Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik ben erg aan het worstelen. Met omstandigheden en met mijn voornemens om me aan mijn eetplan te houden.
Ik maak dan maar weer een nieuw voornemen en dat is om geen zoetigheid in thuis te halen, op zijn minst de komende week. Wat er niet is kan ik ook niet opeten.

Hoe denken jullie over het mijden van zoetigheid? Kun je af en toe wel iets zoets nemen (ijsje, stuk taart) of roept dat meteen een soort van gillende zin in méér bij je op? Ik vrees dat ik tot de laatste categorie hoor...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 18:50    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik ben erg aan het worstelen. Met omstandigheden en met mijn voornemens om me aan mijn eetplan te houden.
Ik maak dan maar weer een nieuw voornemen en dat is om geen zoetigheid in thuis te halen, op zijn minst de komende week. Wat er niet is kan ik ook niet opeten.

Hoe denken jullie over het mijden van zoetigheid? Kun je af en toe wel iets zoets nemen (ijsje, stuk taart) of roept dat meteen een soort van gillende zin in méér bij je op? Ik vrees dat ik tot de laatste categorie hoor...

Suikers zijn heel verslavend.....voor mij persoonlijk werkt het beter als ik er niets van neem.
Dan mis je het niet bv als ik een stukje chocolade zou nemen en de rest in de kast zou doen......gaat de hele reep voor de bijl dus mijn advies haal alleen gezond eten in huis. En als je dan drang heb om iets te nemen dan zou je bv wat yoghurt, appel of zoiets nemen.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 19:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe lang doe je het al zo? Ik heb wel vaker de suikers geschrapt maar vroeg of laat begin ik er dan toch weer aan. En kan het hek zo maar van de dam raken..

Vandaag heb ik in elk geval niks in huis gehaald. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 mei 2017 21:54    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Hoe lang doe je het al zo? Ik heb wel vaker de suikers geschrapt maar vroeg of laat begin ik er dan toch weer aan. En kan het hek zo maar van de dam raken..

Vandaag heb ik in elk geval niks in huis gehaald. Lach

Eigenlijk sinds 2010 ik ga wel eens de fout in als je het zo wilt noemen maar dan kies ik ervoor en is het bijzonder.
Voorbeeld,

- Op vakantie heel af en toe een ijsje klein

-Of een lekker gebakje die de moeite waard is heel af en toe op vakantie

-Als we wandelen of fietsen in het weekend en we drinken koffie ergens als ik bij de koffie een koekje of een chocolaatje erbij krijg die ik de moeite waard vind neem ik hem zonder spijt.

Maar verder bij mij in huis heb ik suikervrije snoepjes of dropjes en daar neem ik niet alle dagen van en ook niet een zak daar kan ik goed mee omgaan.

-Ik neem wel soms honing een beetje in de kwark of yoghurt.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 8:23    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker (deel 5)

Reageer met quote
Blllllllll het wil gewoon even niet zo lukken, ik kom alleen maar aan. HET MOET ERAFFFFFFFFFFF.
Met regelmaat gaat het toch weer goed mis, van de week gewoon een rol biscuit leeg gegeten en af een toe een flinke lik uit de chocolade pot, pffff waarom nou het ging zo goed.
Ik heb bewust al geen snoep in huis , ja dan ga ik toch weer op zoek naar iets lekkers. Hoop deze week op een beter resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 12:39    
Vrouw Weeggegevens   l4a1968
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi 'de eeuwige jojo',
Helaas maar al te herkenbaar die eethuien... had er van de week ook meerdere, een pak koekjes, de helft van de snoepjes van m'n zoon, een liter limonade en ook een flinke lik uit de chocoladepot. Ik laat die momenten maar voor wat ze zijn. Bij mij zijn het meestal de suikers die mij doen struikelen. Een flinke piek in mijn bloedsuikerspiegel en hop het hek is van de dam.
Ik heb mijzelf de afgelopen 4 jaar aangeleerd om die momenten maar te nemen zoals ze zijn en vooral mijn lijf niet af te straffen door daarna streng te gaan lijnen. Ik eet gewoon gezond, ontzeg mij niet die gezonde maaltijd, ook al heb ik mij eerder volgepropt. En 'gewoon' de draad weer oppakken en verder gaan. Daardoor is langzaam mijn metabolisme weer gaan werken, deze week ben ik ondanks die mindere momenten toch weer anderhalve kilo kwijt. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en hoop dat er minder van die momenten voor je zijn deze week. Succes!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 16:15    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Suikers suikers en nog eens suikers, ik weet het is niet goed maar af en toe een koekje chocolaatje gebak/ vlaai op een verjaardag vind ik wel kunnen, de vele onzichtbare dingen daar zitten ook suikers in .
Fris pakjes en zakjes en dergelijke deze neem ik niet af en toe appelstroop met kaas op brood wil zelf niet te streng zijn voor mezelf met Moederdag een doos chocolade gekregen en heb er verschillende achter elkaar opgegeten
daar heb ik dan weer wel spijt van en wandel dan weer extra een half uur ofzo .
O ja en wijn dat vind ik ook lekker maar probeer toch zoveel mogelijk te minderen daar drink ik naar mijn mening te veel van,
Eigenlijk vind ik het veel belangrijker dat je gezond en tevreden bent met je zelf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 mei 2017 19:23    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
mabcdef schreef:

Maar verder bij mij in huis heb ik suikervrije snoepjes of dropjes en daar neem ik niet alle dagen van en ook niet een zak daar kan ik goed mee omgaan.

-Ik neem wel soms honing een beetje in de kwark of yoghurt.

Kun je benoemen wat het mogelijk maakt voor jou om dit zo te doen? Wat voor houding / gedachte heb je op het moment dat je in verleiding bent?
Ik probeer hier iets van te leren...!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 6:46    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hee Maribel ,
Kon je bijna niet meer terug, je wordt steeds jonger Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 7:51    
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ben weer terug uit Zuidwest-Engeland. We hebben prachtig weer gehad en ik ben on-engels bruin geworden, waardoor m’n omgeving hier denkt dat ik op z’n minst in Spanje ben geweest.
Ben wel bijna iedere dag uit eten geweest en heb dingen gegeten die jaren geleden waren. Omreden dat ik absoluut geen suikers en fruit mag, gaf dat in restaurants wel vaak veel gedonder.
Heb me nog niet gewogen maar wacht hiermee tot vrijdag, eerst maar eens het ‘dagelijkse’ leven weer oppikken
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 12:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 7 van 16