Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Vanaf 50 jaar samen naar een gezonder of stabiel gewicht

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   obees
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Moonwalk uiteindelijk speelt het geen rol dat de ene weegschaal meer weegt dan de andere, waar het om gaat is dat je een evolutie naar beneden ziet, en deze evolutie zal op een andere weegschaal dezelfde zijn als op de jouwe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 8:51    
Vrouw Weeggegevens   mabcdef
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezonde voeding

Reageer met quote
Moonwalk schreef:
Getver, was gisteren weer bij de internist waar je bij ieder bezoek op de weegschaal moet, waar ik dus niet blij van wordt. Dat kreng weegt met aftrek van 1˝ kilo voor kleding en schoeisel nog steeds zo’n 3 kilo meer als mijn eigen.
Morgen is m’n weegdag, ben benieuwd.

Alle weegschalen geven wat anders aan Moonwalk als je zelf weet dat je je aan je eetpatroon heb gehouden ben je niet zomaar 3 kg zwaarder.....gewoon positief blijven en door werken aan je gezondheid. Je moet meer compassie met jezelf hebben dat werkt beter is mijn ervaring.....ik erger me ook weleens hoor maar dan ga ik met mij zelf aan de slag in gesprek van binnen uit. Erg blij ik hoop dat je hier wat aan hebt.

http://www.weegclub.nl/forum/foto-voor-en-na-tot-nu-toe-t45053.html

http://www.weegclub.nl/forum/viewtopic.php?p=1971923¬ToPost=true
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Rosemary
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beste allemaal,
De vorige week was ik heel blij toen mijn gewicht iets naar beneden ging. Ik had inderdaad iets veranderd (Maribel). M'n avondeten met groenten en tahoe i.p.v. een broodmaaltijd. Wij eten 's middags warm. Mijn medicatie is hetzelfde gebleven. Mijn bloeddruk is wel vrij laag (129 / 71) en ik zweet heel veel.

Mijn blijdschap werd echter overschaduwd door een behoorlijk lastige gebeurtenis. Onze telefoon en electriciteitskabels zijn bovengronds. Er heeft een vrachtwagen door de straat gereden met daarboven op een kleine graafmachine. Jullie lezen het goed. de machine zat niet in een dieplader. De arm was ook niet naar beneden gericht en ze reden vrij snel. Toen hoorde ik opeens rommelen aan ons dak en ja hoor telefoonkabel weg en een deel houtwerk meegesleurd omdat hij doorreed en zo'n kabel die jaren lang in de zon staat kan behoorlijk stug zijn. De politie kwam eraan te pas. En nu kan het gedoe met de verzekering beginnen. Ik heb foto's van alles gemaakt, want het had er alles van dat de veroorzaker door zou rijden. Afgelopen dinsdag had hij in ieder geval zijn verzekeringsmaatschappij nog niet gecontact. Ons dak is nu heel kwetsbaar voor wind uit het zuidwesten.

Wij waren opeens afgesloten van alle communicatiemogelijkheden. Ik heb elders via de website mijn gewicht kunnen invullen. Dat was gezien mijn omstandigheden op dat moment een stukje troost.

Onze 3-ling had een leuke verjaardag. Onze andere dochter had de taarten gemaakt en ze waren heel mooi. De kinderen hadden veel lol met elkaar. Ik heb veel plezier met ze, maar na een uurtje ravotten ben ik al heel moe. Ik moet alles 3x doen en zodra ze mij zien is het voetballen. Zal ook wel goed zijn voor mijn conditie.

De komende dagen ben ik druk bezig met de voorbereiding van een verkoopdag. Onze kerk bestaat dit jaar 45 jaar en wij willen een bestraat pad van de poort naar de voordeur en daarvoor verkopen wij allereli spulletjes die wij doneren en/of zelf ingezameld hebben. Het leukste was gisteravond. Iemand had haar schoenen uitgedaan en ergens neergezet. Er kwam iemand langs, pakte die schoenen op en liep naar de schoenenhoek om ze van een prijs te laten voorzien. Overijverige werkpaarden dus.

O.k. lieve mensen, groeten uit een zeer regenachtig Suriname.
Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 18:05    

Reageer met quote
Rosemary schreef:
Beste allemaal,
De vorige week was ik heel blij toen mijn gewicht iets naar beneden ging. Ik had inderdaad iets veranderd (Maribel). M'n avondeten met groenten en tahoe i.p.v. een broodmaaltijd. Wij eten 's middags warm. Mijn medicatie is hetzelfde gebleven. Mijn bloeddruk is wel vrij laag (129 / 71) en ik zweet heel veel.

