Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 89,9 naar 84,9 (deel 23)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hartendief
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Shakeplus met gezond eten.

Reageer met quote
Het gaat hier alweer goed Lach. Is alweer 4 ons af, altijd fijn!
Vandaag even een broek 2 maten kleiner gekocht. Zit een beetje strak nu, maar daar groei ik wel in ohhh.
Al mn andere broeken zijn echt los gaan zitten, dat ziet er niet uit op het werk haha.

Eindelijk weer taillemaat 30!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 20:09    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Hartendief schreef:
Vandaag even een broek 2 maten kleiner gekocht. Zit een beetje strak nu, maar daar groei ik wel in ohhh.
Al mn andere broeken zijn echt los gaan zitten, dat ziet er niet uit op het werk haha.

Een taille van 30 cm ??? Verrast

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 20:17    

Reageer met quote
VlAfv1 schreef:
Hartendief schreef:

ja, hahaha!

Uuh, bovenmaat 30 bedoel ik dan.. Geen idee waar dat voor stond, maar zat toch soms in de 33 de laatste tijd en dat vond ik vreselijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 20:21    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hartendief schreef:
VlAfv1 schreef:
Hartendief schreef:

ja, hahaha!

Uuh, bovenmaat 30 bedoel ik dan.. Geen idee waar dat voor stond, maar zat toch soms in de 33 de laatste tijd en dat vond ik vreselijk.

Ik vermoed dat jij het over jeansmaten hebt en ik niet ohhh
Waar ik woon is de maatindeling anders dan in NL. Dat betekent dat ik al aan paar jaar op zoek ben maar de schamele xxxl en xxxxl kleding in de omgeving. (Dameskleding begint hier vanaf maat 32 en dat is confectiemaat 30 in NL) maar ik ben recentelijk inderdaad een xje kwijt geraakt en omgerekend naar Nederlandse maten valt het dan wel weer mee ohhh

Alles vanaf maat 40 (nederlandse 3Cool is hier al plussized dus kleding kopen is lastig voor als je maat 50 (4Cool of hoger hebt...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 okt 2017 20:37    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
VlAfv1 schreef:
Ziek geworden...
Ziek worden is niet fijn, maar blijkbaar wel goed voor mijn gewicht:
bijna 1 kg er af Lach
Even kijken of dat zo blijft....

Mm beter worden betekent blijkbaar ook dat die weegschaal omhoogkruipt...

Jammer, 85,2 had me wel een leuk gewicht geleken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 7:12    

Reageer met quote
VlAfv1 schreef:
Hartendief schreef:
VlAfv1 schreef:
Hartendief schreef:

ja, hahaha!

Ik vermoed dat jij het over jeansmaten hebt en ik niet ohhh
Waar ik woon is de maatindeling anders dan in NL. Dat betekent dat ik al aan paar jaar op zoek ben maar de schamele xxxl en xxxxl kleding in de omgeving. (Dameskleding begint hier vanaf maat 32 en dat is confectiemaat 30 in NL) maar ik ben recentelijk inderdaad een xje kwijt geraakt en omgerekend naar Nederlandse maten valt het dan wel weer mee ohhh

Alles vanaf maat 40 (nederlandse 3Cool is hier al plussized dus kleding kopen is lastig voor als je maat 50 (4Cool of hoger hebt...

Haha, ja jeansmaten.
Ik schommel tussen de 40 en 44 in.. Ligt helemaal aan het merk.Maar dat is met broeken net zo. Hiervoor meer 44-46 (en als dat niet paste dan kocht ik het niet, 48 voelde voor mij echt als een dikke vette nooo).

Ik ga even lekker op de bank zitten met Netflix en een kwartje.. kindjes slapen, fijnste momentje van de dag. Helemaal om dat morgen de schoonmaakster komt, dus ik hoef niets te doen nu, haha.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 okt 2017 13:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes,

De toename van vorige week is er weer af!
Komend weekend op familieweekend, dus ik verwacht komende week de groep nog niet uit te geraken, maar over twee weken is het denk ik zo ver.

Mijn plan om het familieweekend te overleven is vooral heel veel zakjes sla inbrengen om bij alle maaltijden het groenteniveau op te krikken. Anders krijg ik stoelgangproblemen = aankomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 7:30    
 Exclusief blond Amsterdam

Reageer met quote
Goed bezig hoor! En slim om lekker sla mee te nemen.

Op donderdag eten wij altijd bij mijn ouders, ik eet dan altijd gewoon wat de pot schaft. Als ze lasagne maakt dan neem ik een kleine schep lasagne met een heerlijke berg sla er bij. En dan extra genieten van die lasagne he. (zelf eet ik thuis namelijk geen pasta/aardappelen/rijst momenteel ohhh).

Morgen wegen, ben zo benieuwd!
Of ik moet jullie verlaten of net niet.. ben erg benieuwd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 13:20    
Vrouw Weeggegevens   Newfysic2017
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: New Fysic

Reageer met quote
Goed bezig allemaal! Ik hoop binnenkort ook weer in maat 30 te passen, Hartenlief! Heb nu nog maat 31.

Morgen weer wegen, altijd spannend! Heb wel een goede week achter de rug dus ik hoop dat het te zien is in de resultaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 20:25    

Reageer met quote
Newfysic2017 schreef:
Goed bezig allemaal! Ik hoop binnenkort ook weer in maat 30 te passen, Hartenlief! Heb nu nog maat 31.

Morgen weer wegen, altijd spannend! Heb wel een goede week achter de rug dus ik hoop dat het te zien is in de resultaten.

Het ligt hier ook echt aan het merk broek hoor ohhh.
Maar super goed hoor. Wanneer is je weeg dag?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 12 okt 2017 20:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Volgende
Pagina 9 van 11