Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Gelukkig ben ik weer op het laatste ingevulde gewicht. Ik bleek veel last te hebben van vocht, zo draag ik normaliter aan beide handen 2 ringen, waarvan ik nu blij was dat ik er 3 afhad. ja dat is vochtophoping.
Meestal geeft dit aan dat mijn lichaam weer eens uit balans is. Gelijk m’n bloeddruk gemeten, maar die was gelukkig goed.
Misschien ook niet zo verwonderlijk door de enorme stress van de afgelopen week door het plotseling overlijden van een goede kennis, die maar 46 jaar mocht worden.
Of dat ik vorig jaar net als 350.000 andere Nederlanders de gedwongen overstap van de schildkliermedicatie Thyrax naar het medicijn Levothyroxine moest maken. En net nu ik weer wat stabieler werd, wordt wederom deze stunt uitgehaald en zijn we allemaal weer gedwongen aan de Thyrax. Ik heb hier serieuze gezondheidklachten van, waaronder ook dus vocht vasthouden en flink schommelende schildklierwaarden.
Ben extra water gaan drinken, zodat het vastgehouden vocht beter weg kan spoelen, en zo te zien helpt dat.

Jullie ook allemaal een heel fijn en vooral relaxed Pinksterweekend.

Gaat het weer wat beter met de klachten ....bij mij is de medicatie van de schildklier verlaagt. Ik slik al en een tijdje Eutherox voor heen ook Tyrax.
Sterkte met verlies van je vriendin/kennis verschrikkelijk zo jong.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 11:54    

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Wat een verhaal rosemarij, en duurt het lang voor het gerepareerd is hopelijk voorlopig geen storm.

Vannacht moest ik naar de wc en kreeg ineens kramp aan mijn kuit en wilde dit tegenwerken viel uit balans de wc staat een stapje hoger en ik verloor mijn evenwicht.hoe ik gevallen ben weet ik niet maar mijn linkerknie behoorlijk beschadigd en een kneuzing aan mijn gezicht en heb hier dan een flink blauw oog van opgelopen lig nu op bed last van mijn kuit en hoofdpijn .

Maribel ik hoef geen cal. te tellen hoor ik schrijf op wat ik eet net zoals ze hier een dagboekje bijhouden en het wordt vanzelf uitgerekend ook wat ik overhoud qua callorien zelfs mijn gewicht hoef ik niet in te vullen dat doet de weegschaal zelf alles is connected met elkaar nu ik niet beweeg geeft hij aan hoeveel ik nog mag eten stuk minder dus en als ik me daar ook nog aan hou
dan komt het goed haha dat wordt misschien iets halen want koken zit er vandaag niet in

Och Ine ik lees nu pas dat je gevallen bent wat erg zeg.....hoe is het nu met je? Gaat het weer een beetje? Vergeef me mijn nalatigheid ik ben zo druk......op zoek naar een ander woning....en eergisteren werd ik gebeld tijdens een wandeling met mijn partner dat mijn bod was geaccepteerd ben benieuwd hoe het verder afloopt zo spannend.....krijg hier heel veel energie van .......als alles loopt dan ga ik in een bungalow wonen ik kan het haast niet geloven. Alles gelijkvloers er moet wel veel gebeuren wat betreft, nieuwe keuken, badkamer, apart toilet met was tafeltje vervangen, verven, rollen van muren, parket misschien opschuren en lakken. Het is van ons moet dan ook in de verkoop.

Gisteren naar Holland Bleus Internationaal in Grollo geweest lag pas 2 uur in mijn bedje.
Nu naar de sportschool fijn weekend allemaal.

O ja en mijn gewicht is weer wat omlaag joepie ik ben zo blij.... Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Ik ben op vakantie geweest... en ben aangekomen. Misschien kun je me beter uit dit sprintje halen want ik ga het gemiddelde flink de verkeerde kant op sturen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 20:18    

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik ben op vakantie geweest... en ben aangekomen. Misschien kun je me beter uit dit sprintje halen want ik ga het gemiddelde flink de verkeerde kant op sturen.

