Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vegetarisch broodbeleg

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Ik heb een ander recept voor de houmous. Zonder de tahin, want die vind ik ook niet zo lekker, maar met olijfolie en komijnpoeder erdoor, verder hetzelfde als boven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Loesewies

Dieet: WmdW

Reageer met quote
Dat kan ook natuurlijk, klinkt ook wel lekker Odette.
Moet zeggen dat ik dus tahin wel lekker vindt maar zo heeft ieder zijn/haar eigen voorkeur..gelukkig maar. Cool

Lieve groet, Marga
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Of zelf tomatentapenade maken:
Zongedroogde tomaatjes, groene olijven, pijnboompitjes, knoflook en een klein beetje olijfolie, alles met de staafmixer tot een glad mengsel maken. Dit kan je afgedekt een kleine week in de koelkast bewaren.
Sandwich spread is veelal ook vegetarisch, ik vind de tomaat-lenteui wel lekker soms.
Zelfgemaakte prei-kaas-salade. Grote prei in hele kleine stukjes snijden, van een lapje kaas ook kleine stukjes snijden, hier light-fritesaus door mengen, en zout en peper.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
De philadelphia light met basilicumsmaak was goddelijk lekker op mijn bruine boterham vanmiddag. Ik hou ook heel erg van basilicum. Een portie van 30 gram is 44 kCal; en een portie van 30 gram is echt schandalig lekker veel... Ik heb het echt afgewogen en kon niet geloven hoeveel ik er op mocht smeren!

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 14:41    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
De selleriesalade stikt van de suiker, even controleren wat er in zit, misschien dat er ook zonder suiker zijn maar de mijne zat vol met glucosestroop en suiker en ook nog allelrei toevoegingen op E gebied. Te gek!! Geschokt

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 15:20    
Vrouw Weeggegevens   Iris87
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten/minder snoepen

Reageer met quote
Jullie kunnen echt super veel lekkere dingen bedenken! Vandaag had ik een salade meegenomen voor bij mijn brood. Ijsbergsla, een tomaatje, 1/3 paprika en een beetje olie en balsamico azijn en daar mijn broodjes mee gegeten, erg lekker! Heb voor morgen meteen nog wat sla enzo bijgekocht.
Verder klinkt de tomaten tapenade van Ingrid ook heerlijk! Die ga ik volgende week denk ik maken. En ook de philadelfia vind ik een mooie. Ook lekker lang houdbaar en goed voor de afwisseling Lach.

Voor dit weekend ook huttenkase gekocht, als kind was ik daar verzot op bedacht ik me toen ik dat hier weer las.
Echt super bedankt allemaal Erg blij

Tussenstreef: 63kg, dan 61kg en door naar 59kg!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 17:11    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
bevroren zomerfruit even door de Huttenkase mixen en je hebt een lekker gezond ijsje Erg blij

“als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat”
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2009 17:50    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Jolan63
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Minder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Ook ik vind het wel lastig om goed af te wisselen met broodbeleg.
Ik ben zelf gek op kaas dus wissel veel af met 20+ kaas van de markt: met kruidnagelen of kruiden of blanco kaas. Ik neem naar mijn werk vaak een bakje paprika mee, die leg ik dan op het moment van eten erbij op, heerlijk! Andere smeerseltjes vind ik doorgaans niet lekker om thuis al op te smeren, wordt zo pappig....
Ook hutenkase is lekker, ook dat moet je appart meenemen. Wat ik ook heerlijk vind is tonijn. Een blikje tonijn op water is in Weight Watchers termen maar 2 punten! Een half blikje tonijn mengen met wat hutenkase is een heerlijke combinatie voor op brood. Beetje peper en zout erop, hmm.
Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2009 20:23    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Mijn ouders smeerden altijd kwark op brood. Mij leek dat vreselijk. Maar het is misschien voor anderen hier ook een optie.
Kwark met jam, deden ze vaak.

Smeerseltjes worden inderdaad misschien wat pappig als ze een halve dag in je tas zitten. Ik heb een koelkast op m'n werk, jij misschien ook? Dan koop je gewoon een potje voor op je werk... 's morgens een mes meenemen en de boterhammen en smeren maar.

Oh ja, ik heb ook een keer een recept gelezen voor plakjes ei en tomatentapenade en blaadjes basilicum en wat peper; daar kun je ook een boterham mee beleggen.

Groetjes,
Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2009 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Jolan63

Dieet: Minder eten, meer bewegen

Reageer met quote
Kwark met jam...dat smeer ik altijd op een beschuitje! Als lekker hapje bij de koffie, heerlijk! Maar op brood zou het ook kunnen, lekker fris. Kiwi op een rijstewafel, wel eens geprobeerd? Ook heerlijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 mrt 2009 21:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2