Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Info: Weg met de Weegschaal
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vernieuwde site van Weg met de Weegschaal

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Superslankie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Intuitief eten

Reageer met quote
Ik heb me aangemeld en heb nu een proeftijd tot en met 17 januari. Ik ga kijken of dit wat voor me is.....moet toch eens en voor altijd een manier vinden om met eten om te gaan en slank te worden en blijven.

Bedankt voor deze tip!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 17:53    
Vrouw Weeggegevens   Funnycat
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Leuk! Ik heb ook het gratis minipakketje aangevraagd, wie weet wat je er uit kunt halen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 17:58    

Reageer met quote
Heb net op die site gekeken...ziet er goed uit...maar ik heb de indruk dat er weinig mensen lid zijn.....op het forum staat weinig....of zie ik pas meer als ik betaal??? Weet jij dit, Odette?

Zonde van mijn geld straks als er geen kip op het forum is, haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Andrea
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten...

Reageer met quote
Lian schreef:
Geweldig boek!!
Omdat ik altijd erg geintresseerd ben in dergelijke boeken,heb ik bovenstaand boek uiteraard ook Erg blij
(voorheen las ik dieetboeken, tegenwoordig dit soort boeken!!)
Uitroep hier heb ik nog een tip voor een piepklein, maar O ZO intressant boekje:

http://www.klapwijkenkeijsers.nl/gvk.html

Huh? Ik dacht dat dat boek pas morgen uitkomt? Hoe kom jij daar dan al aan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 18:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ritamaria

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Dat kleine boekje ga ik ws. wel bestellen, en die site lijkt me ook wel wat.. als je er nog meer over kan vertellen..

wat is lekkerder dan slank zijn....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 18:36    

Reageer met quote
Ik heb me nu aangemeld voor de minicurses...denk dat ik hier maar mee begin. Dat andere kan altijd nog...kost ook best wat geld denk ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 21:00    
Vrouw Weeggegevens   Lian
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Andrea schreef:
Lian schreef:
Geweldig boek!!
Omdat ik altijd erg geintresseerd ben in dergelijke boeken,heb ik bovenstaand boek uiteraard ook Erg blij
(voorheen las ik dieetboeken, tegenwoordig dit soort boeken!!)
Uitroep hier heb ik nog een tip voor een piepklein, maar O ZO intressant boekje:

http://www.klapwijkenkeijsers.nl/gvk.html

Huh? Ik dacht dat dat boek pas morgen uitkomt? Hoe kom jij daar dan al aan?

Die heb ik bij BOL.COM,besteld, met 1 dag in huis; heb het al uit Uitlachen

"Het Superdieet" komt inderdaad de 17e pas uit, en die staat ook op mijn verlangglijstje Applaus
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 22:26    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En?

Het klinkt wel interessant! Vond je het wat? Heb je der ook iets aan, laat ik het zo vragen?

ja, het superdieet wil ik ook wel! Morgen meteen even kijken bij de boekhandel..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 jan 2008 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hee mensen, wat een belangstelling, leuk
Ik zal het een en ander nog een keer uitleggen:
In juli 2007 zag op een ander afslankforum een uitnodiging om proefpersoon te worden voor een nieuw dieet: het superdieet.
Ik me gelijk aangemeld en ik mocht meedoen!!! De cursus duurde 12 weken en in die tijd ben ik 6 kg afgevallen. Er was intensief contact met de schrijfster en wekelijks moest ik een evaluatie insturen. Als beloning kreeg ik eerst in september het eerste boek "Weg met de Weegschaal" wat Lian gelezen heeft. Vandaag komt het nieuwe boek uit: "het superdieet" was ik ook kado krijg als dank voor het meedoen. Daar staat dus ook in wat de proefpersonen ervan vonden, daar ben ik nog het meeste benieuwd naar.(net of ik een beetje meegeschreven heb) Als het goed is staat er zelfs een recept van mij in.
De site is maar net een paar dagen in de lucht, dus Olga, het kan heel goed dat er nog maar weinig mensen op het forum zitten, het moet nog groeien.
Het is best een goed systeem, het superdieet. Je leert goed te eten maar vooral om te gaan met stress en het waarom van eten. Door je goed te VOEDEN (volwaardig eten, geen suiker, geen zoetstoffen, zoveel mogelijk natuurlijk), voldoende rust te nemen, voldoende te drinken en vooral te genieten van je eten ga je je goed voelen en verdwijnt de behoefte om te veel te eten.
Er staat best wel informatie op de site, dus je hoeft niet meteen naar de boekwinkel te rennen (of, nog beter bij Bol.com te bestellen, dat krijgt weegclub ook nog provisie)
Kijk anders even in mijn eetdagboekje, helemaal in het begin schrijf ik er meer over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 9:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ok.. klinkt goed.. Ik heb hier ook een boekje over het Sonoma dieet... heeft een beetje dezelfde strekking...

Goede insteek! Ik duik later even je eetdagboekje in....

Heb je je boek al binnen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 11:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5