Onderwerp menu

Forum: Dieet Informatie
Subforum: Sonja Bakker Dieet & Dagboeken
Onderwerp: vorige :: volgende

Sponsor Links

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Aanbieding

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Veel afvallen (106.7 - 70kg)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens  Justtirzju
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Tirza en heb al vele pogingen gedaan met Sonja Bakker. Vorig jaar aardig wat afgevallen (10 kg), maar helaas alles er weer aan gegeten... Omdat ik over 4,5 week op vakantie ga, wil ik er echt wat af hebben. Uit wanhoop ben ik deze week begonnen met Modifast, maar wat een hel is dat! Daarom begin ik morgen weer met SB, en ik hoop dat ik het weer net zo streng volhou als vorig jaar. Er moet een hoop af en dat gaat niet lukken voordat ik op vakantie ga, maar een kilo of 5 hoop ik wel kwijt te raken. Ik sport nu 2 keer per week, sinds een maand en wil dat verhogen naar 3-4 keer.
Succes allemaal! En ik lees graag de positieve verhalen, omdat die mij ook motiveren om door te zetten.

Groetjes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2009 16:02    
Sponsor
Vrouw Weeggegevens  natal1e

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
Dit is echt niet leuk.
Een hele week SB gedaan
vandaag met trots op de weegschaal gestaan..
0.2 eraf..
En dat in mijn 1e week..

Ik wil 18 kilo kwijt..
dus ik moet dan echt 2 jaar gaan Sonja Bakkeren ofzo.

Dit werkt niet echt mee..
Ik geef de moed snel op.. Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2009 11:42    
Vrouw Weeggegevens  Baileys18
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Je moet je lichaam wel de tijd geven om zich aan te passen. In eerste instantie slaat je lichaam alles op en heb je nog voldoende reserve. Op een gegeven moment is die reserve op en dan ga je dus vet verbranden. Soms merk je dat niet aan de weegschaal, maar wel aan je kleding! Vooral de eerste paar weken zijn moeilijk, dan moet je volledig omschakelen, maar na een week of 6 ben je er aan gewend.

Kom op, volhouden hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2009 11:46    
Vrouw Weeggegevens  natal1e

Dieet: sonja bakker

Reageer met quote
Bedankt..
Ik ga door.
Kijken wat de weegschaal volgende week zegt!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2009 12:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
That's the spirit!!! We gaan ervoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 jun 2009 12:12    
Vrouw Weeggegevens  Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Low carb met Kcal tellen

Reageer met quote
natal1e schreef:
Bedankt..
Ik ga door.
Kijken wat de weegschaal volgende week zegt!

Vergeet je niet voldoende te drinken om af te vallen, want dat is echt nodig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 23 jun 2009 6:48    
Vrouw Weeggegevens  visje27
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakkjer

Reageer met quote
Hoi allemaal,

hoer gaat het bij jullie?
En justtirzju en natili hoe gaat het met jullie?
Ik ben vorige week 4 dagen naar berlijn geweest en had gister ook nog met een vriendin afgesproken om uit eten te gaan en vervolgens op t terras gezeten met lekkere wijntjes...was allemaal erg gezellig maar was nogal bang voor de weegschaal..
ik was maandag terug uit berlijn en toen was ik 1,2 kilo aangekomen!! Geschokt dus heb gister een fruitdag ingelast en erg veel water en groene thee gedronken en vanochtend was er 1,9 kilo (t.o.v. maandag) af!!! Geschokt
daar was ik natuurlijk wel erg blij mij...maar toch apart dat het dan in zo een korte tijd weer zo veel af kan.. ben benieuwd of het straks stiekem toch weer terug komt...we zullen zien!
verder valt t me reuze mee om het vol te houden, ik vind t alleen wel moeilijk met wijntjes enz. zeker nu t mooi weer is en je vaker op terras zit vindt ik t toch 'saai' om dan aan de cola light of zo te gaan zitten ofzo... drink wel tussendoor af en toe cola light of water ofzo maar blijft toch hoofdzakelijk wijn (rosé)..maar ja je moet toch wel een beetje blijven genieten...
hoe doen jullie dit soort dingen?

groetjes en succes allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2009 10:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tja, daar kan ik je geen antwoord op geven, want ik drink geen alcohol. Ik drink voornamelijk water of light dranken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2009 10:56    
Vrouw Weeggegevens  nikke

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
hallo, ik ben veronique, als ik lees hoeveel jullie reeds zijn afgevallen, wel dan hoop ik dat dit bij mij ook zal lukken, alleen ga ik eerst nog eventjes op vakantie (zal toch ook wat opletten hoor) en zal er veel wandelen.
alleen, er is ook een zwembad en daar schaam ik me wel, een badpak wanneer je dik bent, wel dat geeft altijd blikken van kijk naar die dikke. iemand een idee hoe ik hier mee kan omgaan, want ik wil echt wel in het zwembad met mijn kids
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 21:37    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed terug kijken en bekijken wat er allemaal "mis" is met hen. Slanke mensen zijn echt niet perfect.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2009 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 5 van 7