| Auteur |
Bericht |
Ingrid K Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 9-12-2008 Berichten: 1021 Dieet: gezond eten Woonplaats: essen
|
|
*** Allemaal heel veel succes met het afvallen naar jullie streefgewicht! Ik ben nu al 52 kilo afgevallen, en wil nu nog 15-20 kilo uiteindelijk. Ik volg geen enkel dieet, heb alleen mijn levensstijl drastisch veranderd. Ben gaan hardlopen (wel heel goed opgebouwd), en daarbij gewoon gezond eten, veel minder koolhydraten (brood, pasta, rijst etc) dan voorheen, en weinig tot geen ongezonde tussendoortjes. En soms is het gewoon echt moeilijk. Ik neem soms ook verlof, dus op een feestje doe ik gewoon mee, maar daarna: terug in mijn hok (volgens de woorden van Mus van dit forum). Het hoeft ook niet in een bepaalde tijdsduur, dan houd je het volgens mij het langst vol. Het is er immers ook niet allemaal binnen een jaar aangekomen toch?
Groetjes van Ingrid._________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 8:51 |
|
 |
Sponsor
|
|
 |
cootje72 Ik wil afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 4-2-2009 Berichten: 7 Dieet: Sonja Bakker online Woonplaats: Hoogvliet
|
|
Hallo,
Ik woog vanmorgen 99.9 en de 100 grens is doorbroken. Wat een heerlijk gevoel . Ik geloof er ook echt in dat ik mijn doel ga halen.
Jullie kunnen het ook.
Succes en groetjes
Corina |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 25 apr 2009 9:03 |
|
 |
Dora Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Hoi allemaal,
Allereerst harstikke knap van iedereen , die begonnen is met lijnen. Ik ben zelf 2 weken geleden met het cambridge dieet begonnen. En zou eigenlijk nog een 30 kilo willen afvallen. Als ik dit zo zeg is het nog zoveel. Dus ik denk iedere keer maar in 5 kilo, dan is het voor mij gevoel nog te overzien. Allemaal nog heel veel succes_________________  |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 28 apr 2009 9:13 |
|
 |
Baileys18 Vaste Weegclubfan

|
|
Hoihoi,
Ik ben ook aan het Sonja Bakkeren. Ik heb vorig jaar een aantal maanden online meegedaan en toen heel veel afgevallen. Helaas zitten er weer een kilo of 15 aan. Ben dus vol goede moed weer begonnen met hetzelfde systeem, maar heb het op een aantal dagen aangepast. We eten op woensdag namelijk altijd pasta en dat doen we dus nog steeds, maar ik eet veel minder. Op zaterdag eten we altijd frietjes met sla en kipfilet en ik doe braaf mee met wat ovenfrietjes, sla zonder dressing en stukje kipfilet en wat ketchup en uitjes bij de frietjes.
Werkt prima en ik heb niet het idee dat ik alsmaar op een houtje zit te bijten terwijl de rest lekker eet.
Ik moet zeker naar de 80 kilo en het liefst richting de 65. Maar ik ga in kleine stapjes. Eerst onder de 100 komen, dan onder de 95 enz. enz. Dan houd ik het overzichtelijk voor mezelf en haal je veel makkelijker je doelstellingen. Als ik eenmaal onder de 80 kom, dan ga ik zeker door voor de 65._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 mei 2009 16:02 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-2-2009 Berichten: 7 Dieet: Sonja Bakker online Woonplaats: Hoogvliet
|
|
Ik wens je heel veel succes. Waar een wil is is een weg. Het gaat je vast en zeker lukken!!!
| Baileys18 schreef: | Hoihoi,
Ik ben ook aan het Sonja Bakkeren. Ik heb vorig jaar een aantal maanden online meegedaan en toen heel veel afgevallen. Helaas zitten er weer een kilo of 15 aan. Ben dus vol goede moed weer begonnen met hetzelfde systeem, maar heb het op een aantal dagen aangepast. We eten op woensdag namelijk altijd pasta en dat doen we dus nog steeds, maar ik eet veel minder. Op zaterdag eten we altijd frietjes met sla en kipfilet en ik doe braaf mee met wat ovenfrietjes, sla zonder dressing en stukje kipfilet en wat ketchup en uitjes bij de frietjes.
Werkt prima en ik heb niet het idee dat ik alsmaar op een houtje zit te bijten terwijl de rest lekker eet.
Ik moet zeker naar de 80 kilo en het liefst richting de 65. Maar ik ga in kleine stapjes. Eerst onder de 100 komen, dan onder de 95 enz. enz. Dan houd ik het overzichtelijk voor mezelf en haal je veel makkelijker je doelstellingen. Als ik eenmaal onder de 80 kom, dan ga ik zeker door voor de 65. |
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 mei 2009 19:30 |
|
 |

