Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Vis met tomaten en dille

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder


Geregistreerd op: 31-1-2004
Berichten: 53999
Dieet: Gezonder leven
Woonplaats: Amersfoort


  Reageer met quote
Benodigdheden: 200 gr witte vis, ideaal zijn de in blokjes ingevroren kabeljauw of koolvisfilets, 2 tomaten, 2 uien, citroen, peper zout olie (roomboter) en dille

Neem een ovenvaste schotelen giet er een scheut olijf-olie of roomboter in ,leg de vis op de bodem. knijp er een flinke scheut citroen op uit. Snij de tomaten en uien in schijven en schik om beurten op de vis. Bestrooi het rijkelijk met dille. Kruiden met peper en zout. 30 min in oven op 200?°. Dit recept is voor 1 persoon.

Vis is een lekker en helpt vaak om je plateau te doorbreken.


_________________
Overzicht Donaties
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 08 okt 2004 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 111
Dieet: Atkins
Woonplaats: Spanje


  Reageer met quote
lekker recept, ik ga het gauw maken.

Op het moment eet ik heel veel vis en ik maak het altijd in de magnetron klaar, lekker vlug, en je keuken ruikt niet zo en wordt ook niet vies.

Ik maak bv. zalm (diepvriesmoten van Lidl) in een schaaltje.
Goed met peper en zout bestrooien, flinke scheut citroen eroverheen, dille en een mespuntje roomboter. Dan 3 minuten in de magnetron op 500 watt onder een plastic deksel (dit is voor 1 persoon, als je 2 moten wilt klaarmaken dan is de tijd 5 minuten)

Op dezelfde manier maak ik ook allerlei witte vis klaar en het grote voordeel is dat de vis niet uitdroogt en lekker smakelijk blijft.

Eten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2004 12:58    
Vrouw Weeggegevens   klavertje4
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 8-2-2004
Berichten: 2652
Dieet: Atkins
Woonplaats: Geleen


  Reageer met quote
Doe je die zalm eerst ontdooien??

_________________
Aanvaard wat je niet veranderen kunt maar verander wat je niet aanvaarden kunt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2004 18:03    
Vrouw Weeggegevens   Maremala
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 3-6-2004
Berichten: 111
Dieet: Atkins
Woonplaats: Spanje


  Reageer met quote
ja ik laat de zalm eerst ontdooien. In de verpakking van Lidl zitten 2 moten, apart verpakt, dat maakt het extra gemakkelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 11 okt 2004 18:15    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1