Mijn blijdschap werd echter overschaduwd door een behoorlijk lastige gebeurtenis. Onze telefoon en electriciteitskabels zijn bovengronds. Er heeft een vrachtwagen door de straat gereden met daarboven op een kleine graafmachine. Jullie lezen het goed. de machine zat niet in een dieplader. De arm was ook niet naar beneden gericht en ze reden vrij snel. Toen hoorde ik opeens rommelen aan ons dak en ja hoor telefoonkabel weg en een deel houtwerk meegesleurd omdat hij doorreed en zo'n kabel die jaren lang in de zon staat kan behoorlijk stug zijn. De politie kwam eraan te pas. En nu kan het gedoe met de verzekering beginnen. Ik heb foto's van alles gemaakt, want het had er alles van dat de veroorzaker door zou rijden. Afgelopen dinsdag had hij in ieder geval zijn verzekeringsmaatschappij nog niet gecontact. Ons dak is nu heel kwetsbaar voor wind uit het zuidwesten.

Wij waren opeens afgesloten van alle communicatiemogelijkheden. Ik heb elders via de website mijn gewicht kunnen invullen. Dat was gezien mijn omstandigheden op dat moment een stukje troost.

Onze 3-ling had een leuke verjaardag. Onze andere dochter had de taarten gemaakt en ze waren heel mooi. De kinderen hadden veel lol met elkaar. Ik heb veel plezier met ze, maar na een uurtje ravotten ben ik al heel moe. Ik moet alles 3x doen en zodra ze mij zien is het voetballen. Zal ook wel goed zijn voor mijn conditie.

De komende dagen ben ik druk bezig met de voorbereiding van een verkoopdag. Onze kerk bestaat dit jaar 45 jaar en wij willen een bestraat pad van de poort naar de voordeur en daarvoor verkopen wij allereli spulletjes die wij doneren en/of zelf ingezameld hebben. Het leukste was gisteravond. Iemand had haar schoenen uitgedaan en ergens neergezet. Er kwam iemand langs, pakte die schoenen op en liep naar de schoenenhoek om ze van een prijs te laten voorzien. Overijverige werkpaarden dus.

O.k. lieve mensen, groeten uit een zeer regenachtig Suriname.
Rosemary.

Nou nou wat erg Rosemary van die beschadigingen er hadden nog ergere dingen gebeurd kunnen zijn. Gelukkig zijn jullie niet verwond geraakt. Ik duim voor je dat de afhandeling met de verzekering goed afgehandeld wordt.

En wat leuk dat de verjaardag geslaagd was, ik moet lachen als ik lees dat je moe wordt van het voetballen omdat je het met alles 3 moet doen. Goed voor jou conditie die houden je wel fit hi hi.
En wat een verhaal met de schoenen prachtig.
Zijn ze weer terug bij de eigenaar of zijn ze verkocht??

Wij gaan morgen alweer kamperen tot zondag ik moet dan maar morgen mijn gewicht doorgeven een dag eerder.
Wij gaan richting Zwolle mijn 2 broers wonen daar in de buurt, we gaan op familiebezoek en naar optredens toe er is van alles te doen met Pinksteren.
En natuurlijk gaan de fietsen ook mee dat vind ik heerlijk zonnejurk aan en maar kilometers maken in de zon goed voor lichaam en geest en ook nog een kleurtje met dit mooie weer wat wij nu hier hebben.

Vandaag was Harrie mijn partner jarig hij is 64 jaar geworden, hij had zijn verjaardag ook op school gevierd met collega`s en in de klas met de kinderen. De pubers hadden ook nog voor hem gezongen leuk he?
Zelf kwam ik laat thuis van mijn werk toen ik vroeg wat hij wilde eten of uit eten.....had hij zin om thuis te eten.
We hebben heerlijk gegeten niet te veel maar toch wel extra zelfgemaakte schnitzel met scherpe kruiden en plakje kaas erboven op.
Daarbij tomatensalade, frietjes uit de oven, half wijntje, en als toetje kersen.
Morgen compenseer ik dit met een omelet met verse spinazie, en kommetje broccoli soep (vandaag al gemaakt dat scheelt weer tijd morgen op de camping) Eerst wat inpakken, dan 3 uurtjes rijden caravan even in orde maken en dan lekker fietsen.
Heerlijk ik heb er zin in.....fijne dagen allemaal

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: do 01 jun 2017 22:24    
Dagdeal (728x90)

Reageer met quote
Joepie er is beweging in mijn gewicht......blij blij.....we gaan gewoon gestaag weer verder.....mijn schildkliermedicatie is weer verlaagd zou dat daardoor komen geen idee....ik ben altijd bang dat ik bij kom als mijn schildklier medicatie verlaagd wordt.
Ik slaap ook beter en ben minder onrustig van binnen vooral als ik in bed lag had ik dit....mijn bloeddruk was prima onder druk 80 en mijn cholesterol was ook mooi iets met een 4.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 9:33    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een verhaal rosemarij, en duurt het lang voor het gerepareerd is hopelijk voorlopig geen storm.

