Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

van 99.9 naar 94.9 sprint

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dess0546
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
BM schreef:
fissie schreef:
Hallo, ik wil graag meedoen met dit sprintje.

Heb last gekregen van een depressie en hierdoor zeer veel aangekomen. Als ik nu in de spiegel kijk zie ik iemand anders dan hoe ik er in mijn hoofd nog uitzie ofzo snappen jullie wat ik bedoel?
Is in zo'n korte tijd zoveel kg bijgekomen, bleh..

Ik snap precies wat je bedoeld. Alleen ik heb het na de zwangerschappen gekregen en het is er nog niet af. Plus ik ben een emotie eter. En vind eten ook heel erg lekker. Maar ik moet gezondere keuzes gaan maken. Ipv een zak chips dingen die ik wel mag.

Ik snap jullie helemaal! Ik heb het ook door de zwangerschappen gekregen. Bij de eerste was ik 26 kilo aangekomen en toen we een nachtje weg gingen met zn 3en en ik mezelf eens goed bekeek sprongen mij de tranen in de ogen, zo baalde ik van mezelf. Ik ben toen begonnen met afvallen en viel 10 kilo af. Ik bleef toen een tijdje op dat gewicht zitten en raakte weer zwanger. Godzijdank ben ik toen niet zoveel aangekomen, ik was de eerste 20 weken maar 0 kg aangekomen. En op het eind zat ik op +12 kilo. Nu zit ik 5 kilo onder het gewicht van voor de eerste zwangerschap. En ik begin steeds lekkerder in mijn vel te zitten. Zie ook progressie nu ik lekker veel aan het sporten ben en ik mijn voeding heb aangepast. Wil er nog 15 af hebben. Meer is altijd leuk meegenomen natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 nov 2017 10:56    
Vrouw Weeggegevens   m1981
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Gister woog ik 96kg, vandaar dat ik me aanmeld...
Vier weken voor kerst dus hoop een aantal kg kwijt te zijn voor nieuwjaar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Francesca
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: pinkmethod (lowcarb)

Reageer met quote
Ik hoop ook voor de kerst wat kg kwijt te zijn..Al moet ik zeggen dat wij met kerst niet echt ongezond eten..Maar veel..
Taart en koekjes en alle zoete dingen kan ik prima laten staan rond de kerst..Maar het zijn de 6 gangen diner die savonds erg aantikken op calorieën. .En de borrels..mmmhh..Maar dit jaar proberen met mate..succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 nov 2017 8:40    
Vrouw Weeggegevens   REK
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraatarm

Reageer met quote
Mag ik me hier ook nog bij aansluiten.
Sinds deze week weer onder de 100 en ik hoop voor de kerst nog wat kilo's kwijt te raken.

Ik heb ook de nodige kilo's overgehouden aan mijn laatste zwangerschap.
Na de eerste zwangerschap viel ik heel makkelijk af maar na de 2e gaat het heel lastig☹️

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 11:10    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Francesca
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: pinkmethod (lowcarb)

Reageer met quote
Ik wil graag uit dit sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 nov 2017 11:32    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker (gezond eten)

Reageer met quote
Heb mij over de drempel geholpen,
heb besloten om er weer voor te gaan morgen naar de sportschool weer op nieuw wegen en met een groepje vrouwen sporten met een maatje mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 15 dec 2017 21:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2