Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Verslag van de webworkshop van Meijke

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Hé Odette, dank je wel! Mooie samenvatting en goede info!
Ik kon even niet inloggen via mijn gewone snelkoppeling en heb toen via de omweg van Google de Weegclub opgezocht en opnieuw ingelogd en toen zag ik dit (jouw) draadje!

Meijke blijft toch wel één van mijn favorieten! Ik kom niet meer zo vaak op haar forum, en ik heb inderdaad ook wel zijsprongetjes gemaakt naar o.a. gok en koolhydraatbeperkt, maar ik merk dat ik mijn middenweg inmiddels wel gevonden heb. Als ik 'aankom', weet ik meestal wel waardoor dat is gekomen, maar ik ben erg blij dat ik eind 2010 de beslissing heb genomen mijn eerst stap naar een fitter leven te zetten. En ook ben ik blij dat ik me niet heb laten verleiden door 'crash'-diëten, maar door het stap voor stap veranderen van mijn gemaks-eten naar goede, voedzame en volwaardige voeding. Eerst door een jaar vooruit te kijken, en toen nog eens en nog eens. Veel lezen (ook etiketten!), in boeken, op dit forum, op internet en mijn hoofd niet op hol laten maken door nieuwe hypes, maar rustig door te gaan op de weg die bij me past.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 sep 2013 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2