Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Hier beginnen we weer met een nieuw sprintje.
Je kunt je alvast inschrijven we beginnen pas in week 28.

Groetjes, Maribel

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 0:54    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Ik heb mij ingeschreven voor dit nieuwe sprintje, bewust niet te hoog ingezet, wetende dat we deze zomer nog zo'n twee Oostenrijk doen... en dat ik die keuken wel kan smaken Schaam Schaam maar hopelijk haal ik voor het einde van dit sprintje m'n streefgewicht zodat mijn BMI onder de 30 zou zakken... waarmee ik dan officieel niet langer obees zou zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:15    

Reageer met quote
Obees, je kunt je beter inschrijven als het oude sprintje vol is. Omdat je dan pas begint in het dit sprintje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 10:07    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat wist ik wel maar ik vond het toch maar wat zielig dat nog niemand zich gemeld had voor je nieuwe sprintje daarom dat ik mij ingeschreven heb...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 10:22    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik geef mezelf ook alvast op.
Ben mezelf behoorlijk zat: al jaren weer te zwaar en het lukt me maar niet om terug naar gezond en slank te gaan...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 jun 2017 15:15    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Dag allemaal, ik doe ook graag mee. Ik ben 53 en nog steeds een paar kilo te zwaar. Ik schommel al jaren tussen de 72 en 73 kg, terwijl bij mijn lengte 68,5 het maximum zou zijn.
Sinds april ongeveer is er toch eindelijk een beetje schot in gekomen, ik kwam eindelijk blijvend beneden die 72. Ik merk nu dat ik best wat ondersteuning kan gebruiken bij het verdere afvallen of minimaal stabiel blijven.

Ik probeer veel te bewegen, ga elke week naar de sportschool en naar een gymgroep, wandel bijna elke dag een ommetje en af en toe een langere afstand (25-40 km), ook fiets ik graag als het mooi weer is. Ik geloof beslist niet in diëten, maar wel in leefstijl. Dus levenslang, daarmee houd je het langer vol en houd je je lijf niet voor de gek. Mijn keuzes zijn bij voorkeur plantaardig en onbewerkt. Ik hou wel van lekker en veel eten, dus eet veel rauwkost, groente, fruit, noten en zaden.

Ik hoop dat we elkaar hier kunnen oppeppen om goede keuzes te maken en zo die laatste kilo's er af te krijgen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 19:17    

Reageer met quote
Geke schreef:
Dag allemaal, ik doe ook graag mee. Ik ben 53 en nog steeds een paar kilo te zwaar. Ik schommel al jaren tussen de 72 en 73 kg, terwijl bij mijn lengte 68,5 het maximum zou zijn.
Sinds april ongeveer is er toch eindelijk een beetje schot in gekomen, ik kwam eindelijk blijvend beneden die 72. Ik merk nu dat ik best wat ondersteuning kan gebruiken bij het verdere afvallen of minimaal stabiel blijven.

Ik probeer veel te bewegen, ga elke week naar de sportschool en naar een gymgroep, wandel bijna elke dag een ommetje en af en toe een langere afstand (25-40 km), ook fiets ik graag als het mooi weer is. Ik geloof beslist niet in diëten, maar wel in leefstijl. Dus levenslang, daarmee houd je het langer vol en houd je je lijf niet voor de gek. Mijn keuzes zijn bij voorkeur plantaardig en onbewerkt. Ik hou wel van lekker en veel eten, dus eet veel rauwkost, groente, fruit, noten en zaden.

Ik hoop dat we elkaar hier kunnen oppeppen om goede keuzes te maken en zo die laatste kilo's er af te krijgen!

Geke welkom wat een aparte naam, ik zie het ook zo leefstijl/ gedragspatronen doorbreken...en plannen wat wanneer en hoeveel je eet..../beweging/positief in het leven staan. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017 22:04    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vanaf volgende week ga ik op vakantie ik zal dan 4 wk niet kunnen wegen. Het sprintje is wel geopend.
Dus als jullie me missen dan weten jullie waarom, als het mogelijk is zal ik wel af en toe bij lezen en wat van me laten horen. Alleen de weegschaal gaat niet mee naar de camping.
Wel mijn hoofd die zit er gelukkig aan en hiermee zal ik iedere keer weer bedenken welke keuze ik maak en zo goed als mogelijk voor mezelf zorgen.
Hier bedoel ik mee de planning van wat ik neem en wat ik laat staan. Dit is een leer proces die voor mij van belang is.
Jaren terug kwam ik kilo`s aan dit gaat me de laatste jaren goed af door het te trainen.
Me zelf af vragen is het de moeite waard, hoe vaak heb ik ja gezegd tegen iets wat niet in de planning zat enz....bewustwording en verantwoordelijkheid nemen.
Dat is mijn motto..
Fijn weekend zo meteen lekker fietsen... Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Mabcdef, fijne vakantie toegewenst!
En inderdaad, je hoofd neem je mee Lachen Lachen en daarmee maak je de keuzes. Klinkt goed allemaal zoals je het beschrijft!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017 11:20    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijne vakantie mabcdef.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 2:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2