Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weight Watchers dieet
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vlees bij het avondeten

Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MariscaV
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heeft iemand nog tips voor vlees bij het avondeten?

Ik vind kipfilet niet echt lekker en een slavink of iets dergelijks is veel te veel punten.

Wat eten jullie voor vlees bij het avondeten?
Wie heeft er een lekker recept zodat kipfilet wel lekker is en niet zo droog?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 13:55    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Er is toch wel meer vlees dan alleen kipfilet en slavink! Geschokt Bovendien wordt kip alleen droog als je het te lang laat bakken, het is heel snel gaar.
Kijk ook eens bij de recepten:
http://www.weegclub.nl/forum/weight-watchers-amp-caloriearm-hoofdgerechten-en-ovenschotel-recepten-f168.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 13:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik weet dat er nog veel meer vlees is dan alleen kipfilet en slavinken, maar bijv zigeunerschnitsels, satéschnitstels, hamburgers, (gemengd) gehakt enz zijn ook heel veel punten.

Wat er dan nog overblijft zijn bijvoorbeeld varkenshaas, een naturel varkensschnitsel. Ik ga vanavond tartaar eten, maar vond dit in het verleden ook erg droog, maar verder dat dit kom ik eigenlijk niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 18 sep 2013 14:04    
Vrouw Weeggegevens   Kleine Kaatje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey hey,misschien heb ik de oplossing wel voor jou Idee Ik heb zo'n bakvelletje waartop ik mijn kipfilet bak.(zonder olie of margarine)Ik snij de kipfilet in blokjes en kruid t naar mijn smaak.Deze kan je zomaar op t bakvelletje bakken/garen.Eventueel met een paar druppeltjes water op t velletje.Zelfs mijn man en zoonlief vinden t erg lekker en niet droog.Ik ben heel benieuwd hoe jij t vind!?Zelfs een tartaartje is er erg lekker op Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 14:44    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kleine Kaatje schreef:
Hey hey,misschien heb ik de oplossing wel voor jou Idee Ik heb zo'n bakvelletje waartop ik mijn kipfilet bak.(zonder olie of margarine)Ik snij de kipfilet in blokjes en kruid t naar mijn smaak.Deze kan je zomaar op t bakvelletje bakken/garen.Eventueel met een paar druppeltjes water op t velletje.Zelfs mijn man en zoonlief vinden t erg lekker en niet droog.Ik ben heel benieuwd hoe jij t vind!?Zelfs een tartaartje is er erg lekker op Erg blij

Dank je wel voor de tip. Ik ga het proberen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 14:50    

Reageer met quote
Marisca een gewone schnitzel is puur vlees, al die andere dingen die je noemt zijn erg bewerkt. Ga eens naar een goede slager en laat je informeren. Het is zijn vak en mijn ervaring is dat een goede slager ook weet hoe zijn vlees het best kan worden bereid. Bovendien vinden ze het vaak leuk als klanten met zulke vragen komen!

Wat makkelijk is en snel klaar bijv. varkensfiletlapjes. Ze worden in de supermarkt vaak verkocht als "a la minute" vlees omdat ze dun gesneden zijn. Karbonaadjes zijn makkelijk en grillen gaat ook prima!
Verder is er (lams)shoarma, kip- of kalkoenfilet, biefstuk, kortom elk heel stuk vlees wat niet bewerkt is is goed. Als het geen dikke lap is het is sneller gaar. Varkenshaas (duurder) kun je in de lengte doorsnijden zodat je 2 dunnere hebt, suddervlees kun je in meerdere porties doen en alles kun je in dunne plakjes of reepjes snijden zodat het snel gaar is. En natuurlijk vis! Of vleesvervangers zoals toefoe, quorn, een gekookt ei of omelet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Erg blij hihi,tegen de adviezen van KaatjeKat kan ik niet op hoor.Maar zeker waar.Rundvlees(sudder ofwel draadjesvlees ook een hele lekkere)Maar t bakvelletje is sowieso een aanrader.kost plusminus 2,50 euro en makkelijk in gebruik.Met al deze info kom jij vast een heel eind.en eh kaatje..ik ook hoor haha.xx
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:22    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
ja soms moet ik ff iemand een beetje porren Erg blij om duidelijker te krijgen wat precies bedoeld wordt hè. En het draait voral om e bereiding, dus ik blijf bij het advies om recepten te zoek. Als je goed wilt (leren) eten zul je er tijd in moeten steken. Idee
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje schreef:
ja soms moet ik ff iemand een beetje porren Erg blij om duidelijker te krijgen wat precies bedoeld wordt hè. En het draait voral om e bereiding, dus ik blijf bij het advies om recepten te zoek. Als je goed wilt (leren) eten zul je er tijd in moeten steken. Idee
haha ja je hebt helemaal gelijk Lachen ik eet ook geen schnitzels hoor.Alleen een heel klein stukje bij gebrek aan anders maar eigenlijk liever helemaal niet.Maar recepten ook leuk om te zien.Bij de eight watchers hebben ze leuke boeken maar hier op de site ook vast goede ideetjes.ik ga ook maar weer s kijken.kan nooit geen kwaad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 16:43    

Reageer met quote
Off topic in dit geval, maar wat is er mis met schnitzels? Afgezien misschien van het paneer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 sep 2013 19:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Pagina 1 van 3