Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Ik ben hier niet erg gezellig de laatste tijd en m’n hoofd staat ook niet zo naar de WeegClub.

Vorige week op verzoek van mijn internist en nogal onverwachts samen een gesprek met een chirurg gehad en sta daarmee op de wachtlijst voor een operatie.
Deze week een aantal onderzoeken en de pre-operatieve screening gehad, het wachten is nu op de uitslagen.
Ik heb wel aangegeven dat ik eerst graag op vakantie wil, want zoals jullie (misschien) weten ben ik vanaf 01-01-’10 gestopt met werken en fulltime mantelzorger voor m’n lief. Nu hebben we met 4 lieve vriendinnen 8 dagen vakantie gepland, zodat we om beurten er voor hem kunnen zijn en ik ook even 24/7 de zorg niet hoef te dragen. Dit wil ik niet annuleren, voor m’n lief niet en ook niet voor mijzelf en/of m’n vriendinnen.
Tja en dan lig ik hele nachten wakker hoe het straks met m’n lief moet als ik een paar dagen in het ZH ben.
Want het klink wel allemaal zo mooi: “mantelzorger” zijn. Je krijgt een pasje van de gemeente en mag 1x per jaar een gratis permanentje uitzoeken (terwijl ik lang haar heb). Verdere hulp of meedenken heb ik in al deze jaren nog nooit gehad, wel veel teleurstellingen. Ik zeg wel eens het enige wat je krijgt is een nul op je request.

Zoals geschreven ben ik hierdoor niet echt gezellig en staat m’n hoofd ook niet zo naar de WeegClub. Zal wel proberen af-en-toe even aan te wippen, gewicht door te geven en al jullie berichtjes te lezen.
Grtz. Moonwalk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 9:07    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Ik ben hier niet erg gezellig de laatste tijd en m’n hoofd staat ook niet zo naar de WeegClub.

Vorige week op verzoek van mijn internist en nogal onverwachts samen een gesprek met een chirurg gehad en sta daarmee op de wachtlijst voor een operatie.
Deze week een aantal onderzoeken en de pre-operatieve screening gehad, het wachten is nu op de uitslagen.
Ik heb wel aangegeven dat ik eerst graag op vakantie wil, want zoals jullie (misschien) weten ben ik vanaf 01-01-’10 gestopt met werken en fulltime mantelzorger voor m’n lief. Nu hebben we met 4 lieve vriendinnen 8 dagen vakantie gepland, zodat we om beurten er voor hem kunnen zijn en ik ook even 24/7 de zorg niet hoef te dragen. Dit wil ik niet annuleren, voor m’n lief niet en ook niet voor mijzelf en/of m’n vriendinnen.
Tja en dan lig ik hele nachten wakker hoe het straks met m’n lief moet als ik een paar dagen in het ZH ben.
Want het klink wel allemaal zo mooi: “mantelzorger” zijn. Je krijgt een pasje van de gemeente en mag 1x per jaar een gratis permanentje uitzoeken (terwijl ik lang haar heb). Verdere hulp of meedenken heb ik in al deze jaren nog nooit gehad, wel veel teleurstellingen. Ik zeg wel eens het enige wat je krijgt is een nul op je request.

Zoals geschreven ben ik hierdoor niet echt gezellig en staat m’n hoofd ook niet zo naar de WeegClub. Zal wel proberen af-en-toe even aan te wippen, gewicht door te geven en al jullie berichtjes te lezen.
Grtz. Moonwalk

Moonwalk; Heel sterkte gewenst ik begrijp dat je op dit moment weinig tijd en motivatie over houd. En ondanks alles hoop ik dat jullie allemaal een fijne vakantie gaan krijgen. Kussen

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 30 jun 2017 11:33    

Reageer met quote
Vandaag het gewicht niet doorgegeven omdat ik vorige week het op zondag heb ingevoerd ipv zaterdag dat is mijn weegdag namelijk.
Gewicht is gelijk gebleven merk wel aan mijn lijf dat er beweging is gekomen al een aantal weken zou ik nu uit dat plateau zijn?
We gaan het zien.....de week is prima gegaan ik ben dik tevreden.
De lunch heb ik al weken veranderd ik wil het met jullie delen.
In plaats van 2 snee br volkoren met mager beleg eet ik nu 3 kaasvolkoren crackers met pompoen pitjes zonder beleg of smeersel.

Fijn weekend allemaal.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 11:39    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve weegvrienden,
De afgelopen dagen moest ik wel tot de conclusie komen dat het gewicht dat ik zonder nadenken had ingevuld -de vorige week- verdiend was. Dus ook ik zal ergens iets moeten veranderen om de weegschaal anders te stemmen.

Moonwalk: als je 24/7 voor je lief zorgt en zo'n vakantieregeling met je vriendinnen hebt, lijkt het mij fantastisch en goed voor iedereen dat deze week doorgaat. Ik wens jullie nu reeds een fijne tijd.
Ik weet niet wat voor operatie je moet ondergaan, maar naast de tijd in het ziekenhuis, zal je waarschijnlijk ook tijd nodig hebben om te herstellen. Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om vrij van zorgen naar het ziekenhuis te gaan en ook de tijd daarna lieve mensen hebt die voor jullie zorgen.
Ik vind het bijzonder dat je dit bespreekbaar maakt. Is het een goed idee om het met familie, vrienden etc. te bespreken?
Veel sterkte en goede vooruitzichten.

Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017 14:53    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hier gaat het afvallen ook langzaam maar ben dik tevreden, wandel veel eet gezond en voel me goed wat wil je nog meer mijn dochter is 3e geworden met boogschieten de Limburgse kampioenschappen vorig jaar was ze eerste ben zeer trots op haar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 18:45    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Veel plezier moonwalk met je vriendinnen je hebt het verdiend🌻

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 18:48    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
De afgelopen week heb ik me de hele tijd zo goed mogelijk aan mijn eetplan gehouden. Toch is mijn gewicht om hoog gegaan. Vind het heel jammer, maar ja, ik ga 'gewoon door'...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 20:50    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Hier gaat het afvallen ook langzaam maar ben dik tevreden, wandel veel eet gezond en voel me goed wat wil je nog meer mijn dochter is 3e geworden met boogschieten de Limburgse kampioenschappen vorig jaar was ze eerste ben zeer trots op haar.

Leuk zeg Ine daar mag je ook trots op zijn Er gaat een belletje rinkelen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 22:19    

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
De afgelopen week heb ik me de hele tijd zo goed mogelijk aan mijn eetplan gehouden. Toch is mijn gewicht om hoog gegaan. Vind het heel jammer, maar ja, ik ga 'gewoon door'...

Probeer je niet op het getal te focussen gewoon je eet en leefstijl blijven handhaven dan komt het echt goed Vraag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 22:20    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky: ze zeggen toch 'de aanhouder wint'; daaroom ga ik ook maar door, want ik presteer ook niet veel.
Ine: gefeliciteerd met je boogschutter.

Grtjs, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jul 2017 23:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 14, 15, 16  Volgende
Pagina 15 van 16