Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Voor wie een steuntje in de rug nodig heeft!! deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 41, 42, 43  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
gelukszoeker schreef:

Heb je al helder hoe je wil afvallen?

wil het GOK eigenlijk weer oppakken, maar het is soms wat lastig omdat ik beperkt ben in eiwitten, maar dus ook in suikers (dat is bij gok geen punt natuurlijk)... heb een hele agressieve Mody diabetes en heb maar 1 (niet heel fantastisch) werkende nier. Ik moet weer eens terug op consult bij dietiste van ziekenhuis (ben verhuisd) om te puzzelen. Ik heb de neiging te weinig te eten, om binnen eiwittelling te blijven en dan ben ik te flauw om te sporten. ik sport overigens nu 3 keer per week in kader van revalidatie en ik zou eigenlijk de andere dagen thuis op de hometrainer moeten, maar die motivatie vind ik maar niet (of de tijd), want zit even in een lijfelijke burn out. Dus denk dat ik op deze langzame manier doirhobbelen hihih

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 20:29    
Vrouw Weeggegevens   caro84
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GOK

Reageer met quote
dubbelpost

Mama van twee prachtige meiden ♡
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 apr 2017 20:30    
Vrouw Weeggegevens   gelukszoeker
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Caro84 misschien toch eens vandaag bellen en kijken of je bij een diëtiste terecht kan klink erg ingewikkeld wat je wel en niet mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 6:33    
Vrouw Weeggegevens   Dionbi
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik doe ook weer mee.
Ik ben 48 jaar, getrouwd, en moeder van 3 jongens (22,20 en 17 jaar)
Ik weet niet beter, of ik ben aan het lijnen.
Soms gaat het goed, soms lukt het helemaal niet.
Ik denk zelf dat mijn hormonen aan het rommelen zijn.
Heb vaak last van eetbuien en dagen dat ik erg down ben.
Ik slik sinds een paar weken tabletjes van dr. A. Vogel en ik heb het gevoel dat het nu wel wat beter gaat.
Het is nu Mei, de zomer komt er aan, dus tijd om weer goed mijn best te gaan doen, om er wat kilo's af te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 9:47    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Leuk Dionbi dat je weer mee doet Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hoi Dionbi, leuk dat je mee komt schrijven. Succes ook deze sprint.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 22:01    

Reageer met quote
Pien je zit nog maar 2 kg bij mij vandaan ben benieuwd hoelang ik je nog voor kan blijven Lachen gebruik je gewoon als extra stok achter te deur Lachen Wil dat je pas voorbij gaat op de 105/106 kg Lachen

Heb nog 2 weken om te knallen daarna 1 weekje vrij met veel leuke uitjes maar overal zit uit eten bij of lunch smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 6:34    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Deeltje1960

Dieet: Gezonder leven (bewust eten)

Reageer met quote
Lieve Gelukszoeker wat fijn dat je een vervolg sprint hebt aangemaakt,sorry ik had het helemaal niet in de gaten dat de vorige die ikzelf had aangemaakt al afgelopen was Rollende ogen
Ik doe dan ook graag mee,heb jullie hart nodig het gaat de laatste week niet goed hier,heb weer veel eetbuien terwijl ik zo goed op weg was,gisteren ook weer,maar moet nu echt stoppen heb het net ook eerlijk opgebiecht aan m,n man,want deed het weer stiekem erg toch Schaam Schaam en daar is het cambridge dieet gewoon ook te duur voor,dus vanaf vandaag weer netjes Erg blij
Ik zal me ook even voorstellen!!
Ik ben Deeltje 56 jaar Moeder van twee zoons van 35 en 32 en Oma van een kleindochter van 10 en een kleinzoon van 5 en een geweldige schoondochter niet te vergeten Erg blij
Maar met de lijn ben ik een hopeloos geval,ik heb hier op het forum al heel veel steun gehad,zeker van Pien,Gelukszoeker en Dionbi en van nog wel een paar hoor Lachen
Ik zal m,n energie dan ook in deze sprint steken en in deel twee van de cambridge sprint,de anderen laat ik even liggen,heb teveel last van m.n schouder en nek als ik teveel typ (slijtage)
Hoop dat we veel aan elkaar hebben,veel succes meiden!!
Bye (Nederlands=Dag)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 7:25    
Vrouw Weeggegevens   Pien5

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Maar daarom zijn we hier Deeltje, om elkaar te helpen. Want het is voor velen van ons een lange weg, en zeker ook 1 met vele obstakels. Maar super goed van je dat je het hebt verteld aan je man. Dan kun je samen met hem evt een oplossing zoeken voor waar het fout gaat of zou kunnen gaan. Dat delen is voor mij nog wel een punt, daar heb ik veel moeite mee. Daarom toppie dat je dat hebt gedaan.

Probeer veel water te drinken, is goed tegen het trek gevoel (helaas vind ik zelf niet echt te gen hoofdhonger) en je raakt de afvalstoffen kwijt.

Ik ben gisteren weer bij mijn consulent geweest. We hebben afgesproken om 15 mei een evaluatie te houden. Bevalt het me dan zien hoe door te gaan en anders is het dan een andere manier vinden voor mezelf obv koolhydraatbeperkt, of afbouwen bij haar maar dan komen er steeds meer koolhydraten bij. Maar bekijken wat ik ga doen.

Gelukszoeker, we gaan gewoon allebei in een rustig tempo naar de 100 toe.
Leuk vooruitzicht, een week vrij met allerlei uitjes. Maar dat moet toch ook kunnen. Ook als je in de toekomst op gewicht bent heb je dat ook en moet je na die tijd ook weer stabiliseren.

mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 11:16    

Reageer met quote
Deeltje fijn dat je er weer bij ben. Dit sprintje is juist bedoelt om elkaar te helpen en te steunen ook als het even niet gaat.
Weet je ook waar door je uit de bocht ben gevlogen?

Pien 15 mei dat is al snel z`n beslissing maken blijft toch enorm lastig want opbouwen lijkt mij echt vreselijk moeilijk en jij mag dan niet te ver opbouwen omdat je wil blijven afvallen.

Ik schreef al in het andere topic over een training die ik zou gaan doen omgaan met eetbuien. Ben er inmiddels aan begonnen en vind hem erg interessant maar ook best pittig omdat het doel is er achter te komen waarom zijn ze er en hoe ga je ze voorkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 mei 2017 12:43    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 41, 42, 43  Volgende
Pagina 2 van 43