Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van maat 44 naar krap aan 42.

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Roxx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hee allemaal, Ik lees zulke leuke berichten (ook op andere sites) dat mensen na 8 kilo al van maat 44 naar 40 zijn gegaan. en dan mensen na 5 kilo en 5 weken verder al verschil zien rond hun buik. Ik lees eigenlijk van niemand dat het niet zo snel gaat,

En bij deze, Het gaat bij mij niet snel.
Ik ben nu van 97 kilo naar 81,1 kilo gegaan. (mag ik dus 16 kilo noemen). En droeg een broek van 44. later paste ik in 42. maar pas nogsteeds niet in maat 40. Ik baal hier echt van. Rond mijn buik zie ik trouwens bijna helemaal geen verschil (ja ik kan hem verder inhouden hahaha) Nu hoor ik wel van plaatselijk afvallen maar ik zelf zie verder nog heel weinig verschil als ik in de spiegel kijk. Je zou absoluut niet zeggen dat er al 16 kilo af is.

Maar elk lichaam is anders en ook ik zal uiteindelijk wel een maat 38 om de kont passen maar het zou mij een stuk motiveren als ook mijn dikke buik en hangarmen weg gingen.

En ik heb hier ook rond gelezen en dingen gezien over plaatselijk afvallen. Over dat stress niet goed is en je 8 uren slaap nodig hebt. Dat je moet bewegen en spieren moet trainen. Nu doe ik bijna elke dag sit up's, squats en nog andere buikspieroefeningen. Maar geen spieren te bekennen in mijn flubber benen.

Nou heb ik even lekker geklaagd maar ben benieuwd naar jullie ervaringen met de centimeters verliezen, want kilo's lukt mij wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jan 2016 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
De confectie maat van een broek heeft ook te maken met de breedte van je heupen he. Lach Ik weeg voor mijn lengte niet teveel en toch pas ik heus niet meer in mt. 38 omdat ik kinderen heb gebaard en mijn heupen dus breder zijn geworden. Hier ook mt. 40 of 42. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 0:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat klopt wel ja maar om de heupen passen de broeken mij eigenlijk bijna wel maar om mijn benen nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 15:30    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Bij mij was het heel lang mijn buik, ook zo'n moeilijke plaats. Volhouden hoor. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 19:50    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Moderator

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik heb het met mijn armen, ik pas de jeans van mijn dochter, maar een vestje maat 36 zit op mijn bovenarmen altijd te strak! Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2016 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Vrouw1982
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Weight watchers, suikervrij

Reageer met quote
Ik zou me niet teveel focussen op de maat die je draagt, maar meer op wat je ziet en voelt.

Vraag eens aan iemand in je omgeving of hij/zij ziet of je afgevallen bent. Zelf zie je het soms niet.

Op naar 79,9!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2016 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
De uitspraak dat elke 5 kilo een kledingsmaat minder zou zijn heeftwel met je begin gewicht te maken. Bij mij gaat het wel op. Bij 75 kilo was dat 42 en nu met bijna 65 is het 38. Ook is er nogal wat verschil in grootte. Bv maat 42 van Miss Etam, MS, of Didi valt veel ruimer dan maat 42 van Coolcat, Newyorker of H en M.
Scheelt vaak ook al een kledingsmaat.
Denk dat je je van maten niets aan moet trekken. Gewoon doorgaan dan wordt je kledingsmaat echt wel kleiner!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 12:01    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
dankjewel Elisabeth01 dit is ook zo. En ik ga ook zeker door. Ik wil ook naar de 70 a 65 kilo en naar de broekmaat 38. Dus hoop dat het ook voor mij op gaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2016 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hey Roxx,

ik verlekkerde me ook altijd aan dit soort berekeningen.
Ik ben een paar jaar geleden ruim 30 kg afgevallen, maar helaas ging ik van maat 46 naar maat 42/44... Dus voor mij ook geen 6 maten minder... Scheelt wel nu er weer bijna 25 kg bij is, ik ook geen 5 maten groter hoef aan te schaffen. Rollende ogen

Zie niet op tegen wat je nog moet, maar wees trots op wat je al hebt bereikt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2016 0:03    
Vrouw Weeggegevens   rode vamp
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: mieke kosters

Reageer met quote
Heel herkenbaar hoor. Heb dat ook; pas heel lang in maat 44, zoals nu, bovenkleding vaak zelfs 46 (doordat ik van boven zwaar ben) of ik nu 90kg weeg of 82kg, heb lang geleden 68kg gewogen, kwam toen ook niet in kleding kleiner dan maat 42. Zo frustrerend soms, omdat de pasvorm nagenoeg het zelfde was, slobberde niet en ook niet strak.
Nu opnieuw begonnen en wil toch echt naar de 78kg in stapjes, daarna door naar 72kg. En dan hoop ik toch stiekem op een maatje 40 Lach

What does not kill you makes you stronger / Gedachten worden dingen / Het komt goed!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 feb 2016 10:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1