Vannacht moest ik naar de wc en kreeg ineens kramp aan mijn kuit en wilde dit tegenwerken viel uit balans de wc staat een stapje hoger en ik verloor mijn evenwicht.hoe ik gevallen ben weet ik niet maar mijn linkerknie behoorlijk beschadigd en een kneuzing aan mijn gezicht en heb hier dan een flink blauw oog van opgelopen lig nu op bed last van mijn kuit en hoofdpijn .

Maribel ik hoef geen cal. te tellen hoor ik schrijf op wat ik eet net zoals ze hier een dagboekje bijhouden en het wordt vanzelf uitgerekend ook wat ik overhoud qua callorien zelfs mijn gewicht hoef ik niet in te vullen dat doet de weegschaal zelf alles is connected met elkaar nu ik niet beweeg geeft hij aan hoeveel ik nog mag eten stuk minder dus en als ik me daar ook nog aan hou
dan komt het goed haha dat wordt misschien iets halen want koken zit er vandaag niet in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 16:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Vandaag was de verkoopdag. Het liep geen storm, maar we zijn niet ontevreden. Nu weten wij welke veranderingen wij moeten aanbrengen voor meer opbrengst. Weer een leuk verhaal. Ik verkocht gedeeltelijk vanuit mijn auto omdat ik snel kon verkassen als het plotseling begon te regenen. Mijn tas met mijn eten en water had ik veilig opgeborgen. Rijbewijs en telefoon eruit.
En toen ik naar huis wilde was mijn tas er niet. Jullie raden het al... ja hoor, ze hadden bij het opruimen mijn tas ingepakt.
Weet je, na alle narigheid wat ik aan ons huis en ook met de afhandeling ondervind zijn dit zulke leuke momenten. Het geeft voldoening als je iets gedaan hebt voor de gemeenschap terwijl wij zelf ook iets willen met de inkomsten.

Maribel nog gefeliciteerd met Harry. Als mijn man zijn feestje op school had, was hij gaar en was alles goed als het maar thuis gebeurde.
Leuk dat je gewicht weer naar beneden gaat. Te laat om je fijne dagen toe te wensen, maar als je dit leest hoop ik dat je nog nageniet. Evan is vanwege het pinksterweekend bij ons en dat is ook prettig.
ja, rondrennen met de 3-ling is niet mis. Ik snap alleen niet waarom ze met mij voetballen en niet met opa.

Ine wat naar. Kuitkramp kan heel vervelend zijn. Als het je in bed overvalt kan je proberen met je andere voet je tenen naar je gezicht te trekken. Bij mij kan dat helpen. Lopen ermee is riskant en op het toilet zitten met kuitkramp kan ook niet omdat het been niet buigt. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt.

Ik blijf hopen dat we onze voorgevel snel mogen laten herstellen, want deze zorg is griezelig en stressbevorderend.

O.k. lieve mensen, prettige voorzetting van het weekend.

Groetjes, Rosemary.

De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen. (Nelson Mandela)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 20:06    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   Moonwalk
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dieet bewust eten

Reageer met quote
Gelukkig ben ik weer op het laatste ingevulde gewicht. Ik bleek veel last te hebben van vocht, zo draag ik normaliter aan beide handen 2 ringen, waarvan ik nu blij was dat ik er 3 afhad. ja dat is vochtophoping.
Meestal geeft dit aan dat mijn lichaam weer eens uit balans is. Gelijk m’n bloeddruk gemeten, maar die was gelukkig goed.
Misschien ook niet zo verwonderlijk door de enorme stress van de afgelopen week door het plotseling overlijden van een goede kennis, die maar 46 jaar mocht worden.
Of dat ik vorig jaar net als 350.000 andere Nederlanders de gedwongen overstap van de schildkliermedicatie Thyrax naar het medicijn Levothyroxine moest maken. En net nu ik weer wat stabieler werd, wordt wederom deze stunt uitgehaald en zijn we allemaal weer gedwongen aan de Thyrax. Ik heb hier serieuze gezondheidklachten van, waaronder ook dus vocht vasthouden en flink schommelende schildklierwaarden.
Ben extra water gaan drinken, zodat het vastgehouden vocht beter weg kan spoelen, en zo te zien helpt dat.

Jullie ook allemaal een heel fijn en vooral relaxed Pinksterweekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 7:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Moonwalk: ik denk dat alles bij elkaar een bijdrage levert aan de stress. gecondoleerd met het verscheiden van je goede kennis. 46 jaar is inderdaad nog jong. En zo iemand heeft misschien kinderen die volop puberen. Niet gemakkelijk allemaal.
wat een gedoe als je je met veel moeite hebt aangepast aan de nieuwe medicatie en dan weer de 'switch' terug moet maken. Stom

Groetjes, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 18:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een goed weekend voor jullie allemaal. Ik heb een stevige veroudheid.
Groetjes, Rosemary.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 22:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 14, 15, 16  Volgende
Pagina 11 van 16