Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 84,9 naar 79,9 (deel 18)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hier redelijk
heb al een week griep dus das minder. weeg nu wel 79,9 maar dat gaat weer omhoog als ik ga sporten
kan beter even blijven hangen dus
zondag is de colorrun en hoewel ik niet fit genoeg ben om te rennen ik ga er wel voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 sep 2016 20:44    
Vrouw Weeggegevens   milly24

Reageer met quote
Mooi instelling jan mij voorstellen dat je 'm ook graag wilt lopen. Ik sstond net voor de gein op de weegschaal en werd er blij van,maar moet nog eten ,maar als het goed is morgen wel een groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 17:28    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Ik duim voor je...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 20:08    

Reageer met quote
Dat is lief!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 sep 2016 20:28    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend even gluren op de weegschaal. Het gaat de goede kant op 82.6 maar ik doe ook erg mijn best en het gaat tot nu toe ook goed. Geen hongergevoel en een knop die echt om is. Ik moet en zou weer onder de 80 en fitter voelen. Het bewegen langzaam opbouwen omdat ik lang niets heb gedaan.

Hoop maandag 82 te wegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 09 sep 2016 7:09    

Reageer met quote
Goed bezig Gabybaby . Ik ben erg blij hier is er 6 ons af het heeft even geduurd maar ik ben er blij mee weer een stapje dichter bij 79,9 kilo. Vandaag een gezellig dagje voor de boeg in Delft. Waarschijnlijk daar ook naar de taptoe of in ieder geval naar de streetparade ervan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Gabybaby
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Het komt omdat ik net ben begonnen. De ticker is oud. Ik ga er vanuit wat er snel is aangekomen er ook in verhouding sneller afgast. Na deze week verwacht ik gemiddeld een 1 kg per week af te vallen met een minimum van 0.5 kg.

We gaan het zien. Meer dan ons best kunnen we niet doen. Gelukkig hou ik van koken maar ook gezond koken. Alleen ik ben weer niet zo'n sporter. Gelukkig is het 80 % eten en 20 % sport. Ik laat nu vaker de auto staan en fiets en loop meer. Alle kleine beetjes helpen. Beter iets dan niets.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 10:16    
 Exclusief blond Amsterdam
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
besloten toch de colorrun te gaan doen. wordt niet rennen gaat niet maar wel wandelen. heb er zin in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2016 20:30    

Reageer met quote
Super dat je het gedaan hebt d01!!! Ik heb net weer een km of 4 gelopen, runkeeper deed raar dus van gsm gehaald, de oude van mijn man nu krijg ik het er niet meer op, misschirn wel een andere running app. Wil namelijk niet zonder zo'n app. Had nog trek in iets hartigs waarschijnlijk behoefte aan zout,heb een cup-a-soup genomen, weegschaal gaf net 82.1 aan dus wellicht is er morgen weer wat af,daar zou ik blij van worden!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2016 20:18    

Reageer met quote
Wederom weer ruim 4km hardgelopen. En op de weegschaal gaat het ook goed. Wacht even morgen nog af en dan voer ik het in. Maar het is in ieder geval groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 sep 2016 19:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 8 van 10