Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mineola zie elke dag als een nieuwe kans begin tegen jezelf te zeggen dat je voor een gezond ontbijt gaat en wees trots als dat is gelukt kijk dan pas na het tussendoortje en zo kijk je verder de dag door.
Maak de doelen extreem klein en kijk na wat je wel heb bereikt?

Probeer fysiek voor zo ver mogelijk te herstellen wees lief voor jezelf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 7:34    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Mineola. Dat is niet leuk om te horen. Je bent nu niet meer depressief?
Oh dat is een lastige, dooreten omdat het niet meer uitmaakt, ik snap je. Geen idee hoe je dat oplost Rollende ogen. Als ik persé wat lekkers wil hebben, zorg ik wel dat ik het in een bakje doe of ik pak 1 koek en ruim de rest weer echt op. Dat maakt het lastiger om meer te pakken, maar natuurlijk niet onmogelijk.

@Gelukszoeker. Goede tip. Gewoon elk moment voor zichzelf laten spreken en ervan genieten wanneer het lukt.

Hier heb ik echt moeite met de avonden. Ik ben zo gewend om wat te eten als ik tv kijk. Heb nu maar een handje vol nootjes gepakt. In ieder geval iets wat niet te ongezond is haha. Gewoonte is het ook he. Hebben jullie ook die momenten op een dag?

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 mei 2017 20:29    

Reageer met quote
Ongesteld geen idee wat dat doet met mij gewicht maar heb op zich wel een oke week gehad dus wie weet morgen Erg blij

Hoe gaat het bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 mei 2017 19:36    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
mineola: plak een positief berichtje op je koelkast of voorraadkast, als je dat leesf heb je weer een reminder voor je doel!
ik heb ptss en hoewel het tegenwoordig met emdr goed te behandelen is, blijf ik op dit moment hangen in de fase zelfzorg op orde brengen. heb dan ook van die momenten dat ik het niet
boeiend genoeg vind om te vechten voor wat ik eigenlijk wil. Ik heb me de laatste jaren niet op eten gegooid, maar als ik een 'slechte dag' heb mentaal, heb ik de neiging om veels te weinig te eten en dat is hier juist niet zo goed om kilos kwijt te raken. Mijn stofwusseling gaat direct op slot. Zit nu tegen zo een periode aan te hikken......
Nu wat quality time met de jongste, haar zus gister naar vadee gebracht, naar het zwembad. Ze gaat voor de tweede keer, omdat ze altijd ziek is en heel vatbaar krijg ik niet veel de kans. Dus wij gaan lekker een paar uurtjes dobberen en vanmiddag verjaardagskado voor zus ophalen. Ze wou graag net als mama een kickbike, dus straks een mooie step van marktplaats ophalen!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 8:08    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik zal er de komende week wat minder zijn ben een paar dagen lekker op pad alleen met eten zal ik keuzes moeten maken Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 19:51    
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Goedemorgen lieve dames alles goed met jullie Erg blij
Ik heb weer zo slecht geslapen,maar heb vandaag een leuke dag voor de boeg,mijn man en onze jongens zijn helemaal gek van voetbal en laat nu net vandaag op Moederdag hun club de laatste thuiswedstrijd moeten spelen,dus onze oudste vroeg vorige week mam zou je het erg vinden als we naar voetbal gingen,had je dat gezicht moeten zien Lachen haha ik gelijk Nee joh ga lekker het is elke dag al Moederdag toch Erg blij
Dus komt m,n schoondochter met het idee om met de kleinkinderen naar het dolfinarium in Harderwijk te gaan, wat een leuk idee hé
Gisteren bij de consulente geweest,en je raad het nooit ook nog 3 ons afgevallen Lachen vandaag lekker genieten,en morgen weer netjes!!
@Gelukszoeker wat knap dat je het afgelopen week zo goed volgehouden hebt!!
En ik lees net dat je een leuke week voor de boeg hebt,geniet ervan meid,en super veel plezier!!
Ook voor alle andere kanjers succes de komende week,fijne Moederdag Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 5:37    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Firegirl, niet meer echt. Ik schommel een beetje rond de normlijn zeg maar. Dus het gaat ook nog niet echt goed.

Caro, helaas werkt dat altijd maar heel kort. Ik moet eigenlijk iets bedenken waardoor ik er heel bewust bij stil moet staan.

