Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 84,9 naar 79,9 (deel 25)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lies84
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Prodimed

Reageer met quote
Net m'n eerste rondje gelopen in het park achter mijn huis. Park is niet zo groot dus heb wel een paar keer hetzelfde rondje kunnen lopen haha, maar het is wel lekker dichtbij. Dat is ook wat waard Erg blij. Het was wel koud zeg!! Brrr..., maar goed, de kop is er weer af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 17:59    
Vrouw Weeggegevens   VlAfv1
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder eten

Reageer met quote
Wat goed van je!!!

Mijn beweging bestond uit badkamer soppen vanmiddag en naar koor heen en terug fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 feb 2018 23:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook lekker en levert nog wat op ook Erg blij

Hier gaat het lekker. Al drie strenge dagen op rij nu en de weegschaal begint alweer iets te zakken. Me straks nog even door het weekend heen worstelen en dan moet het er alweer een stuk beter uitzien.

Op 2 maart heb ik een afspeldafspraak voor mijn trouwjurk dus met die afspraak in gedachten moet het toch allemaal wel lukken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 12:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Op dit moment ben ik wat aangekomen Sip ik probeer er nog een geel blokje van te maken voor zondag ohhh

Spannend trouwjurk passen!
Maar wel een goede motivatie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 feb 2018 12:36    
Dagdeal (728x90)
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
2 ons aangekomen.
Niet slecht gezien de tijd van de maand ...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 feb 2018 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Proficiat!

Een eerste groen blokje deze week!
Goed voorbeeld doet goed volgen Lach

Zet hem op...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 feb 2018 18:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik helaas toch nog een vakantiekilo, maar er is al flink wat af weer (zal best wel wat vocht geweest zijn ook). Langzaam maar zeker zakken we weer...

De 80 is voor mij elke keer weer zo'n grens waar ik doorheen moet breken. Elke keer ben ik er onder en dan is er een vakantie of weet ik veel wat en dan schiet ik er net weer boven en dan begint weer de lange strijd om er weer onder te komen. Zo frustrerend!! Maar ja... Het is wat het is.

Ik hoop echt op een gegeven moment de 75 aan te gaan tikken, maar het lijkt wel alsof mijn lichaam zich zo fijn voelt bij 80 haha...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 10:20    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat had ik dus met 86!
Heeft jaren geduurd en nu lukte het opeens.
Ipv minder vetten ben ik minder koolhydraten en meer groenten gaan eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 feb 2018 11:01    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik eet al koolhydraatarm. Heb een tijd via de dietist maaltijdvervangers gebruikt en daarna langzaam koolhydraten op gaan bouwen weer, maar ik eet nog graag koolhydraatarm.

Ik merk dat het goed bij me past en dat in de koolhydraten ook mijn grote verleidingen liggen, dus daar hou ik zo meer controle op. Uiteraard geniet ik regelmatig ook wel van een lekkere hap koolhydraten hoor, maar dat is dan wel echt genieten!!

Ik hou sinds de vakantie ook mijn eten weer bij met myfitnesspal en ik zie dat ik vaak te weinig eet uiteindelijk. Gisteren dus toch wat gebakken aardappeltjes gemaakt bij mijn salade en 's avonds nog wat kaasblokjes (vet ipv koolhydraten idd).

Vanmorgen was ik eindelijk weer flink gezakt op de weegschaal. Bijna een kilo eraf. Zaterdag is mijn officiele weegmoment dus dan verschijnt dat groene blokje weer.

De 80 komt weer in zicht. Ben benieuwd of ik daar deze keer makkelijk doorheen ga weer. Ik hoop het haha!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 10:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
herkenbaar Lies...ik weet van vroeger dat het moeilijk is door een bepaald gewicht heen te breken...vroeger was dat zo rond de 75/77 kilo...nu zou ik blij zijn als ik dat weer zie Lachen
af en toe wat vetter maakt de boel weer wakker

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 10:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3