Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dwarrel even voorbij hoe gaat het met iedereen?

Hier vooral aan het genieten van lekker eten Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Gelukszoeker hier ook een verloren week Schaam Schaam
zaterdag en zondag een verloren dag,vanaf maandag weer netjes,werd ik gisteren samen met een vriendin vanmiddag uitgenodigd voor een high tea,nou deeltje kan daar echt geen Nee tegen zeggen,net ook weer koekjes gehad,dacht deze dag is toch al verloren Schaam Schaam stom hé,maar morgen weer netjes Lachen
maar weet zeker zaterdag een dikke plus Rollende ogen
jammer van het geld dat wel natuurlijk,moet natuurlijk ook niet te vaak voor komen,dan kan ik beter stoppen,en dat wil ik liever niet!!
Kom op meid we kunnen het!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Deeltje1960 schreef:

maar weet zeker zaterdag een dikke plus

Zag dat je een nieuwe avatar hebt dus ikkom maar eens ff kijken bij je. ' k Was je helemaal kwijt. Wat zie je er goed uit en als ik naar de resultaten kijk ,dan mogen die er wezen !!!!! Allemaal groen al meer dan 2 maanden op rij. Gefeliciteerd, ga zo maar gestaag door je bent bijna bij je streef !!!! ( Zie je wel dat het ook
Deeltje gaat lukken !!!)
Schrijf je niet meer in je boekje ?

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 21:15    
Vrouw Weeggegevens   P66

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
De hele week netjes gegeten. Toch is er niets gebeurd. Ik ben nu bij een dietiste en we zijn er achter gekomen dat ik lactose intolerantie heb, dus er zijn wat aanpassingen geweest in mijn dieet. Komende week moet ik verder afvallen met de nieuwe eetlijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 21:52    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
P66 wat vervelend een lactose intolerantie hoop dat de diëtiste je kan helpen bij het een goed eetpatroon.

Deze week is zwaar verloren wel van aan het genieten de ijsjes, patatjes, koekjes, chocolade. Na ja dan weet je het wel Lachen Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 7:08    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Volgende week weer volle bak ervoor gelukszoeker. Een week genieten is ook niet verkeerd. Dan komt het met je gewicht ook vast wel weer goed.

28-1-2017 begonnen met SA, 124.4 op de teller
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pien, welkom terug;) hier regelmatig kijken is al stap 1 op de goede weg lijkt mij.

Firegirl, goed dat gezonder eten goed gaat. Je bent je er elk geval van bewust dus misschien helpt dat beter in balans te blijven.

Caro, wat vervelend! Ik hoop voor je dat je veel hebt aan je psycholoog en snel kan starten met die EMDR.

Gelukszoeker, af en toe mag dat best, als je er dan maar écht van geniet.

P66, vervelend dat je je een lactose intolerantie hebt, maar fijn dat ze daar achter zijn. Misschien gaat het dan straks een stuk makkelijker!

Ik had net het idee dat ik het weer een beetje op de rit begon te krijgen, maar nu ben ik geveld door de griep Sip ik hoop dat ik als ik beter ben de draad gewoon weer op kan pakken. Maar ik weet dat ik daar altijd moeite mee heb. We zullen zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 18:37    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Net een berichtje naar m,n consulente geschreven,ik start morgen weer met stap 1,
Ik merk dat ik er nog niet aan toe ben om het eten weer op te pakken,
Ik merk als ik eenmaal iets mag eten,ik weer doorsla ben de hele dag met eten bezig,voel me er ellendig door Rollende ogen zo jammer,
Ik kies er toch voor om nog iets in gewicht af te nemen in stap 1 naar ongeveer 75 kilo,dan heb iets iets meer spelling als ik het eten weer oppak,jeetje wat een gedoe zeg,waarom ben ik niet sterk genoeg om niet te snaaien!!
Ben nu toch wel blij dat ik heb besloten om dit toch weer verder te doen,dacht vanmiddag al weer ik stop ermee,ik zat even in een dip,maar ben er al weer uit hoor,
Voor stars iedereen welterusten ZZzz.. ZZzz.. ZZzz..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mei 2017 22:50    

Reageer met quote
Mineola beterschap eerst goed uitzieken en dan weer richten op het afvallen dat komt vanzelf goed.

Deeltje dappere beslissing maar even een vraagje hoe denk je nu op korte termijn dat probleem met eten op te lossen dat je los gaat zodra je meer mag eten? Stap 1 is nu even je veilige haven maar hoe wil je dat oppakken als je eenmaal op die 75 kg zit?

Pien zet hem op!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 7:23    

Reageer met quote
Haha tja gelukszoeker dat word nog wat Rollende ogen
Ik moest vanmorgen voor m,n jaarlijkse apk zeg ik altijd Lachen vorige week bloed laten prikken,en alles was goed Erg blij ze zei ook gelijk wat zie je er goed uit,best leuk om te horen natuurlijk,
Maar ik wil nu kijken of ik de 75 kilo kan halen,ik vind 80 kilo op zich ook prima,maar als ik met 75 kilo de fout eens inga,wat ongetwijfeld eens zo nu en dan zal gebeuren dat hoef ik me niet gelijk schuldig te voelen snap je,maar ik zal wel aan m,n eetgedrag moeten blijven werken,en ik weet zeker,heb het er vanmorgen ook met de dokter over gehad,zoet de suikers dus is voor mij echt de boosdoener,woensdag had ik toch die high tea O echt vanaf dat moment totaal doorgeslagen Schaam Schaam
Zie er wel tegen op dat ik morgen moet wegen,zal wel een paar kilo zwaarder zijn,maar dat is m,n eigen schuld natuurlijk,
Vanaf vandaag weer alleen 3 producten dus,het is wat hé al dat lijnen Lachen
Fijn weekend gewenst
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 14:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 12 van 43