Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van de HA indicatie gekregen voor een maagband...en nu?

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kilootjedraf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: koolhydraatbewust

Reageer met quote
Goh daar sta ik wel even van te kijken zeg. Ik ben in Rijnstate geholpen. Er werd ons opgedragen vetvrij en kleinere porties te gaan gebruiken 2 weken voor de operatie zodat de lever zou slinken, bij een volle lever kon de chirurg er misschien niet goed bij waardoor de operatie niet door zou kunnen worden afgemaakt. Al met al gezond en niet te veel eten. Steunkousen heb ik niet aangehad, wel 6 weken na de operatie trombose spuiten, en ik mocht gelijk wat drinken of een bakje vla na de operatie. Ook werd er maar 8 dagen vloeibaar geadviseerd en dan voorzichtig opbouwen.
Maar je hebt het helemaal goed, bereid je lijf goed voor, ik heb de regels trouw opgevolgd, het zou oerstom zijn als de operatie door eigen schuld niet kan worden afgemaakt.

Ik ben intussen na de operatie, 6 weken, 12,5 kilo kwijt. De eerste week begon met 6 kilo, sommige weken viel ik maar een pond af, en afgelopen week ineens 2 kilo, je kunt er niks van zeggen...
Succes met de voorbereidingen, ik blijf je volgen, ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jun 2012 15:29    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hoi Cahira,
Ik weet niet of je morgen nog op het forum bent dus wil ik je nu alvast veel succes wensen voor komende maandag!!!

Laat je na de operatie een tijdje lekker verwennen en neem je rust.

Groetjes en ik ben benieuwd naar je eerste berichtjes over hoe het is gegaan.

Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2012 22:37    
Vrouw Weeggegevens   Cahira
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: GBP gezond eten

Reageer met quote
Hoi Ron, bedankt.

Ik zal laten weten hoe het gegaan is.
Het komt nu echt dichtbij. Morgen nog even mijn tasje inpakken en maandag moet ik me om 9 uur melden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2012 22:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jeetje, ik zie dat ik hier niet meer heb geschreven na mijn operatie. Wel ben ik nog regelmatig bij een aantal dagboekjes gaan kijken. Vooral bij Ron kom ik wel eens op de koffie.

Gelukkig is de operatie in juli goed gegaan. Intussen ben ik helemaal gewend aan de nieuwe manier van eten en drinken. En afgelopen week was er in totaal 30 kilo vanaf. Mijn BMI zit nu ook net onder de 30 dus ik val niet meer in de categorie obesitas, maar in de categorie overgewicht. Dus ik ben helemaal blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 dec 2012 23:24    
Dagdeal (728x90)
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Cahira schreef:
Jeetje, ik zie dat ik hier niet meer heb geschreven na mijn operatie. Wel ben ik nog regelmatig bij een aantal dagboekjes gaan kijken. Vooral bij Ron kom ik wel eens op de koffie.

Gelukkig is de operatie in juli goed gegaan. Intussen ben ik helemaal gewend aan de nieuwe manier van eten en drinken. En afgelopen week was er in totaal 30 kilo vanaf. Mijn BMI zit nu ook net onder de 30 dus ik val niet meer in de categorie obesitas, maar in de categorie overgewicht. Dus ik ben helemaal blij Erg blij

Hoi,
Zo.... da's inderdaad een tijdje geleden dat je in je eigen dagboekje wat geplaatst hebt Erg blij
Zie wel dat het ontzettend goed is gegaan met je gewicht. Complimentjes hoor!
Wel leuk dat je bij mij nog af en toe op de koffie komt.
Groetjes en alvast hele fijne dagen.
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 dec 2012 23:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jij ook hele fijne feestdagen ron.
En ik kom vast nog vaker bij je op de koffie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 11:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4