Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Besje zo zwaar ben je toch niet om shakes te gaan nemen of heb je het doel voor ogen om snel af te vallen?
Vandaag een grote pan erwtensoep maken en de rest invriezen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Besje20
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Besje zo zwaar ben je toch niet om shakes te gaan nemen of heb je het doel voor ogen om snel af te vallen?
Vandaag een grote pan erwtensoep maken en de rest invriezen

Ik wil even een soort van kickstart zeg maar, daarna voorzichtig opbouwen.

Lekker, snert!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 dec 2017 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gelukkig ben ik weer wat dalend en dat na twee stilstaande weken!!

Blij mee

op naar Kerst
groetjes
Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Besje: je moet het natuurlijk zelf weten, maar die kickstart van 3 weken shakes etc. heb jij eigenlijk niet lang nodig. Je zou nu naar een gezonde regelmaat kunnen gaan.
Wat ik zelf ook heel belangrijk vind is hoe je als persoon tegen jezelf aankijkt. Ik heb wat meer vet dan jij, maar ik weet dat het 'not bad' is wat mijn spiegel mij vertelt en ik gedraag mij ernaar. Voor mijn gezondheid moet het wat minder.
Misschien moet je professionele begeleiding van een dietiste voor een korte tijd overwegen.
Ik hoop dat je het bovenstaande niet als opdringerig ervaart.
Zie aangehecht een foto van me, toen nog met donker haar. En geloof me, ik geef mezelf schouderklopjes.
Groet, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 13:53    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Besje20

Dieet: Straight Away

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Besje: je moet het natuurlijk zelf weten, maar die kickstart van 3 weken shakes etc. heb jij eigenlijk niet lang nodig. Je zou nu naar een gezonde regelmaat kunnen gaan.
Wat ik zelf ook heel belangrijk vind is hoe je als persoon tegen jezelf aankijkt. Ik heb wat meer vet dan jij, maar ik weet dat het 'not bad' is wat mijn spiegel mij vertelt en ik gedraag mij ernaar. Voor mijn gezondheid moet het wat minder.
Misschien moet je professionele begeleiding van een dietiste voor een korte tijd overwegen.
Ik hoop dat je het bovenstaande niet als opdringerig ervaart.
Zie aangehecht een foto van me, toen nog met donker haar. En geloof me, ik geef mezelf schouderklopjes.
Groet, Rosemary.

Ik weet het, maar ik kreeg de knop maar niet om. Dit is niet gezond (ik weet het), maar ik heb nu wel weer wat hoop. Voel me lekkerder in mijn kleding. Het moet straks zeker anders, en ik ga dit inderdaad niet te lang doen. De 22 ste december moet ik naar mijn huisarts, ik vraag dan een verwijsbrief voor de diëtiste. Ik ben eigenlijk altijd slank geweest, maar de laatste jaren komen er steeds meer kilo's bij. Ik ken mijn lichaam zo niet meer.. Ik hoef er niet uit te zien als een dertiger, maar ik wil me ook nie laten gaan. Dus nu de rem erop!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 20:25    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rozebottel schreef:
Gelukkig ben ik weer wat dalend en dat na twee stilstaande weken!!

Blij mee

op naar Kerst
groetjes
Rozebottel

Mooi zo Rozebottel je gaat goed Erg blij

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 20:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Besje,

Je ziet het vaker dat mensen in hun menopauze wat toenemen. Je hebt wel gelijk om het aan te pakken en ik denk dat het je zelfvertrouwen een boost zal geven wanneer je gang naar de dietiste succesvol is.
Ik ben zelf ook in een bepaalde periode ruim 10 kg aangekomen vanwege een schildklier probleem. En ik raakte het maar niet kwijt, maar toen ik bij de dietiste kwam en ze opmerkte:"wat eet u weinig; daar gaan we iets aan doen," dacht ik dat ze een loopje met me nam. Nu zijn we gewend aan koken volgens haar adviezen en we eten lekker.
Wie denk je dat het meest heeft (gehad) aan deze manier van koken. Mijn man heeft geen spatje vet. Niet eerlijk dus.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 dec 2017 21:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mannen hebben zo wie zo minder vet dan vrouwen dat is niet eerlijk.

Huil huil
Ik was weer ietsjes aangekomen maar is er weer bijna vanaf
Fijn weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 12:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wel Ine, mijn zoon had behoorlijk wat buikvet. Meer dan ik. Hij heeft eraan gewerkt en moet dagelijks wat doen om te behouden wat hij heeft. Het lijkt me wel dat mannen vlotter afvallen en jonge mannen helemaal.
Groet, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 dec 2017 21:26    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dit heb ik gekopieerd.
De verschillen tussen mannen en vrouwen op een rij. Vrouwen hebben van nature een hoger vetpercentage dan mannen. Meer vet betekent minder vocht in het lichaam. Daar bovenop komt nog dat vrouwen vaak kleiner en lichter zijn en daardoor ook minder vocht in hun lichaam hebben.

Ik ben 172 lang, dus niet echt klein maar een heel hoog vet% en dat zie je op mijn buik Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 10 dec 2017 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Pagina 13 van 14