Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Ine: hoe is het nu met je.
Nicky: een goed besluit om te blijven. Ik ken dit gevoel. Zelfs als ik niet ben aangekomen en naar de gezamelijk verloren kilo's kijk, krijg ik soms een vervelend gevoel. Echter denk ik dat het totaal plaatje aardig is, maar niet het doel. Een ieder heeft zijn/haar doel en daar ga je voor. Bovendien heeft ieders lichaan ook een eigen tempo.
Maribel: Gefeliciteerd --> 100%. Hoop dat jullie huis vlot verkocht wordt. Wij wonen ook gelijkvloers en dat is prettig.
Onze voorgevel is nog niet in orde gemaakt. Morgen loop ik weer bij de verzekering langs. Hun tijd is niet de mijune. Als de wind uit het zuidwesten komt kunnen wij een gigantisch probleem hebben. Daarvan word ik heel nerveus.

Groetjes, Rosemary.

Rosermary; Ik hoop dat de wind uit het zuidwesten weg blijft... Smile

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 7:38    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
mabcdef schreef:

BV.
1 plan wat je lekker vind voor een goed en gezond ontbijt
2 tussendoortje fruit
3 lunch
4 tussendoortje fruit
5 avondeten neem voldoende groenten erbij en minder koolhydraten, en niet teveel vlees (ook vis 2x per week minimaal)

Daarbij drink veel water, thee, koffie niet te veel, light als je het lekker vind ook hier niet teveel van nemen
Joghurt, kwark, melk (neem dit gerust)

Groenten, fruit kun je vaker nemen als je trek heb.
Daarbij kan het helpen als je soepen neemt als je honger zou hebben bij de maaltijden.
Ik hoop niet dat je het vervelend dat ik zonder jouw toestemming feedback heb gegeven laat me weten of je dit kunt waarderen of niet.
Fijne zondag, Maribel

Hoi Maribel, dank je wel voor je bericht en suggesties... ik ben herstellend van de eetbuistoornis en heb in de behandeling al een l een duidelijk omschreven eetplan gekregen war ik mee werk (dat overigens flink overeenkomt met wat jij schreef!). Het is het er aan houden, ook tijdens stress / emoties enzovoorts dat me zwaar valt. Maar gelukkig zit ik nu al weer een week goed op koers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 17:07    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve weegvrienden,
Ons huis mag hersteld worden. Pak van ons hart. Vandaag zijn de voorbereidende werkzaamheden begonnen. Vanaf het besluit gisteren is genomen voelde ik mij een stuk prettiger. Ik heb zelfs wat jonge koolplanten gekocht om het moestuintje weer in te richten.
Dank julie wel, dat jullie meegeduimd hebben. Ik hoop dat het na morgen achter de rug is, maar heel misschien moeten er 2 dakplaten worden losgemaakt om de schade nader te bezien. Ik ben in ieder geval veel minder prikkelbaar en kan me verheugen op de gewone dingen.
Groetjes en een goed weekend,
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ine: fijn dat je goed hersteld. Blauwe plekken nemen er graag de tijd voor. Van mijn fysio weet ik dat je ook oude kneuzingen mag afkoelen. Geldt dat ook in jouw geval.
Groetjes.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 20:16    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
mabcdef schreef:

BV.
1 plan wat je lekker vind voor een goed en gezond ontbijt
2 tussendoortje fruit
3 lunch
4 tussendoortje fruit
5 avondeten neem voldoende groenten erbij en minder koolhydraten, en niet teveel vlees (ook vis 2x per week minimaal)

Daarbij drink veel water, thee, koffie niet te veel, light als je het lekker vind ook hier niet teveel van nemen
Joghurt, kwark, melk (neem dit gerust)

Groenten, fruit kun je vaker nemen als je trek heb.
Daarbij kan het helpen als je soepen neemt als je honger zou hebben bij de maaltijden.
Ik hoop niet dat je het vervelend dat ik zonder jouw toestemming feedback heb gegeven laat me weten of je dit kunt waarderen of niet.
Fijne zondag, Maribel

Hoi Maribel, dank je wel voor je bericht en suggesties... ik ben herstellend van de eetbuistoornis en heb in de behandeling al een l een duidelijk omschreven eetplan gekregen war ik mee werk (dat overigens flink overeenkomt met wat jij schreef!). Het is het er aan houden, ook tijdens stress / emoties enzovoorts dat me zwaar valt. Maar gelukkig zit ik nu al weer een week goed op koers.

Nicky, geweldig je kunt het super fijn om te horen dat je het te pakken heb. cheerleader

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 2:37    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Lieve weegvrienden,
Ons huis mag hersteld worden. Pak van ons hart. Vandaag zijn de voorbereidende werkzaamheden begonnen. Vanaf het besluit gisteren is genomen voelde ik mij een stuk prettiger. Ik heb zelfs wat jonge koolplanten gekocht om het moestuintje weer in te richten.
Dank julie wel, dat jullie meegeduimd hebben. Ik hoop dat het na morgen achter de rug is, maar heel misschien moeten er 2 dakplaten worden losgemaakt om de schade nader te bezien. Ik ben in ieder geval veel minder prikkelbaar en kan me verheugen op de gewone dingen.
Groetjes en een goed weekend,
Rosemary.
:

Wat fijn om te horen Rosemary he he dat scheelt weer..... Mallepietje

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 17 jun 2017 2:40    

Reageer met quote
Beste allemaal, ik heb een nieuw sprintje geopend omdat we hier na 2x keer gewicht invullen klaar zijn met dit sprintje, wie gaat er allemaal mee naar het volgend.
Gelijk blijven is ook super goed dus blijf bewust bezig met je eetpatroon/beweegpatroon. Alles is beter dan maar steeds zwaarder worden. Erg blij

Lieve groetjes, Maribel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 0:58    
 Exclusief blond Amsterdam
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Ingeschreven voor het nieuwe sprintje macdef

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 9:17    

Reageer met quote
obees schreef:
Ingeschreven voor het nieuwe sprintje macdef

Van harte gefeliciteerd wat ben jij veel kilo`s afgevallen neem mijn petje voor je af. Fijn dat je meedoet in het volgend sprintje. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 10:05    
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Dank je mabcdef, maar zoals je zelf wel weet zijn die eerste kilo's de gemakkelijkste nu komen de eerder moeilijke kilo's eraan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 10:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 13 van 16