Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 84,9 naar 79,9 (deel 22)

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het werkt als volgt:

Je geeft het gewicht van 79,9 in als streefgewicht.
Iedereen die van 84,9 naar 79,9 wil komen is welkom.
Ben je nog geen 84,9 dan is er ook nog de 'van 89,9 naar 84,9' sprint.
Zodra je op of onder 79,9 zit word je uit deze sprint verwijderd.
Je kan je dan aanmelden voor de volgende sprint 'van 79,9 naar 74,9'.

Nieuwe leden kunnen zich blijven aanmelden, de sprint wordt steeds verlengd.

Je doel is dus om deze sprint zo snel mogelijk te verlaten.

Goed idee? Doe dan mee!

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 11:30    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
👍

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 9:02    
Vrouw Weeggegevens   Ozlem88
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: PowerSlim

Reageer met quote
Zo, vandaag exact 84,9 en heel blij dat ik met dit sprintje kan meedoen. Het vorig sprintje ging ook heel goed, en verheug mij altijd op mijn weegmoment op zondag (soms maandag).

Veel succes allemaal!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 9:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geen mega verlies deze week (-0.6).

Dus deze week iets harder er tegen aan. Doel volgende week zondag onder de 81.5 te wegen. Oh kan niet wachten onder de 80 weer te zitten.

Heb een activity tracker. Wil min. 10.000 stappen doen en gemiddeld 30 minuten bewegen (fietsen/sporten ) elke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 29 mei 2017 9:09    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Ozlem88

Dieet: PowerSlim

Reageer met quote
Gabybaby schreef:
Geen mega verlies deze week (-0.6).

Dus deze week iets harder er tegen aan. Doel volgende week zondag onder de 81.5 te wegen. Oh kan niet wachten onder de 80 weer te zitten.

Heb een activity tracker. Wil min. 10.000 stappen doen en gemiddeld 30 minuten bewegen (fietsen/sporten ) elke dag.

Hoi GabyGaby. Wat ga je goed! Welk dieet volg je? Mag ik weten welke activity tracker je hebt en hoe tevreden ben je erover? Ik ben namelijk ook op zoek..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 6:20    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe met jullie mee! Moet deze week nog m'n best doen om weer terug op 83 te komen, dan op naar de 79! Ik wil heel snel uit de 80.
Beweging krijg je genoeg Gaby! 10000 stappen is best veel om elke dag te halen, knap hoor! Ik heb zelf een fitbit, die is weer opgeladen dus kan weer om. Zal het ook weer eens bijhouden

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 6:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi GabyGaby. Wat ga je goed! Welk dieet volg je? Mag ik weten welke activity tracker je hebt en hoe tevreden ben je erover? Ik ben namelijk ook op zoek..[/quote]

Hi, ik heb een ook een fitbit maar dan de hr alta. Die is ook mooi smal. Net een sieraad. Wel prijzig maar ik ben er zo blij mee. Motiveert echt..idd 10.000 stappen is best nog veel. Dus bewust lopen.ipv de auto pakken. Extra rondje met de kids na het eten lopen. Met dit weer geen straf.

Ik volg geen dieet. Ik hou erg van koken dus ik eet bewust gezonder en minder kd. Gisteren in de ochtend flinke bak aarbeien met yoghurt. Tussendoor appeltje. Lunch salade; veldsla met tonijn, tomaatjes, komkommer, augurkjes.
Tusssndoor appeltje en wat snoeptomaatjes. Avond eten heb ik zelf bolongese saus gemaakt met courgettepasta. Qua drinken water en groene thee. Totaal geen honger.

Het gaat misschien niet zo snel vanaf nu maar ik wil mij ook fit voelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 30 mei 2017 9:32    
 Exclusief blond Amsterdam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vergeet elke keer als ik ga lopen m'n fitbit aan te doen. Heb hem van de week een keer aan gehad maar doe m dan s avonds af omdat ik dat niet fijn vind zitten, heb nooit iets om m'n polsen. De volgende dag vergeet ik t dan. Maar ja, ik heb deze week goed m'n best gedaan, 3x rondje gejogd, paar keer gewandeld, Nederland in beweging mee gedaan en vanmorgen een stuk workout. Eten gaat ook goed en ik wil minimaal 0,7kg per week er af. Moet lukken en ik ga er voor! Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 jun 2017 9:01    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kaatje, ik draag hem idd ook snachts. Geeft ook inzicht in je slaap en rustmomenten. Tevens een alarm om te bewegen als ik een tijd stil zit.
Soms vervloek ik hem dus haha. Lag ik gisteren lekker te pitten op de bank terwijl de kids allemaal buiten waren. Begint dat ding te vibreren dat ik een stukje moet lopen grrrr

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 jun 2017 17:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja, haha, ik ken het! Ik heb hem in het begin ook s nachts gedragen maar kon er toch niet aan wennen. Vanmorgen bij mijn rondje lopen weer vergeten om te doen, morgenochtend weer een kans. Ik heb hem nu op de tafel gelegd zodat ik hem goed zie Lachen . Ik gebruik wel altijd de app runkeeper op mijn telefoon dus weet wel hoe ver ik heb gelopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 05 jun 2017 9:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2