Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij 1 ons al😀😉haha dat rode vakje moet weg ik ga erg slecht

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 26 okt 2017 7:34    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Ik ben gelijk gebleven hoop dat er beweging komt, deze week de hele week geen aard of rijst/pasta gegeten ik at wel volkoren of zilvervlies. Maar doe zo mijn best om weer te kunnen zakken dat ik wil proberen of het me lukt om het avondeten zonder koolhydraten te nemen.
Vind het van mezelf zo knap ik ben wild op koolhydraten zoals een aard met schil in de oven of nasi met zilvervlies rijst toen viel ik hiermee af maar nu sta ik best lang stil.
Vandaag dat ik dit wil proberen ik heb met me zelf afgesproken dat als ik merk dat het maar niet naar onder gaat ik gewoon weer koolhydraten zal nemen bij het avondeten wel zoals ik al aangaf, volkorenpasta, zilvervlies rijst. En dan altijd meer groenten in verhouding. Ik nam dan 4 opscheplepels nasi bv.
Nu alleen groenten en vlees of vis.
Met mij gaat het wat beter nu dat ik de casus heb over gedragen aan iemand anders.
Ik slaap beter en voel meer rust in mijn lijf.
Vanavond samen met mijn lief naar een tribute van Johnny Cash verheug me erop.

Fijn weekend allemaal

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ook ik ben gelijk gebleven. Tijdens het syposium werd er gezond gegeten. de tussendoortjes waren meloensoorten en water met schijfjes citroen. Daar was ik best blij mee. Ook de maaltijden waren geen vette happen. Ben dus niet aangekomen. Ook ik zou graag weer wat beweging op de weegschaal zien. De afgelopen dagen heb ik minder koolhydraten genomen. Zal ook proberen dit voort te zetten.
Maribel: als je toch beter slaapt en de client een andere hulpverlener heeft is het o.k. In de hulpverlening kan je niet iedereen helpen. Mensen moeten ook willen. Als je ervan wakker gaat liggen gaat dit ten koste van de kwaliteit van leven van jezelf en wat je voor anderen kan betekenen.
Het symposium was zinvol. Het is belangrijk om te horen hoe mensen met hun diversiteit aan cultuur en religie denken om te gaan met de behoeften van de zorgvrager. Voor velen was het een hele 'switch' DAADWERKELIJK te moeten wennen aan het feit dat zij niet centraal staan, maar de zorgvrager.
Wat mijn voeten betreft is het heel goed gegaan zonder pijnstillers deze week. De gelzolen schijnen iets te doen. Ik zal in de tuin ook maar moeten overwegen niet op slippers te lopen, maar dat is zo warm.

O.k. allemaal, de groeten uit de tropen,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 12:35    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo allemaal,
Ook ik ben gelijk gebleven. Tijdens het syposium werd er gezond gegeten. de tussendoortjes waren meloensoorten en water met schijfjes citroen. Daar was ik best blij mee. Ook de maaltijden waren geen vette happen. Ben dus niet aangekomen. Ook ik zou graag weer wat beweging op de weegschaal zien. De afgelopen dagen heb ik minder koolhydraten genomen. Zal ook proberen dit voort te zetten.
Maribel: als je toch beter slaapt en de client een andere hulpverlener heeft is het o.k. In de hulpverlening kan je niet iedereen helpen. Mensen moeten ook willen. Als je ervan wakker gaat liggen gaat dit ten koste van de kwaliteit van leven van jezelf en wat je voor anderen kan betekenen.
Het symposium was zinvol. Het is belangrijk om te horen hoe mensen met hun diversiteit aan cultuur en religie denken om te gaan met de behoeften van de zorgvrager. Voor velen was het een hele 'switch' DAADWERKELIJK te moeten wennen aan het feit dat zij niet centraal staan, maar de zorgvrager.
Wat mijn voeten betreft is het heel goed gegaan zonder pijnstillers deze week. De gelzolen schijnen iets te doen. Ik zal in de tuin ook maar moeten overwegen niet op slippers te lopen, maar dat is zo warm.

O.k. allemaal, de groeten uit de tropen,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 17:16    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Hoi Rosermary,

Maribel: als je toch beter slaapt en de client een andere hulpverlener heeft is het o.k. In de hulpverlening kan je niet iedereen helpen.

ja dat weet ik er vele waaronder hij zal nooit een rustig leven kunnen leiden helaas. Maar nu mag een ander het dragen het voelt heerlijk nu. Wel nog een bezoekje om af te ronden dit vond hij wel fijn en ik ook.

Goed dat mensen tijdens het symposium zich bewust zijn geworden dat cultuur wel degelijk heel belangrijk is om mee te nemen en te respecteren.

Fijn dat het wat beter gaat met je voet.
Goed om goed schoenen aan te doen of gympen in de tuin met de gel zolen.
Fijn weekend Rosemary.
Wij gaan straks naar een banf die muziek spelen van Johnny Cash verheug me erop.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 28 okt 2017 17:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef schreef:

Wij gaan straks naar een banf die muziek spelen van Johnny Cash verheug me erop.

Disco Fluiten Fluiten Disco

Bye (Nederlands=Dag)

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 20:31    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
mabcdef schreef:

Wij gaan straks naar een band die muziek spelen van Johnny Cash verheug me erop.

Disco Fluiten Fluiten Disco

Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 29 okt 2017 22:35    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben ook gelijk gebleven, ondanks verjaardag en te veel vlaai en cake op, zelgmaakte walnoten dadel cake aan 1 plak zit je al helemaal vol beter dan taart met slagroom🍰
Hier schijnt de zon volop😎goed voor een wandeling en vit d binnenhalen
Was het gezellig Rosemary bij de band 🎤🎸heb je nog gedanst

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 10:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lachen Nee Ine, ik heb niet met de band gedanst. Ik denk Maribel. Ik heb wel gevoetbald met mijn 2-jarige kleinzoons, ondanks pijn. Alsnog van harte gefeliciteerd.
Grtjs, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 13:43    

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Ik ben ook gelijk gebleven, ondanks verjaardag en te veel vlaai en cake op, zelgmaakte walnoten dadel cake aan 1 plak zit je al helemaal vol beter dan taart met slagroom🍰
Hier schijnt de zon volop😎goed voor een wandeling en vit d binnenhalen
Was het gezellig Rosemary bij de band 🎤🎸heb je nog gedanst

Proficiat met je verjaardag en wat klinkt dat lekker die cake, zelf eet ik al vele jaren geen taart.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 30 okt 2017 14:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 7 van 10