Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 79,9 naar 74,9 (deel 21)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Weer ietsie pietsie eraf maar alle kleine beetjes helpen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017 8:00    
Vrouw Weeggegevens   Ozlem88
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: PowerSlim

Reageer met quote
Het gaat lekker hier in dit sprintje!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jul 2017 8:27    
Vrouw Weeggegevens   bibi 2011
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten/meer sporten

Reageer met quote
Ik heb me hier even aangemeld. Zoals ik het me herinner wordt het sprintje elke keer verlengd, gebeurt dat niet, dan krijg ik in ieder geval een berichtje te zien dat de nieuwe sprint geopend is. Met de volgende ronde doe ik actief mee. Nu vrijdag wegen en dan is het sprintje al op z'n eind. Wat was ook alweer de laatste dag dat je je gewicht in mag vullen? Ben een tijdje eruit geweest, en dat is aan mijn gewicht te zien Schaam Schaam
Dus met hangende pootjes terug Lachen

Ben van plan in een redelijk laag tempo af te vallen, met focus op het aanleren van gezondere eetgewoontes en bewegen wat meer in mijn week- en dagpatroon op te nemen (echt fanatiek sporten komt toch altijd de klad in). Ik hoop stiekem nog altijd op iets meer, maar zet in op een kilo per maand, om de moed erin te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 15:47    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Dukan

Reageer met quote
Succes Bibi !!!
Te snel moet je zeker niet gaan.
Ik wacht nog tot vrijdag om mijn gewicht door te geven.
Ben eens benieuwd of het een groen vakje wordt. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 jul 2017 20:22    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Paulinam
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
OP de valreep dit sprintje gehaald, ga me aanmelden bij de volgende. Succes voor iedereen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 26 jul 2017 9:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb me even laten gaan met friet zuurvlees lekker af en toe heb ik dat nodig.
Vanmorgen weer begonnen met kwark en fruit, vanmiddag tosti Hawaï glas melk en vanavond wortel, aard puree en zalm.
Tussendoor thee, met een stukje 70% chocolade, fruit en s,avonds krentenbrood met boter en een kop koffie.

Het begin is er weer
Fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 9:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Paulinam schreef:
OP de valreep dit sprintje gehaald, ga me aanmelden bij de volgende. Succes voor iedereen.

Gefeliciteerd en succes in het volgende sprintje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 12:08    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Ik heb me even laten gaan met friet zuurvlees lekker af en toe heb ik dat nodig.
Vanmorgen weer begonnen met kwark en fruit, vanmiddag tosti Hawaï glas melk en vanavond wortel, aard puree en zalm.
Tussendoor thee, met een stukje 70% chocolade, fruit en s,avonds krentenbrood met boter en een kop koffie.

Het begin is er weer
Fijne dag

Ik zie een mooie groene regel, dus zo erg zal het niet zijn, met dat 'af en toe'. Vraag me wel af wat zuurvlees is? Nooit van gehoord. Menu klinkt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 12:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
(

Volgens oude familietraditie en typisch Limburgs is deze heerlijk malse stoof. Perfect bij frietjes, mayo en appelmoes

Ingrediënten
Porties: 5
800gram Riblappen (of runderlappen - niet te mager vlees)
40gram boter/margarine
5dl water
5dl witte natuurazijn
500gram dikke uien (in halve ringen gesneden)
5el perenstroop
2 plakken ontbijtkoek
3 blaadjes laurier
2 kruidnagels
naar smaak versgemalen peper en zout
Voeg toe aan boodschappenlijst
Een gratis lijst om mee te nemen naar de winkel
Bekijk boodschappenlijst
Bereidingswijze
Voorbereiding: 30min › Bereiding: 3uur › Extra tijd: 1dag marineren › Klaar in:1dag3uur30min
De runderlappen in in blokjes snijden van plusminus 2 bij 2 cm. En bestrooien met zout en peper. Marinade maken van de azijn + water (verhouding 50/50!), de kruidnagels en laurier en minstens 24uur marineren. Langer mag ook.
Het goed uitgelekte vlees (marinade bewaren!) goed bruin aanbraden (essentieel, wees geduldig!) en afblussen met de marinade. De grof gesneden uien apart braden in boter en bij het vlees voegen. Het geheel (ongeveer 2 uur, soms ook langer) gaar laten sudderen in de marinade, met deksel op de pan op een sudderplaatje. Het vlees moet uit elkaar vallen, dan pas is het het lekkerst. Schep van tijd tot tijd het schuim er af.
Als het vlees gaar en mals is, de plakken ontbijtkoek verkruimeld toevoegen om te binden evenals de perenstroop. Eventueel met peper en zout op smaak maken brengen. Proeven...is het te zuur, dan eventueel nog wat perenstroop toevoegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 18:20    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het nieuwe sprintje voor dit vervolg is aangemaakt.

http://www.weegclub.nl/forum/van-79-9-naar-74-9-deel-22-t54900.html

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 27 jul 2017 19:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 6 van 7