Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
We zitten weer op schema, het zou fijn zijn dat we nog zakken maar als ik dit kan houden vind ik het ook niet slecht. Gewoon iedere dag weer bewust kiezen voor jezelf je eigen gezondheid.
En af en toe iets afwijken maar terug naar je basis dat is nu jaren mijn strategie. Erg blij Ik voel me er goed bij ik heb hierdoor het gevoel dat IK DE REGIE over me zelf heb.
Fijn weekend allemaal en succes met alles waar je mee bezig bent of wat je bezig houd. Lief

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 19 mei 2017 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Vanmorgen op de weegschaal gestaan. Gisteren ook. Er leek wat eraf, maar dat had ik eerder niet gezien. Ik denk aan een foutje van de weegschaal. Ik ben zo gewend aan de nul.
Maandag gaan we door met opruimen. Mijn broer en schoonzus zijn een paar dagen hier en dat is gezellig. zowel donderdag als vandaag hebben we samen gegeten. Dat is heel wat als ik mijn broers en zussen niet vaak zie.

Ine: ik ben ook al gewend aan mijn grijs koppie en ik schrik niet meer van mijn zwarte wenkbrauwen. IJdel als ik ben doe ik er wel moeite voor om er verzorgd uit te blijven zien. Als ik me op en dag niet meer bewust ben van alles zal ik het wel nalaten. Iedere dag epileren hoef ik niet. Een deel groeit gewoon niet meer, waardoor ik een redelijk model heb.

Maribel: een mens verzamelt nogal wat. Verhuizen zit er bij ons niet in. In de toekomst zal onze tuin wel kleiner worden omdat we een deel zullen afstaan. De boeken die ik niet meer lees kunnen mooi naar een ander. Bij de vorige boekenverkoopdag heb ik boeken gebracht en boeken gekocht. Ook die gaan nu weer eens in de verkoop.

Zodra de zware regenbuien wat minder worden zal ik weer aan de tuin werken. Zo blijft er altijd wel wat te doen.

Vannacht zal er in de tuin een 'queen of the night' open gaan. Een hele belevenis voor kleinzoon Evan.

O.k. mensen, groetjes uit Suriname,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 23:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote

Dit is een eerdere bloei geweest.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 23:23    

Reageer met quote
Rosemary schreef:

Dit is een eerdere bloei geweest.

Rosemary, prachtig......lijkt wel een water lelie.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 0:33    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een prachtige bloem Mooi hoor.
Vandaag prachtig weer hier de planten heb ik buiten water gegeven de pomp doet het nog steeds niet morgen waarschijnlijk sproeien zonde om kraanwater te gebruiken, Maar ja daar zit niks anders op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 20:48    

Reageer met quote
Vandaag net geen 50 km gefietst het was echt prachtig een vakantie dag. Koffie op terrasje in Maastricht en in Valkenburg onderweg. Goede bekenden gezien na meer dan 25 jaar natuurlijk bijgepraat en afspraken gemaakt. Ook nog even korte spijkerbroek gekocht donkerblauw tot boven de knie. En mijn liefje gepusht om een paar korte leuke hippe broeken te kopen hij heeft echt een hekel aan winkelen. En al helemaal vandaag met dit mooie weer 30 minuten in een winkel is voor hem verschrikkelijk. Achteraf is hij toch wel blij dat ik heb doorgezet.....mannen...en jongste zoon is nog langs geweest en hebben samen heerlijk gegeten.
En nu lekker op de bank morgen weer aan het werk eerst sportschool.
Fijne week allemaal. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 21:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,
De bloem is inderdaad heel mooi. In het jaar van Evan's geboorte hadden we voor het eerst deze bloemen en achter elkaar. Nu zo'n 3x per jaar. Het was bijzonder dat Evan met grote belangstelling keek en vragen stelde. Hij is net 5 geworden.

Vanmorgen zaten we in de kerk toen het alsmaar harder regende. Gek genoeg konden we droog naar de auto tot thuis en toen begon het weer. En zo ging de dag om. Voor mensen die werken is het balen als het hele weekend nat is. Voor mij maakt het niet zoveel uit.

Fijn dat jullie een zonnige dag hadden.

Een voorspoedige week allemaal,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mei 2017 22:43    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bloeit de bloem maar 2 uur savond en eens per jaar?volop ?de aanloop tijd is langer ik heb gegoogeld en een filmpje ervan gezien zeer mooi en bijzonder
Vandaag wordt het tropisch hier de was draait en ga het zo buiten ophangen en de dekbedden komen ook aan de beurt.
Ik ben al klaar met mijn huishouden wat ik elke morgen moet doen ivm met de huisdieren straks Nederland in beweging binnen is het koel, lange wandelingen zou het vandaag zeker niet worden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 8:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Beste Ine,
De bloem is eigenlijk heel kort 100% open. In het voortraject zie je het lanzaam heel bol worden met veel zwarte wespen er omheen tijdens de laatste uren als ontluikende knop. Gek genoeg was er zaterdag voor het eerst niet een wesp. Rond middernacht is het echt open en daarna sluit hij weer langzaam. En dat is het dan. Het is heel mooi en heel bijzonder om dat zo in het donker te zien. Bij ons groeit er daarna geen vrucht uit, maar er bestaat een variant die daarna ook een vrucht draagt: dragon fruit.

Haha, onze was kan vandaag niet buiten . Hangt overdekt in de garage. Maar niet getreurd; het zal morgenmiddag of zo wel droog zijn. Er komen er weer een keer dagen dat de was naar buiten kan. Ik houd nl.van zongedroogd.

Vanmorgen stond ik weer op de weegschaal. Er lijkt iets goeds te gebeuren, maar of het echt is merk ik wel. Ik kan er bijna niet meer in geloven.
Ik moet de vruchtensappen maken voor de verjaardag van onze kleinkinderen. We zijn grootouders van een drieling en ze worden 2.

Ok,aai jongens en meisjes, tot schrijfs,
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 18:40    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Beste Ine,
De bloem is eigenlijk heel kort 100% open. In het voortraject zie je het lanzaam heel bol worden met veel zwarte wespen er omheen tijdens de laatste uren als ontluikende knop. Gek genoeg was er zaterdag voor het eerst niet een wesp. Rond middernacht is het echt open en daarna sluit hij weer langzaam. En dat is het dan. Het is heel mooi en heel bijzonder om dat zo in het donker te zien. Bij ons groeit er daarna geen vrucht uit, maar er bestaat een variant die daarna ook een vrucht draagt: dragon fruit.

Haha, onze was kan vandaag niet buiten . Hangt overdekt in de garage. Maar niet getreurd; het zal morgenmiddag of zo wel droog zijn. Er komen er weer een keer dagen dat de was naar buiten kan. Ik houd nl.van zongedroogd.

Vanmorgen stond ik weer op de weegschaal. Er lijkt iets goeds te gebeuren, maar of het echt is merk ik wel. Ik kan er bijna niet meer in geloven.
Ik moet de vruchtensappen maken voor de verjaardag van onze kleinkinderen. We zijn grootouders van een drieling en ze worden 2.

Ok,aai jongens en meisjes, tot schrijfs,
Rosemary.

Veel plezier Rosemary met de verjaardag van de 3-ling wat een plezier zal jij hebben. Met je kleinkinderen.
Wat fijn om te horen dat je weegschaal beweging laat zien doe je iets anders heb je andere medicatie ben erg benieuwd erna.
Soms is niets veranderd en dan toch beweging dan zal je wel op een plateau gezeten hebben.
Liefs van een zonnige Limburg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 22 mei 2017 20:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 9 van 16