Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote

Hallo Dames en Heren,

In week 40 starten we ons nieuw sprintje iedereen die boven de 50 is kan meedoen.

Groetjes, Maribel Ruiz

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 10 sep 2017 19:21    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Ik doe weer mee met het sprintje, mijn inzet is redelijk hoog maar hopelijk haal ik het, dat zou een prachtige afsluiter voor het jaar zijn...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 sep 2017 13:01    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Natuurlijk doe ik ook weer mee, alhoewel mijn bijdrage niets voorstelt. Ik denk dat ik zonder jullie het verloren gewicht zo terug neem.
Ik heb de afgelopen weken zelden iets gepost omdat ik ook vakantie hield. Intussen is de schoolvakantie hier om. A.s. maandag begint het nieuw schooljaar. Deze week heb ik nog vakantie gevierd en uitstapjes gemaakt met de jeugd, maar dat is nu afgelopen. Ik mag blij zijn dat mijn gewicht niet verder is opgelopen. Ik heb, naast vakantie houden, ook een paar nachten klaar gestaan voor ons oudste kleinkind, vanwege zijn astma-aanvallen. Helaas moest ik hierdoor ook 's nachts eten en dergelijke onregelmatigheden laten zich vrijwel onmiddellijk zien op de weegschaal. Nu gaat het goed met hem.
Een heel goed weekend voor iedereen.
Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 sep 2017 21:43    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Natuurlijk doe ik ook weer mee, alhoewel mijn bijdrage niets voorstelt. Ik denk dat ik zonder jullie het verloren gewicht zo terug neem.
Ik heb de afgelopen weken zelden iets gepost omdat ik ook vakantie hield. Intussen is de schoolvakantie hier om. A.s. maandag begint het nieuw schooljaar. Deze week heb ik nog vakantie gevierd en uitstapjes gemaakt met de jeugd, maar dat is nu afgelopen. Ik mag blij zijn dat mijn gewicht niet verder is opgelopen. Ik heb, naast vakantie houden, ook een paar nachten klaar gestaan voor ons oudste kleinkind, vanwege zijn astma-aanvallen. Helaas moest ik hierdoor ook 's nachts eten en dergelijke onregelmatigheden laten zich vrijwel onmiddellijk zien op de weegschaal. Nu gaat het goed met hem.
Een heel goed weekend voor iedereen.
Groetjes, Rosemary.
Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 15:02    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Donderdag na mijn werk ambulant uitgeholpen in de woonvorm.
Een mevrouw die een beperking heeft en daarbij is uitbehandeld blaaskanker, been amputatie, en het andere been trombose heel heftig en haar gedrag (veel agressie /onmacht.
Het was een heftige dienst en het geen ik heb gedaan maakte indruk op me. Ik heb zo met haar te doen. Haar verzorgd en luier aangedaan. Moeilijk doordat zij niet mee kan werken en haar autonomie moet afgeven.....het was me toch goed gelukt...iets wat ik niet dagelijks doe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 30 sep 2017 15:06    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Maribel,
Geweldig dat je die vrouw hebt kunnen helpen. Op zulke momenten sta ik er graag bij stil dat we dankbaar mogen zijn dat wij nog mogelijkheden hebben om een ander van dienst te zijn. Mijn jongste zus zegt altijd:"tel je zegeningen". Zelf zou ik het ook heel heftig hebben gevonden.

Hallo allemaal, ik wens jullie een heel goede week toe.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 18:14    
Vrouw Weeggegevens   dabbertje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Jasper Alblas smoothie afslankplan.

Reageer met quote
Ik ben weer van de partij. Ik raak de vakantiekilo's maar niet kwijt. Ik was dit voorjaar zelfs voorbij m'n streefgewicht gegaan zodat ik een voorsprong had. Tis niet dat ik echt veel te zwaar ben, maar vanwege m'n geringe lengte, is elke kilo wel zichtbaar. Ik kan nog net m'n nieuwe kleding aan maar het zit wel strak.

Leeftijd is niet belangrijk, tenzij je kaas bent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 8:09    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
dabbertje schreef:
Ik ben weer van de partij. Ik raak de vakantiekilo's maar niet kwijt. Ik was dit voorjaar zelfs voorbij m'n streefgewicht gegaan zodat ik een voorsprong had. Tis niet dat ik echt veel te zwaar ben, maar vanwege m'n geringe lengte, is elke kilo wel zichtbaar. Ik kan nog net m'n nieuwe kleding aan maar het zit wel strak.

Van harte welkom Dabbertje leuk dat je weer in ons sprintje zit....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 9:05    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik doe ook weer mee
zorg geven is mooi en soms moeilijk
zorg vragen en of krijgen is nog veel moeilijker
blij dat ik op douchen/ aankleden na geheel zelfstandig me kan reden saam met mijn lieve hulphonden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 9:09    
Vrouw Weeggegevens   snirp
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik ben er ook weer bij. Blijft lastig voor meom
Strak in het voedingsschema te komen. Er blijven teveel verleidingen op mijn pad komen die ik niet altijd kan weerstaan. Maar nu weer vol goede moed aan de nieuwe week begonnen:)
Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6