Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi rosemarij,
Ik gebruik arnica zalf dat helpt ook goed, aan de ene kant fijn dat de zon schijnt kan ik mijn zonnebril op zodat je niks zie en ik heb een camouflage stift gekocht je ziet er haast niks meer van.
Fijn dat het dak nu in orde komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 7:48    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo weegvrienden,
Ik vergat vanmorgen op de weegschaal te staan en had de bedoeling hetzelfde gewicht in te vullen. Naderhand bleek ik me ook nog vergist te hebben. eerlijkheidshalve moet ik wel schrijven dat ik een hele week niet op de weegschaal heb gestaan, dus misschien verdien ik dit rood blokje ook nog. Ik merk het wel.
Natuurlijk schrijf ik me in voor het volgend sprintje. Zonder sprintje pak ik zo de verloren kilo's en nog meer op.

Ons huis is weer in orde. Pak van ons hart. Het ziet er weer netjes uit. Alsof er nooit iets was. Gelukkig zijn er nog geen rukwinden uit het zuidwesten geweest. Wij knappen ook langzaam delen van de tuin op. De laatste jaren hebben wij vaker wateroverlast in de achtertuin en daardoor staat veel schots en scheef. Dus in juli proberen wij weer allerlei ingrepen zelf uit te voeren. We zien wel wat kan en wat niet.

Ine:prettig te lezen dat je mogelijkheden hebt om de blauwe plekken op je gezicht te camoufleren. Lastig dat het zo lang duurt.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gelukkig dat je huis weer in orde is een zorg minder
Het is hier kurkdroog ik blijf maar sproeien op het nieuwe gazon hopelijk komt er gauw regen, want dit is niks een goeie sproeiinstalatie heb ik niet die van de buren die ik mocht lenen is zo lek als een zeef het merendeel doe ik handmatig dat is niet te doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 18:49    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo weegvrienden,
Ik vergat vanmorgen op de weegschaal te staan en had de bedoeling hetzelfde gewicht in te vullen. Naderhand bleek ik me ook nog vergist te hebben. eerlijkheidshalve moet ik wel schrijven dat ik een hele week niet op de weegschaal heb gestaan, dus misschien verdien ik dit rood blokje ook nog. Ik merk het wel.
Natuurlijk schrijf ik me in voor het volgend sprintje. Zonder sprintje pak ik zo de verloren kilo's en nog meer op.

Ons huis is weer in orde. Pak van ons hart. Het ziet er weer netjes uit. Alsof er nooit iets was. Gelukkig zijn er nog geen rukwinden uit het zuidwesten geweest. Wij knappen ook langzaam delen van de tuin op. De laatste jaren hebben wij vaker wateroverlast in de achtertuin en daardoor staat veel schots en scheef. Dus in juli proberen wij weer allerlei ingrepen zelf uit te voeren. We zien wel wat kan en wat niet.

Ine:prettig te lezen dat je mogelijkheden hebt om de blauwe plekken op je gezicht te camoufleren. Lastig dat het zo lang duurt.

Groetjes, Rosemary.

Wat fijn dat je huis weer in orde is dan kan je weer gewoon leven zonder die zorg...

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 23:36    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Ik ben vandaag vergeten mijn gewicht door te geven na het ontbijt wilde ik dit doen maar we moesten opschieten we hadden een uitstapje met collega`s van mijn partner en de aanhang nu pas thuis het is bijna 1 uur in de nacht ik voer het gewicht in en het staat nu op de volgende week.....ik laat het maar zo staan.
Slaap lekker allemaal.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 24 jun 2017 23:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goede morgen allemaal,
Volgens mij zit ik met 'goedendag' veiliger. Bij jullie is het al middag. Vandaag wordt hier het suikerfeest gevierd. Het is een nationale vrije dag.
Ik hoor van andere vrienden hoe droog het bij jullie is. Zag dat er in Brabant, denk ik, ook bosbrand was. Het droog seizoen begint bij ons over een maand en dan lopen de tempraturen heel erg op. Ons water voor de tuin komt uit een put en daar moeten we spaarzaam mee omgaan. Ik leg dan vaak natte kranten bij onze kuipplanten. Verder vang ik zoveel mogelijk water van de afwas op om de plantenbakken langs het huis te voorzien. Het blijft ieder jaar een uitdaging. Sommige planten redden het niet, de meeste wel.

