Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vetschort

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rolien1983
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Grip op koolhydraeten

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben benieuwd hoe het gaat met jullie buik na het afvallen?
Ik ben nu een kleine 40 kg kwijt in totaal, maar heb een enorme vetschort overgehouden aan het afvallen.
Ik ben zo blij dat ik zoveel gewicht kwijt ben, maar aan de andere kant ben ik erg verdrietig dat ik een enorme hangbuik en borsten heb.

Ben benieuwd naar jullie verhalen?

Liefs Rolien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2015 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Vervelend Rolien, is daar iets aan te doen als je dat zou willen? Opereren bedoel ik, met evt. vergoeding? Ik kan me zo voorstellen dat het je ook weer belemmert en dat het weer een ander gezondheidsprobleem kan opleveren.

Ik ben maar de helft afgevallen vergeleken met jou, maar ik ben ook kleiner ohhh en erger me groen en geel aan mijn hangblubberbuikvel. Ik overweeg wel een operatie, al krijg ik die niet vergoed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 8:02    

Reageer met quote
ja er is iets aan te doen, de dokter zei als ik een half jaar tot een jaar op dit gewicht blijf, wil ze mij doorsturen naar een plastisch chirurg, maar dan is het nog maar de vraag of ik het vergoed krijg van de verzekering.
Ik heb even gekeken wat het in totaal kost, ik moet een volledige buiwandcorrectie en een borstlift en dan kom je uit op zo'n 13.000 euro!

De laatste tijd zit het mij niet mee, ik heb steeds last van smetplekken onder de borsten en in de navel, en dat komt doordat mijn buik zo is gaan hangen.
Ook heb ik een probleem met mijn blaas, ik kan niet lachen hoesten niezen, want dan wordt mijn blaas compleet geleegd en dan sta ik weer met een natte broek.
Ik ben 31 jaar en wil ook niet steeds met tena lady inlopen.

Ik zit gewoon een beetje in de put, en denk waarom ben ik eigenlijk zoveel afgevallen, het geeft veel ellende.

Sorry voor mijn klaagverhaal, maar het zit mij erg hoog zoals je kunt lezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 21:44    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Je blaasprobleem is weer een heel ander verhaal toch, dat kan ook verholpen worden, heb ik ook egdaan. Scheelt erg veel levensvreugd kan ik je zeggen. Bespreek het ook eens met je huisarts!

En verder mag je hier klagen wat je wil hoor, we hebben allemaal weleens onze dag niet. Het is ook niet niks hè, ik kan me er alles bij voorstellen en ik ben een stuk ouder dan jij. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015 21:51    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Astrid26
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: 'Koolhydraatbeperkt naar eigen inzicht'...

Reageer met quote
Lieve Rolien1983; allereerst gefeliciteerd met je behaalde gewicht. -40 kilo is niet niets zeg, dat is een topprestatie cheerleader

Ik begrijp dat je je ongemakkelijk voelt met teveel buikvet.

Ik denk even mee en roep maar iets:
Heb je geen meelevende huisarts die iets voor je kan betekenen v.w.b. een doorverwijzing voor een buikwandcorrectie, omdat je psychische en lichamelijke klachten hebt doordat je zoveel buikvet hebt overgehouden? Ik heb geen idee, maar wellicht het proberen waard?

Blaasontsteking is sowieso een bezoekje aan de huisarts, dus bespreek dat andere ook eens.

Successssssss Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2015 19:07    

Reageer met quote
Bedankt voor jullie berichten! Dat doet mij erg goed.
De huisarts staat achter mij qua doorverwijzing naar een plastisch chirurg, maar ze wil wel graag zien dat ik een half jaar tot een jaar op dit gewicht kan blijven.
Ik bel morgenvroeg sowieso naar de huisarts, dit ivm met mijn blaasprobleem.
Ik laat het jullie weten wat ze zei.

Liefs Rolien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2015 21:13    

Reageer met quote
De moed nog niet verzameld om de huisarts te bellen! Sip
zit gewoon letterlijk en figuurlijk niet lekker in mijn vel.
Hoop mij snel beter te voelen, nog 1 weekje werken en dan eerst vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 jul 2015 21:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1