Fysiek gaat het even niet goed, maar wel een groen hokje Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 10:07    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Was de sprint even kwijt, en ook weegclub. Was weer bezig met mn favoriete bezigheid, struisvogelen. Het loopt niet lekker, en ik krijg het zelfs niet voor elkaar om hier mn verhaal neer te zetten. Heb 2 rotweken achter de rug wat eten betreft. Een dag volledig los om dan weer een paar dagen redelijk te doen en daarna weer volledig los te gaan. Vanochtend bij mn consulent stond ik 0.4 in de plus in vergelijking met twee weken terug. Nu afgesproken elke week langs te komen om zo een stok achter de deur te hebben en niet te veel vrijheden te hebben. Maar gaat het nu weer helemaal niet, dan houd ik er eerst mee op met de vervangers bij haar. Want dit is zonde geld. Maar mn bedoeling is om mn afvalpad weer verder te bewandelen en niet te blijven liggen spartelen.
Gisteren ging best wel goed, en ook vandaag gaat het redelijk goed. Een klein foutje, met de lepel even lekker door de pindakaas maar verder geen gesmokkel en tot nu toe al 2 liter water naar binnen.
10 juni heb ik met vriendinnen afgesproken, die heb ik al een tijd niet gezien. De laatste keer dat ik ze zag was ik om en nabij de 130 en nu onder de 110. Heb mn nieuwe shirt ook al even aan gehad maar zit nog ietsies te strak. Dus voor de motivatie maar zo nu en dan eens even passen. Want ik wil nu toch echt die 110 eens goed achter me laten.

Ik heb heel veel gemist zag ik net. Vind het lastig om terug te reageren, maar vanaf nu zal ik weer allert zijn op berichtjes en ook sneller hier iets schrijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 16:34    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Caro. Goed idee van dat berichtje op de koelkast!! Wat is PTSS? Schaam Schaam
Lekker genoten met je jongste?

@Deeltje. Yeah 3 ons afgevallen!! Goed zo! En wat leuk om naar het Dolfinarium te gaan. Vinden onze kids ook zo leuk.

@Mineola. Yeah een groen hokje! Ook al goed bezig!

@Pien. Struisvogelen Lachen . Die is goed, maar goed dat je weer terug bent! Goed van je water drinken ook. Kijken naar de dingen die wel goed gaan meis.

Er zijn ook een aantal die niet schrijven volgens mij of niet? Samen zijn we al 8 kilo afgevallen haha. Dat klinkt wel heel veel. Hier gaat het aardig goed. Ik drink weer voldoende en laat de lekkere dingen meestal staan. Ik eet meer fruit en minder koekjes en drink dus echt veel meer water. Al met al is dat al een stuk gezonder dan daarvoor. Ben wel moe en moet er ook om denken wel gewoon goed te eten. Als ik op m'n eten ga letten heb ik vaak de neiging om op een gegeven steeds minder te gaan eten. Zoals een halve appel ipv een hele, 1 boterham met niks. Etc. Niet handig en dan krijg ik in de avond wel honger en word ik koud, moe en ook errug chagrijnig. Tot nu toe heb ik nog aardig de balans te pakken.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 21:01    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
ptss = post traumatische stress stoornis....... heb dus last van een traumatische gebeurtenis (meerdere waarschijnlijk, maar 1 was de trigger) die op dit moment behoorlijke invloed hebben op mijn leven. Omdat ik ondertussen al een jaar geen enkele nacht meer dan 2 a 3 uur heb geslapen en ik ondertussen 100 ballen in de lucht te houden, waar er af en toe een aantal keihard naar beneden vallen en niet meer omhoog willen. vond ik het tijd om psych hulp te zoeken en daarom ga ik elke week praten mijn psychologe in de hoop dat we dit jaar nog kunnen starten met EMDR.

Ik heb heerlijk gezwommen met mini. Ze heeft alleen nu al 2 nachten achter elkaar een pseudokroep-aanval en die zijn best heftig omdat het niet zo goed lukt om snel weer op adem te komen. Morgen dus even de huisarts bellen wat nu..... ze heeft het zo verschrikkelijk benauwd en omdat ze is geboren met onderontwikkelde longetjes blijft het toch wel een tricky ding. Vandaag dagje naar de efteling geweest en de oudste heeft de hele tijd gehuppeld hihii dat is voor mij een teken dat ze lekker in der vel zit die dag Uitlachen dus heerlijke dag gehad. Hele dag super weertje en toen het ging sluiten kwamen de druppels

Morgen gaan we weer uurtje sporten bij de fysio!

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 23:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 11 van 43