Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 64,9 naar 59,9 ( deel 2 )

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het werkt als volgt:

Je geeft het gewicht van 59,9 in als streefgewicht.
Iedereen die van 64,9 naar 59,9 wil komen is welkom.
Ben je nog geen 64,9 dan is er ook nog een 'van 69,9 naar 64,9' sprint.
Zodra je op of onder 59,9 zit word je uit deze sprint verwijderd. Voor degene die het leuk vinden om nog verder te gaan, kan ik nog een sprintje hierna maken.

Nieuwe leden kunnen zich blijven aanmelden, de sprint wordt steeds verlengd.

Je doel is dus om deze sprint zo snel mogelijk te verlaten.

Goed idee? Doe dan mee!

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 mei 2017 22:48    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
12 weken voor 3,6kg... ben benieuwd, zou moeten kunnen. Merk alleen dat die laatste paar pondjes het lastigst zijn. Rollende ogen

Trotse mama van L.M. ❤12/08/2016 - Mijn iPad typt soms vreemde dingen, sorry alvast!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 10:55    
Vrouw Weeggegevens   MenteSana
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik ga jullie tijdelijk verlaten, ik ga zorgen dat ik in de zomer stabiel tussen de 62 en 64 blijf en vanaf september/oktober pak ik het wel weer op. Het is weken super gegaan, maar ik begin met dit mooie weer en de nodige feestjes wat af te zwakken. In de zin van, ik krijg er nu niet heel denderend veel van af. Ik ben al heel blij met mijn gewicht van nu en tevreden dat ik lichter ben dan voor mijn zwangerschap! Toen woog ik altijd tussen de 66 en 69. Ik durf in bikini zonder mij te schamen en dat heb ik hiervoor nog nooit gevoeld. Of terwijl, missie volbracht! En ja, ik ben nu nog niet 100% tevreden, maar zit alweer veel beter in mijn vel als je het vergelijkt met de periode van kerst. Trots dat het mij is gelukt om de zwangerschapskilo's kwijt te raken (+ zelfs nog wat meer) met hulp van jullie (weegclub). Voornamelijk het willen behalen van groene vakjes is voor mij DE juiste motivatie geweest, Thanks daarvoor! Heel veel succes voor jullie allemaal en wie weet, tot in september/oktober! Alhoewel ik natuurlijk van harte hoop dat jullie misschien dan ook alweer volbracht is, Hihi. Misschien kom ik hier nog wel soms ff mijn gewicht noteren, als een soort stok achter de deur van mij om tussen de 62 en 64 te blijven.

Trotse mama van L.M. ❤12/08/2016 - Mijn iPad typt soms vreemde dingen, sorry alvast!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 10:21    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Ik ga het hier ook proberen. Of het me gaat lukken is nog de vraag maar ik doe mijn best. Cool Erg blij

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 11:54    
Dagdeal (728x90)
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Helemaal vergeten mijn gewicht in te vullen. Verward Geschokt Schaam Schaam . Stom, maar goed op naar volgende week. Cool

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wow! Ik heb de 100% bereikt. Dat is mij nog nooit in een sprintje gelukt geloof ik! Erg blij
Ik had dan ook wel laag ingezet, dat dan weer wel. Maar het geeft wel aan dat ook de slakken er toch wel komen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 19:42    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Mei ik heb je verwijderd. Je hebt je inzet gehaald. Het sprintje gaat wel tot 59,9. Dus als je verder wilt gaan hier meld je dan weer op nieuw aan met het streefgewicht van 59,9. Succes. Cool Erg blij

Vrijdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 23:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1