Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Fijne vakantie Mabcdef.
ja, koppie erbij houden en jezelf afvragen of het de moeite waard is wat je in je mond steekt..... zo is het me een aantal jaren geleden ook gelukt om veel af te vallen.
Helaas is er ongelooflijk veel weer bij gekomen toen ik stopte met roken...en dat moet er nu gewoon af.
Ik wil ook wat minder van die snelle koolhydraten binnen krijgen en verder veel groente e.d. eten.
Fijn dat dit sprintje nu gestart is...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 9:58    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Dank jullie wel met mij een fijne vakantie te wensen. Ik zal af en toe toch proberen iets van me te laten horen.
De laatste jaren kwam ik een beetje bij tijdens een vakantie zoals jullie kunnen zien in mijn curve maar nooit meer los gelaten zoals voordat ik bewust aan gedragsverandering heb leren werken op de lange duur en niet op snel resultaat halen dat levert alleen meer kilo`s dan dat je afvalt. Die tijd heb ik achter de rug gelukkig zo zonde en zo slecht voor je gezondheid.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 09 jul 2017 10:57    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het gaat goed hier deze week weer wat eraf de laatste tijd heb ik geen pieken en dalen in augustus heb ik buurtfeest mijn streven is dan 75 kilo dat is nog 1.8 te gaan
Ik eet normaal af en toe wat lekkers en beweeg heel veel gisteren maar liefs 13.3 km gelopen totaal die dag 2.500 cal verbrand hoeveel callorien ik eet weet ik niet hou het niet meer bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 5:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat heerlijk Ine, petje af voor je hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 7:39    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Het gaat goed hier deze week weer wat eraf de laatste tijd heb ik geen pieken en dalen in augustus heb ik buurtfeest mijn streven is dan 75 kilo dat is nog 1.8 te gaan
Ik eet normaal af en toe wat lekkers en beweeg heel veel gisteren maar liefs 13.3 km gelopen totaal die dag 2.500 cal verbrand hoeveel callorien ik eet weet ik niet hou het niet meer bij.

Mooi dat het zo gaat geen pieken en dalen betekenen dat je een goede balans heb gevonden en niet het gevoel heb dat je aan het diëten bent dat is naar mijn idee ook de sleutel tot succes.
En een stabiel te krijgen... Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: gezond eten čn bewegen

Reageer met quote
Precies, ik denk ook dat een nieuwe leefstijl (in plaats van: een dieet) een goede sleutel tot succes is. Een leefstijl kun je jarenlang of zelfs levenslang volhouden!

Het gaat bij mij aardig, af en toe neem ik iets wat niet echt in die leefstijl past (vanmorgen een plak cake bij de koffie bijvoorbeeld), maar zolang ik die uitzonderingen bewust toelaat en er dan heel erg van geniet, kan ik er goed mee omgaan en pak ik op andere momenten een paar plakjes komkommer of een appel.
Zaterdag is mijn weegdag, het zal erom spannen of er weer een onsje af is, of er weer wat bijkomt.

September challenge:één punt voor suikervrij (geen koek, snoep, chocolade), >3 km wandelen. >12 km fietsen, menu noteren, gedachtenboek bijhouden, verdeeld over de dag 1 liter water drinken. Doel: 100 punten, tussenstand 50 punten op 15 september.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 14:47    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Prettige vakantie Maribel!!
Geke: van harte welkom.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 16:09    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Prettige vakantie Maribel!!
Geke: van harte welkom.
Rosemary.

Dank je lieve Rosemary Kussen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 17:57    

Reageer met quote
Mijn weeggegevens ingevoerd zal mijn best doen ik hoop gelijk te blijven en als ik bij zou komen dan geen kilo`s. We zullen zien dag allemaal succes met alles waar jullie mee bezig zijn.
Net kwam mijn man met de caravan hij had een ongeluk gehad heel erg....jammer we hebben onze auto nog niet zolang een hele mooie de caravan was los gekomen tijdens het rijden naar huis toe....een gat aan de achterkant ben nog niet eens gaan kijken....maar we zullen ons de vakantie hierdoor niet laten verpesten het is niet anders .....ik denk dan op dat moment gelukkig dat er geen mensen gewond zijn geraakt.
Wel jammer van mijn no-claim ik zit zo goed er mee ben bang dat ik ga zakken het is niet anders.
Liefs, Maribel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 11:05    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad geen gewonden, das het belangrijkste, én je kunt op vakantie... lekker genieten dan.

Hier toch weer een groen vakje, maar daar is dan ook alles mee gezegd... even de duimschroeven aandraaien maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 2 van 9