|
|
Met z'n allen moet het toch lukken! Ik merk wel dat ik heel veel heb aan de berichtjes hier. Als je in een dipje zit, dan is er altijd wel iemand die je met een paar woorden weer weet op te fleuren.
Vandaag ben ik lekker met de hond het bos in gegaan. Ik kan dan weliswaar niet zo heel lang meer wandelen, maar wat was 't heerlijk! Hij rennen en ik rustig in mijn eigen tempo erachter aan. Gelukkig luistert ie ook wel goed en houd constant in de gaten of ik er nog wel ben. Ik vond het zo heerlijk om eventjes alleen met de hond op stap te zijn. Even geen partner om me heen, even geen moeder zijn... De batterij is weer volledig opgeladen en ik heb me dus ook netjes gehouden aan mijn zaterdaghapje.  _________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: za 09 mei 2009 19:41 |
|
 |

|
|
Vandaag op de weegschaal gestaan en jawel deze week 1,3 kilo afgevallen!
Ik ga lekker door met SB-en, want dat bevalt me super. Ten eerste hoef ik in de supermarkt niet te bedenken wat we nou weer moeten gaan eten en ten tweede vind ik de variatie heerlijk._________________ |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: ma 11 mei 2009 11:44 |
|
 |
visje27 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 13-5-2009 Berichten: 1130 Dieet: Sonja Bakkjer Woonplaats: Brabant
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb me vandaag aangemeld hier op de website en ik vind het super!
Wat een stimulans dat er zo veel meer mensen zijn die ook zo veel af willen vallen (ik wil zelf ruim 35 kilo afvallen). Maar het geeft heel veel stimulans denk ik, dat als je een moeilijk moment hebt, je achter de computer kan gaan zitten en zo toch de stimulans hebt om vol te houden!
Succes allemaal!
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 mei 2009 16:28 |
|
 |

|
|
Visje27, Wat goed dat je de stap hebt genomen, het gaat je lukken ook! Succes
| visje27 schreef: | Hallo allemaal,
Ik heb me vandaag aangemeld hier op de website en ik vind het super!
Wat een stimulans dat er zo veel meer mensen zijn die ook zo veel af willen vallen (ik wil zelf ruim 35 kilo afvallen). Maar het geeft heel veel stimulans denk ik, dat als je een moeilijk moment hebt, je achter de computer kan gaan zitten en zo toch de stimulans hebt om vol te houden!
Succes allemaal!
|
|
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: wo 13 mei 2009 19:05 |
|
 |
Garfield Ik blijf hier bij de weegclub

Geregistreerd op: 25-4-2008 Berichten: 36 Dieet: sonja bakker Woonplaats: steendorp
|
|
hoi iedereen,
ik ben vorig jaar met sonja bakker 27kg afgevallen. Gelukkig is er niets terug bij hoewel ik ondertussen ook nog gestopt ben met roken. (dikke pluim voor mezelf).
Ik ben gisteren begonnen met het boek zomerslank voor 4 weken en hoop nu weer een paar kilo's te verliezen.
@ corine : geweldig gevoel he om terug 2 cijfertjes op de weegschaal te zien..._________________
wk1 : 97.4kg***wk2 : ***wk 3 : ****wk 4 : |
|
| Naar boven |
|
Geplaatst: di 02 jun 2009 17:35 |
|
 |
|
|
|