ander Gelukszoeker,ik zou ook graag willen dat ik niet zo zwak zou zijn,wat eten betreft dan Lachen ja ik heb ook deze week bijna 60 euro over de balk gegooid plus wat ik dan nog allemaal onnodig heb zitten opeten Rollende ogen maar wie weet hebben we er van geleerd!!
We doen in ieder geval weer een nieuwe poging,jij ook succes meid!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 17:27    

Reageer met quote
Ik heb geen idee hoeveel ik extra heb uit gegeven Schaam Schaam
Hoe laat moet je deeltje?

Ik ga morgen vroeg gelijk de weegschaal op ben ik vanaf Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 19:03    

Reageer met quote
Ik moet morgen om 12:45 😲
Heb er geen goed gevoel over 🙈
Tot morgen 😉

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 20:03    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Deeltje erger als bij mij kan het niet worden Schaam Schaam Schaam Schaam

Plus 1.7 kg Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Jammer gelukszoeker, maar je hebt toch een leuke week achter de rug en er van genoten? Nu proberen weer back to basic, je laat het al zo mooi zien dat je het kunt en ook al gaat het komende week nog met vallen en opstaan (want je lichaam is nu wel weer wat anders gewend na zo'n verwen-weekje). Vertrouwen er in hebben en houden. We gaan nu lekker samen op naar de 100, ik blijf ook al een tijd lang omklungelen rond de 110/109.

Deeltje, alles wat je in de min kan hebben is mooi mee genomen. Vind het knap van je om weer volledig programma 1 te doen. Succes en je gaat al mooi op naar de 75.

Ik heb contact gehad met mn consulent en doorgegeven dat het voor mij eerst even genoeg is. Ik heb nog genoeg producten liggen om het af te bouwen en zo nu en dan iets van te nemen, want het is betaald en wil het niet zo weggooien. Ik heb er lang over gedaan om echt definitief tot dit besluit te komen. Maar ik ben al vanaf halverwege april aan het omklungelen, wel producten maar dan ondertussen ook veel foute dingen er in stoppen. ja, dat gaat niet werken en kan ik net zo goed mn geld zo wegdoen.
Vorige week met moeite een 109.5, maandag zat er weer een kilo bij. Deze week was ook weer met vallen en opstaan, en vrijdag echt besloten om er eerst mee op te houden met de vervangers en verder koolhydraatbeperkt/gezond. Geen brood, zo nu en dan eens een cracker. Aardappelen ook zo nu en dan, behoefte aan pasta dan een klein beetje en de volkorenvariant.
Afgelopen week een keer spaghetti mee gegeten, dat was witte spaghetti. Ik heb de hele middag zo'n trek gehad na die tijd en ook heel moe. Dus dat doet geen goede dingen met mij.
Vanochtend gaf de weeg 109.4 aan. De kilo van maandag er weer af en hopelijk doordat er ruimte in mijn hoofd is gekomen door mijn beslissing gaat het afvallen nu ook weer de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 11:26    

Reageer met quote
@Nou Gelukszoeker wel dus 1,6 kilo erbij,maar we gaan deze week weer goed ons best doen meid komop we kunnen het!!
@ Pien,ik zag je berichtje dat je het zo knap van me vond dat ik terug naar stap 1 zou gaan,nou meid dat is dus niet gebeurd,
vanmorgen een heel gesprek gehad met m,n schoondochter,ik heb toch gekozen om helemaal te stoppen met cambridge,ik was net als jij zo onrustig,m,n consulente zag het al een tijdje aankomen zij ze,ik heb een heel gesprek met haar gehad,ze was zo lief en begripvol,
Ze heeft een soort van lijstje gemaakt wat ik moet gaan eten ongeveer 1600 kcal per dag,ik zei kan ik dan geen koolhydraat arm gaan doen,dat rade ze me echt af,normaal gezond eten!!
Ik ga nu dus,
1x groente
1x Eiwit
3x Zuivel
2x Fruit
6x Graanproducten nemen
Ik heb over drie weken nog even een afspraak bij haar om te kijken hoe het dan gaat,
ben nu achteraf zo blij dat ik weer normaal kan eten,als ik deze producten allemaal neem daags dan moet het goed komen zij ze,wel spannend hoor,
Met al m,n snoep was ik deze week 1,6 kilo aangekomen,jammer hé
Ik heb m,n dieet dan ook aangepast naar bewust en gezond eten!!
Zo hoop ik toch weer op de 80 kilo te komen!!
Kom op meiden samen staan we sterk
Kussen Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 17:59    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Pien dappere beslissing je volgt je gevoel en die geeft duidelijk aan dat het genoeg is en dat je wat anders wil gaan doen. Hoop voor je dat het geklungel bij jou ook klaar is en dat je weer een stabiel patroon rond om eten.
Samen naar de 105 Hallo

Deeltje jij ook per direct gestopt ga je dan voortaan thuis wegen? of hoe ga je dat doen? Hoop voor je dat dit voor je werk en dat je stopt met jezelf te vol te gooien.

Dames ook ik ga er weer er tegen aan en samen kunnen we alles bereiken wat we willen!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 18:57    

Reageer met quote
Gelukszoeker klopt ik ga me volgende week zaterdag weer thuis wegen,
het was eigenlijk de bedoeling dat ik 10 juni bij hoor weerkwam om te kijken hoe het is gegaan,en zou tot dan alles opschrijven wat ik dan at,maar dat wil ik helemaal niet!!
heb haar net gebeld en uitgelegd dat ik dat toch liever niet wil,dan blijf ik maar met de lijn bezig,ik sta ermee op en ik ga ermee na bed,heb door de jaren heen weet ik precies wel hoed het moet,en dat wil ik nu wel eens waarmaken dat het me op die manier ook wel lukt,want ik mag 1600 kcal en dat is heel veel,
Ik heb de afspraak die 10 juni stond ook afgezegd die tijd kan ze beter besteden aan een ander vind ik zelf,heb haar netjes bedankt voor de goed begeleiding want die was top daar lag het niet aan,
Gelukszoeker ik ben niet van plan me meer vol te stoppen,en snoepen wil ik ook laten staan,neem dan beter een beschuit met aardbeien Lachen smullen
Want ik wil echt geen kilo,s meer aankomen,mijn man is blij dat ik gezellig weer met hem mee eet!!
We blijven elkaar steunen oké Yes! (nederlands=
Succes allemaal voor de komende week!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 19:56    

Reageer met quote
Zet hem op Deeltje

Hier 17km gewandeld Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 13:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 13 van 43