Obees en Roosje: proficiat met 100%. Obees: wat een aantal. Mijn zoon eet tegenwoordig heel gezond en beweegt; bij hem is het ook al heel goed zichtbaar.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 13:41    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Goede morgen allemaal,
Volgens mij zit ik met 'goedendag' veiliger. Bij jullie is het al middag. Vandaag wordt hier het suikerfeest gevierd. Het is een nationale vrije dag.
Ik hoor van andere vrienden hoe droog het bij jullie is. Zag dat er in Brabant, denk ik, ook bosbrand was. Het droog seizoen begint bij ons over een maand en dan lopen de tempraturen heel erg op. Ons water voor de tuin komt uit een put en daar moeten we spaarzaam mee omgaan. Ik leg dan vaak natte kranten bij onze kuipplanten. Verder vang ik zoveel mogelijk water van de afwas op om de plantenbakken langs het huis te voorzien. Het blijft ieder jaar een uitdaging. Sommige planten redden het niet, de meeste wel.

Obees en Roosje: proficiat met 100%. Obees: wat een aantal. Mijn zoon eet tegenwoordig heel gezond en beweegt; bij hem is het ook al heel goed zichtbaar.

Groetjes, Rosemary.

Kunnen de planten er tegen als je ze afwaswater geeft ik denk zelf beter dat als geen water.....klopt dat? Wat een slim idee dat je ze afdekt met natte kranten...zoiets hebben we in NL niet hoeven te doen maar bij jullie zijn het andere temperaturen en vaker en langer dan bij ons. Ik ben net van mijn werk terug het is 18.10 even eerst een kop zelf gemaakte tomatengroentensoep met runder balletjes eten en een salade en nog toch nog naar het mooie weer toe een wandeling samen met mijn partner.
Vanmorgen was ik al zoals gewoonlijk naar de sportschool voordat ik ging werken maar dit is dan het toetje... Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 17:09    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Maribel,
Wat goed dat je een extra wandeling maakt. Gistermiddag heb ik ook een wandeling gemaakt.

Afwaswater is natuurlijk niet het beste voor je planten, maar de mijne overleven het.
Vrienden proberen het nu ook met natte kranten, want anders blijf je de hele dag bezig. Bij mij gaat het steeds beter. Ik leg de kranten in een teil met water en als ze helemaal nat zijn gaan ze naar de bougainvilles. Misschien zullen andere planten gevoelig zijn voor schimmel hierdoor, maar met de bougainvilles gaat het goed. Ik bedoel natuurlijk de planten die in de tuin in potten staan. Ik heb ook een soort infuus gemaakt met petflessen, maar dat bleek niet zo'n succes.

Groetjes, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 jun 2017 22:20    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Hallo Maribel,
Wat goed dat je een extra wandeling maakt. Gistermiddag heb ik ook een wandeling gemaakt.

Afwaswater is natuurlijk niet het beste voor je planten, maar de mijne overleven het.
Vrienden proberen het nu ook met natte kranten, want anders blijf je de hele dag bezig. Bij mij gaat het steeds beter. Ik leg de kranten in een teil met water en als ze helemaal nat zijn gaan ze naar de bougainvilles. Misschien zullen andere planten gevoelig zijn voor schimmel hierdoor, maar met de bougainvilles gaat het goed. Ik bedoel natuurlijk de planten die in de tuin in potten staan. Ik heb ook een soort infuus gemaakt met petflessen, maar dat bleek niet zo'n succes.

Je brengt me aan het lachen wat ben je creatief en vindingrijk!

Groetjes, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 17:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Maribel, ik moet wel creatief en vindingrijk worden als ik met weinig middelen een bloeiende tuin wil hebben. Vandaag heb ik nieuwe aarde gekocht, want de composthoop heeft vaker onder water gestaan. Ik zal daarmee opnieuw moeten beginnen. Starten is vaak moeilijk, maar als ik eenmaal op gang kom, gaat het best wel goed.

Momenteel heb ik geen eigen groenten. Met gemengde gevoelens koop ik wat omdat ik nu zo verwend ben met onbespoten groenten, maar goed, ik zal wel moeten. De nieuwe groenten in de tuin zijn nog niet oogstbaar.

Deze maand moet ik wat documenten (vrijwillig) redigeren. Dat zal mij in kombinatie met tuinarbeid mooi in balans houden. Ik vind het prettig om als gepensioneerde de grijze massa regelmatig een work-out te laten hebben.

O.k. een fijne voortzetting van de week.
Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jun 2017 21:30    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 14 van 16