Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vlinder46 heeft het koud koud koud!!!

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Vlinder46
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sleeve

Reageer met quote
Alles gaat super, val lekker af en kan alles eten en ben niet één keer ziek geweest. Heerlijk, heb er ook geen seconde spijt van mijn sleeve operatie behalve ........ de kou. Ik heb het hele dagen en nachten koud. Verwarming staat hier hele dag op 23 graden, elektrisch deken staat aan in bed en deze zet ik uit als ik ga slapen. Maar 's nachts word ik weer wakker van de kou. Ik dacht dat ik moe was van de narcose, maar het is gewoon omdat ik zo slecht slaap van de kou. Bah, ik voel me er echt niet goed bij. Mensen zeggen dat het normaal is omdat je aan het afvallen bent. Nah, ik verlang zo naar de zon en de hitte, niet te geloven ...... Hebben jullie er ook zo'n last van of heeft misschien iemand een tip??

Groetjes van een echte koukleum

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 16:50    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Vlinder,
Dat kou hebben heeft inderdaad met het afvallen te maken.
Zelf heb ik met name last van koude voeten en handen.
Soms pak ik een fleece dekentje om onder te zitten als we s'avonds tv zitten te kijken maar zelfs dat maakt dan niet veel uit.
De verwaming hoger zetten scheelt bij mij ook niet veel dus die blijft gewoon op 18.5 staan.

Af en toe toch wat te eten pakken wil wel schelen volgens mij zodat je lichaam wat te verbranden heeft.
Kopje thee of warme magere melk voor het idee.

Laat die zomer inderdaad maar komen.
(op naar het E3 strand of Aqua Best Cool Cool Cool )

Groetjes,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 19:36    
Man Weeggegevens   HuubkeUden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gastric Sleeve

Reageer met quote
Ik zie dat ik niet de enige kou-kleum ben sinds mijn OP. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2012 22:46    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gastric bypass (gezond eten)

Reageer met quote
Ik lees dat heel vaak bij mensen met een WLS. Moet zeggen dat ik er in mijn modifastperiode ook erg veel last van had. (5 maanden lang in een strenge winter)
Wat dat betreft hoopte ik op een operatie in de zomer, maar helaas..een lange wachttijd dus het zal wel december worden. brrr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 0:05    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Snoetje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: G-Bypass

Reageer met quote
In welk ziekenhuis sta je ingeschreven dat er zo een lange wachttijd is?
Een jaar is wel heel lang bij mij zou het ongeveer 4 maanden zijn?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 10:51    
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Leeuwarden. Nadat je voor de eerste keer bent geweest en met iemand hebt gesproken, invullijst besproken, en naar de verplichte voorlichting bent geweest, bloed hebt laten aftappen en je handtekening hebt gezet duurt het zo'n 6 maanden tot de de gesprekken hebt met de chirurg, psycholoog, diëtist en fysiotherapeut (denk dat ze dat zijn) en nadat je van hen hebt gehoord dat je door mag duurt het nog eens 4 maanden.
ooit wordt ik nog eens geduldig.
Misschien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 20:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff dan ben ik blij dat het bij mij allemaal sneller gaat. Ik heb begin februari de stap genomen en heb het ziekenhuis gebeld of ik daar terecht kon en had precies 2 weken later een 1e afspraak van een halve dag dit was 14 februari. Heb daar een gesprek gehad met een diëtiste een psycholoog en een verpleegster (en bloed afgenomen) en kreeg van alle 3 te horen dat wat hun betreft ik geopereerd mag worden. Kreeg meteen die dag een afspraak mee voor bij de chirurg en dat is 27 maart. Dit is weer een halve dag, na de chirurg die dan verteld of ik wel of niet geopereerd ga worden heb ik dan een afspraak bij de afdeling voor de narcose en weer een bijeenkomst van een uur. Ze geven in het CZE aan dat vanaf mijn 1e afspraak op 14 februari alles bij elkaar tot de operatie ongeveer 4 a 5 maanden duurt dus dan ben ik hopelijk half juni aan de beurt. Bij mij zat tussen het 1e gesprek en de chirurg maar 1 maand.

Vind het in Leeuwarden dus wel heel lang duren..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2012 23:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   bla
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind het ook lang duren, maar ik heb veel vertrouwen in Leeuwarden, dus heb het er voor over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 mrt 2012 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Zahia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik heb het ook kouddd, loop zelfs met jas aan terwel de meeste zonder jas lopen en dan nog loop ik nog te shaken van de kou. Heb afgelopen 1 september 2011 een sleeve gehad en heb er geen moment spijt van, beste beslissing ooit in mijn leven.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 21:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
YESSS ik heb vandaag een akkoord gehad in CZE en ben 10 mei al aan de beurt....... dat is vanaf mijn eerste gesprek op 25 februari nog geen 3 maanden wachten geweest.

gr Snoetje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 mrt 2012 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2