Nicky wil je uit het sprintje? Omdat je bent aangekomen? Verward

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 23:05    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik wil niet de rest negatief beďnvloeden....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 8:53    

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik wil niet de rest negatief beďnvloeden....

Nicky; Het gaat erom of jij nog aan je gezondheid wil werken wij als groep zijn er om elkaar te steunen en te motiveren.
Juist het niet stoppen zou je verder kunnen helpen.
In het verleden kwam ik ook kilo`s bij na een vakantie dit is nu veel minder. Juist het los laten zorgt voor nog meer kilo`s is mijn ervaring.
Je hoeft niet weg en als jij hier voor wil kiezen ben je altijd van harte welkom.
Ik zeg blijf.... Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je wel! Okay, dan blijf ik graag meedoen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:28    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Dank je wel! Okay, dan blijf ik graag meedoen. Erg blij

Nicky; Je hebt een goed besluit genomen.
Als ik je advies mag geven zou ik gewoon heel rustig aan kijken wat en hoe je het wilt aanpakken.

BV.
1 plan wat je lekker vind voor een goed en gezond ontbijt

2 tussendoortje fruit

3 lunch

4 tussendoortje fruit

5 avondeten neem voldoende groenten erbij en minder koolhydraten, en niet teveel vlees (ook vis 2x per week minimaal)

Daarbij drink veel water, thee, koffie niet te veel, light als je het lekker vind ook hier niet teveel van nemen
Joghurt, kwark, melk (neem dit gerust)

Groenten, fruit kun je vaker nemen als je trek heb.
Daarbij kan het helpen als je soepen neemt als je honger zou hebben bij de maaltijden. Je hoeft echt geen honger te hebben alleen gaat het erom dat voeding neemt en geen lege calorieën waar je lijf niets mee kan....alleen je hoofd dit kun je overwinnen jij moet de regie krijgen van je eigen lijf. En niet andersom....
Succes als je niet in het ritme zit neem gewoon kleine stappen veranderingen.....zo kom je er ook.
Ik hoop niet dat je het vervelend dat ik zonder jouw toestemming feedback heb gegeven laat me weten of je dit kunt waarderen of niet.
Fijne zondag, Maribel

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: zo 11 jun 2017 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ine: hoe is het nu met je.
Nicky: een goed besluit om te blijven. Ik ken dit gevoel. Zelfs als ik niet ben aangekomen en naar de gezamelijk verloren kilo's kijk, krijg ik soms een vervelend gevoel. Echter denk ik dat het totaal plaatje aardig is, maar niet het doel. Een ieder heeft zijn/haar doel en daar ga je voor. Bovendien heeft ieders lichaan ook een eigen tempo.
Maribel: Gefeliciteerd --> 100%. Hoop dat jullie huis vlot verkocht wordt. Wij wonen ook gelijkvloers en dat is prettig.
Onze voorgevel is nog niet in orde gemaakt. Morgen loop ik weer bij de verzekering langs. Hun tijd is niet de mijune. Als de wind uit het zuidwesten komt kunnen wij een gigantisch probleem hebben. Daarvan word ik heel nerveus.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 22:46    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat vervelend rosemarij dat het zo lang duurt en hopelijk laat de z w wind op zich wachten.
Met mij gaat het een stuk beter gisteren gewandeld met de honden en een beetje HH wordt nu ook steeds minder moe
Buiten durf ik alleen maar met de zonnebril op te lopen want mijn oog is nog steeds blauw

Maribel blijf je in Brunssum wonen?
Spannend hoor vond het vroeger altijd fijn om te verhuizen altijd weer een hele nieuwe start en omgeving
Fijn om gelijkvloers te wonen wij wonen in een semi bungelow maar de vorige eigenaars hebben de slaapkamer beneden uitgebroken zodat de woonkamer groter is geworden.
Op onze oude dag kunnen we altijd nog een traplift maken hihi Lachen
De badkamer is ook boven wel zo prettig..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 5:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Pagina 12 van 16