Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Gelukkig niet bijgekomen heb die week mijn best gedaan om geen koolhydraten te nemen bij het avondeten.
1x maar aard gehad tijdens warm eten. Ging best goed, geen wijn gedronken wat ik normaliter wel doe op vakantie.
1x een ijsje meteen spijt ervan gehad daarna ik dacht ik mis niks als ik hem niet had genomen (wat ik op zich goed vind om te ervaren).
1x pure chocolade gehad met hazelnoten 100gr.
Dat was het wel wat ik op te biechten heb. Erg blij
Was donderdag laat thuis van vakantie een dag eerder weg gegaan.
Ik had toch nog veel gedachten die werk gerelateerd zijn in mijn hoofd. (zware casus gedragsproblematiek/verslaving/agressie laat me niet los) kijk als een berg ertegen op om maandag te gaan werken. Huil huil

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 21 okt 2017 13:12    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ine: dat klinkt heel smakelijk en die groentetaarten ogen mooi. Ik houd zelf van mooi ete;. ik eet met mijn mond en ogen.
Vandaag heb ik met onze oudste kleinzoon volkoren roti's gemaakt. roti's zijn nu bekend in Nederland. Voor het gemak noem ik het hier een hartige, gevulde pannekoek. De groente erbij kwam uit onze tuin.

Maribel: ik vrees dat ik een ordinaire hielspoor heb. morgen ga ik op pad voor gel inlegzooltjes. Ik denk dat ik te vaak heb gestaan waar ik kon zitten en daar moet ik nu op gaan letten. Ik probeer eerst al het andere uit alvorens te laten inspuiten.
Proficiat dat jij je tijdens je vakantie zo goed aan alles hebt gehouden.
Als ik als een berg opzie tegen iets, kan ik het 's nachts ook nog eens verder uitvergrootten. Het probleem wordt daardoor niet kleiner/minder ingewikkeld. Soms moet je juist afstand nemen van iets om tot inzicht te komen.

Deze week ben ik uitgenodigd voor een symposium palliatieve zorg en het is wel inclusief maaltijden. Zal wel zien hoe ik daar doorheen kom.

Groetjes en een goede week voor iedereen.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 okt 2017 22:10    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo allemaal,

Ine: dat klinkt heel smakelijk en die groentetaarten ogen mooi. Ik houd zelf van mooi ete;. ik eet met mijn mond en ogen.
Vandaag heb ik met onze oudste kleinzoon volkoren roti's gemaakt. roti's zijn nu bekend in Nederland. Voor het gemak noem ik het hier een hartige, gevulde pannekoek. De groente erbij kwam uit onze tuin.

Maribel: ik vrees dat ik een ordinaire hielspoor heb. morgen ga ik op pad voor gel inlegzooltjes. Ik denk dat ik te vaak heb gestaan waar ik kon zitten en daar moet ik nu op gaan letten. Ik probeer eerst al het andere uit alvorens te laten inspuiten.
Proficiat dat jij je tijdens je vakantie zo goed aan alles hebt gehouden.
Als ik als een berg opzie tegen iets, kan ik het 's nachts ook nog eens verder uitvergrootten. Het probleem wordt daardoor niet kleiner/minder ingewikkeld. Soms moet je juist afstand nemen van iets om tot inzicht te komen.

Deze week ben ik uitgenodigd voor een symposium palliatieve zorg en het is wel inclusief maaltijden. Zal wel zien hoe ik daar doorheen kom.

Groetjes en een goede week voor iedereen.
Rosemary.

Rosemary ik hoop dat het snel beter wordt met de klachten .
Gelukkig heb ik deze casus kunnen overdragen ik kreeg mail dat men iemand had gevonden die hem gaat overnemen.
Ik kon niet meer tegen zijn woedeaanvallen/verslaving en daarbij speelde alleen geld geld geld daar moest ik voor zorgen maar open staan voor hulp helaas niet.
Toch voelt het pijnlijk dat ik heb moeten afhaken. Zal het verwerken en een plekje geven.
Ben benieuwd hoe je het symposium zal ervaren...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik zal natuurlijk blij zijn als ik van de klachten af kom. Vandaag is de pijn veel minder. Maar dit gebeurt vaker.
Maribel je hoeft je helemaal niet schuldig je voelen dat je moest afhaken. In mijn actieve loopbaan nam ik ook wel klienten van collega's over of omgekeerd.
Voor de klient zelf lijkt het me ook goed, want als hij in de gaten heeft dat hij zal moeten meewerken, zal hij een keus moeten maken als hij echt geholpen wil worden. Soms kunnen ze je verbazen door bij je collega heel ander gedrag te vertonen.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 17:21    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Ik zal natuurlijk blij zijn als ik van de klachten af kom. Vandaag is de pijn veel minder. Maar dit gebeurt vaker.
Maribel je hoeft je helemaal niet schuldig je voelen dat je moest afhaken. In mijn actieve loopbaan nam ik ook wel klienten van collega's over of omgekeerd.
Voor de klient zelf lijkt het me ook goed, want als hij in de gaten heeft dat hij zal moeten meewerken, zal hij een keus moeten maken als hij echt geholpen wil worden. Soms kunnen ze je verbazen door bij je collega heel ander gedrag te vertonen.

Groetjes, Rosemary.

Ik hoop het zo dat hij zich uiteindelijk laat helpen.
Deze man is zo beperkt en disharmonisch dat hij waarschijnlijk niet anders kan en zal blijven. Maar goed als de andere collega het ook niet meer kan opbrengen dan zal het stokje doorgegeven moeten worden.
Dit is de eerste keer dat ik dit heb moeten doen. Mijn man was trots op me dat ik dit heb gedaan en ik eigenlijk ook wel alleen wil ik het nog afronden en als hij ervoor open staat een afrond gesprek plannen met hem als hij het niet wilt dan is het zo.
En zal ik het respecteren, vandaag zag ik hem bij een gemeenschaps huis waar deze mensen uit de buurt koffie komen drinken hij zei niets en had zijn hoofd gebogen vol van de medicatie, er zaten nog anderen bij. Daarom hem niet aangesproken om even apart te gaan zitten. Ik had al een cliënt die langs kwam en kon hem niet voor laten gaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 23 okt 2017 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig dat je hielspoor al minder is rosemarij het kan zeer pijnlijk zijn en niet forceren door door te gaan.
Vandaag ga ik bloemschikken in steekschuim ik heb nog vrouwenmantel, geraniums, asters, oostindische kers, bonenkruid en genoeg groen.
In mijn grote staande vaas maak ik van herfstbladeren, grassen en herfstkleurige bloemen, zaden die er bij passen. Het is somber weer hier dus we maken er maar iets fleurigs van
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Yvoroy
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Ben super blij! Dit had ik nooit verwacht, dat my-liveslim dieet gaat lekker, geen honger en deze week zelf 2,5 kl kwijt? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 okt 2017 23:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goedzo yvoroy,👍

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ivoroy knap van je!

Bij mij deze week groen 3 ons eraf

Vandaag lekker aan de wandel, wind in het haar!

groetjes
Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Yvoroy

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Goed hoor Rozenbottel lekker hoor alles wat er af is, is er af!
Bedankt Inge voor de pocitieve reactie, volgende week zal het vast geen 2.5 kilo zijn wat we bij mij af is maar 3 ons maakt me ook al happy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 okt 2017 17:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 6 van 10