Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Hallo, ik doe graag mee. Ik woon in het oosten van het land en ben 52 jaar.

Welkom Nicky; Ik las dat je een therapie heb gevolgd heeft het geholpen of blijft het een trigger?
Ik weet zelf dat ik mijn leven lang zelf me zal moeten leren beheersen. Om een voorbeeld te geven, ik plan 2 sneetjes brood in de ochtend en in de middag meer niet of in plaats van 2 sneetjes brood in de middag een broodje soms. Zou ik me dit niet opleggen dan kan ik gemakkelijk meer eten.
En zo heb ik nog meer voorbeelden om te voorkomen dat ik geen rem heb op wat ik eet en bewust met voeding omga....

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank voor het welkom... Het heeft wel (veel) geholpen om weer meer grip op mijn eetgedrag te krijgen. Ik snap wat je bedoelt met jezelf moeten opleggen dat je zo- en zoveel eet en niet meer.
De behandeling die ik kreeg, draait ook om te leren om op vaste tijden vaste hoeveelheden voedsel te nemen. Daarnaast leer je om je gedachten t.a.v. eten te veranderen.
Tegelijk blijft het een uitdaging voor me om goed en 'nuchter' met eten om te gaan. Met name als ik van streek ben kan ik nog wel terugvallen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 14:54    
Vrouw Weeggegevens   de eeuwige jojo
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Sonja Bakker (deel 5)

Reageer met quote
Helaas heeft de mei vakantie me niet zo erg goed gedaan, toch wel weer wat aangekomen, en dat terwijl ik alle snaaierij heb laten staan, heb niet veel aan lichaams beweging gedaan, normaal is het tig keer per dag op de fiets om kind van school op te halen/brengen en ja dat viel even weg, we hebben een heerlijke week op de camping gezeten, jammer genoeg was het weer niet wat ik wenste maar de meiden hebben zich prima vermaakt, en ik heb heerlijk zitten haken, komt dat ook nog even af voor de verhuizing Lachen
Ik ga er deze week weer tegen aan, komt vast wel weer goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 17:41    
Vrouw Weeggegevens   ing63
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Maribel.

Deze week blijven hangen qua gewicht. Jammer na het goede resultaat van vorige week. Blijf gewoon doorgaan en hoop volgende week op een beter resultaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 19:43    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
ing63 schreef:
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Maribel.

Deze week blijven hangen qua gewicht. Jammer na het goede resultaat van vorige week. Blijf gewoon doorgaan en hoop volgende week op een beter resultaat.

Ingrid; dat komt helemaal goed met jou gewoon je structuur aanhouden. Wees niet te streng voor je zelf dat wreekt zich op een gegeven moment. Neem de tijd elke dag dat je goed voor jezelf zorgt is er een. Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 20:57    

Reageer met quote
de eeuwige jojo schreef:
Helaas heeft de mei vakantie me niet zo erg goed gedaan, toch wel weer wat aangekomen, en dat terwijl ik alle snaaierij heb laten staan, heb niet veel aan lichaams beweging gedaan, normaal is het tig keer per dag op de fiets om kind van school op te halen/brengen en ja dat viel even weg, we hebben een heerlijke week op de camping gezeten, jammer genoeg was het weer niet wat ik wenste maar de meiden hebben zich prima vermaakt, en ik heb heerlijk zitten haken, komt dat ook nog even af voor de verhuizing Lachen
Ik ga er deze week weer tegen aan, komt vast wel weer goed.

Neem de draad weer op en het komt weer goed Lach
Ik kampeer ook graag maar het liefst met leuk weer...maar ja daar hebben we niets over te zeggen gelukkig. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 07 mei 2017 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bij mij gelukkig weer 2 ons eraf niet veel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 9:42    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   l4a1968
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo iedereen,
Ik ben nieuw in dit 'sprintje' (en eigenlijk ook op de website, ook al ben ik al sinds 2011 ingeschreven).
Ik heet Elvira en mag met trots melden dat ik deze week 1.3 kg ben afgevallen !!
...een druppel van wat er in totaal af moet maar goed, een begin is er! ;-)
ik wil iedereen heel veel sterkte en succes wensen met het afvallen. groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 mei 2017 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat goed elvira 1.3 eraf wat heb je gedaan ? niet gesnoept , meer bewogen of een dieet ik ben zeer benieuwd.
Je hebt nog veel te gaan zie ik, het begin is er goed zo .
Welkom en veel succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 9:47    
Vrouw Weeggegevens   l4a1968

Reageer met quote
Hallo Ine 61, bedankt voor je welkom !
Bewegen gaat helaas niet zo soepel door meerdere gezondheidsproblemen dus de kilo's moeten eraf via 'lijnen'. Misschien is lijnen niet het juiste woord want ik ben meer gezond en 'bewust' gaan eten. Ik eet geen geraffineerde suikers meer, minder vlees, meer groente en fruit. Geen belemmeringen of regels maar ik pas de dagen aan op de momenten. Uiteten kan gewoon, ook tussendoortjes of een lekkere hap , alleen pas ik mijn keuzes aan en/of stel ik mijzelf de vraag of ik er goed aan doe. Meestal neem ik dan wel een redelijk verstandige keuze maar als ik een keer verval in oude gewoontes en ik in een sugar-rush alles snaai wat ik kan vinden....dan laat ik dat maar gewoon gebeuren. Dan wacht ik tot de roes over is en ga weer verder. Gek genoeg merk ik dat daarna mijn metabolisme beter werkt. Verder zoveel mogelijk vers/bio en zo min mogelijk klaargemaakte producten. (in ontelbare producten wordt tegenwoordig suiker bijgevoegd). Een lange omschrijving voor gezond eten dus ;-)
Jij ook heel veel succes met je 'sprintje' ! ;-)
groetjes, Elvira
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 11:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 5 van 16