Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Zijn kleine ronde pepertjes gevuld met roomkaas. Zoet/zuur/pittig Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 11:30    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
He jakkes. Die lust ik niet. Ook de paprika variant niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 11:47    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Dietiste

Reageer met quote
Bossie, je hebt helemaal gelijk met je tekst.. waarom zijn het smoesjes.. puur om mezelf te gunnen dat ik het mag.. dat het goed is ofzo.. de waarheid is dat ik mezelf voor de gek hou..en niet mezelf alleen..
Tuurlijk je mag wel een xtje zondigen.. maar dat met mate.. En niet wat ik doe elke dag Schaam Schaam .. het ligt aan de keuzes.. en daar moet ik harder worden tegen mezelf..
En als ik afval ook al is het maar 1 ons... of als ik ben aangekomen niet gelijk de handdoek in de ring gooien. Van het lukt me niet.. ik kan het niet enzovoort...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 12:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb d3 sprint gesloten voor nieuwe inschrijvingen. Zo gaan we bijna allemaal gelijk van start.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 15:17    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Totaal niet verwacht maar toch een min! Blijkbaar veel last van vocht. Flink wat afgepiest vannacht. Gisteren overdag ook meer dan normaal. Dat geeft de mens weer moed. 😊

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zeikerd Lachen Lachen
Ik heb dat ook regelmatig T.

Hilda, het is echt heel moeilijk, maar alle begin is moeilijk. Hard zijn voor jezelf is echter alleen maar goed als het werkt. Belangrijkste is dat je jezelf niet in de slachtofferrol plaatst. Dat is de enige manier om het vol te houden. Ik ben eruit gekropen en ik zie om mij heen duidelijk dat degenen die er ook uit kruipen, daadwerkelijk afvallen en het ook vol houden wanneer het een keer misgaat. Er blijft een dalende lijn in het gewicht zichtbaar ookal zitten er hikken in.
Als iemand in die slachtofferrol blijft zitten, dan zie je helaas dat er na een jaar misschien 5 of 6 kilo af zijn. Dan heb ik het niet over de mensen die een paar kilo af willen vallen, maar over mensen die minimaal 30 kilo willen afvallen, mensen met serieus overgewicht.
Tuurlijk loop je af en toe met je snufferd tegen de muur, dat doet iedereen. Maar het is hoe je er mee omgaat dat bepaalt of je herpakt en sterker uit de strijd komt.

Als je met je neus tegen de muur loopt, kun je 2 dingen doen: 1. je gaat op de grond zitten huilen terwijl je over je neus wrijft en je blijft zitten of 2: je vloekt, wrijft, zucht, kijkt naar de muur en zegt dat moet ik dus niet meer doen en je loopt erom heen.
Mooie beeldspraak, maar iedereen begrijpt me nu denk ik ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 16:51    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi gezegd bossie!
Klinkt alsof je ervaringsdeskundige bent Erg blij
Ik ga dit onthouden want ik vind het soms ook lastig de draad weer op te pakken als het ff tegen zit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 16:54    
 Exclusief blond Amsterdam
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja en dat is echt de truc Marmar. Zuchten, accepteren en doorgaan. Zodra je gat denken dat alles naar de klote is, dan geef je jezelf toestemming om jezelf te laten gaan. Ik doe aan schadebeperking, dat werkt een stuk beter.
Als je weet dat je een etentje hebt, dan kun je 2 dingen doen: of je kijkt/vraagt vooraf wat je te eten krijgt of wat je kan bestellen of je gaat ervoor en vergeet even je dieet.
Bij de 2e optie ga je los, dat weet je van tevoren. Bij de eerste optie, dan weet je wat je krijgt of kan bestellen en kun je kiezen wat je doet of bestelt. Ik heb vaak dat als ik bij iemand ga eten, dan neem ik zelf het een en ander mee om de schade te beperken. Ze vragen ook vaak of ik mee kan eten of dat ze iets moeten halen voor mij, heel lief. Met uit eten gaan, kies ik iets dat ik lekker vindt, maar wat wel enigszins past in mijn dieet. Ik kies er dan ook voor om geen toetje te nemen, want dat is gewoon hele foute boel bij mij. Ik kies dan voor weinig khd en wat minder vet vlees of vis. Soms neem ik iets wat niet zo goed is, zolang er maar geen suiker in zit. Ik moet dan alleen een dikkere plus accepteren. Dat weet ik van tevoren en dat is dan een weloverwogen beslissing. Ik vraag mezelf dan: is dit gerecht een plus van 10 of 12 ons waard? De ene keer wel en de andere keer niet. Daarom weeg ik ook ELKE dag. Ik weet precies waarom ik een plus heb of waarom ik gelijk blijf. Soms is het een samenloop van omstandigheden, maar meestal gewoon verkeerde dingen of teveel eten ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 17:13    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik doe dus nu mijn stinkende Est maar er af gaat het niet. Maar goed de aanhouder wint heb ik maar bedacht en ik ga dus gewoon stug door. Het moet er toch een keertje af gaan lijkt mij.
Morgen heb ik mijn eerste werkdag en heb alles voorbereid. Ontbijt ligt klaar in de koelkast zodat ik het morgenochtend na het opstaan zo kan opeten.
Mijn tussendoortjes en lunch liggen ook klaar, dat hoef ik alleen maar in mijn tas te gooien. Ik ben goed bezig hihi.

Donderdagavond gaan wij uit eten met heel de familie. Ik heb dus idd gevraagd waar we heen gaan zodat ik kan kiezen wat ik kan eten. We gaan naar de pizzeria en ik zag gamba's staan en dat lust ik wel. Zit in een rode saus dus dat is vaak ook nog te doen. Geen toet alleen evt een kopje thee.
Lijkt mij wel goed zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 21:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gambas......heeeeeerlijk!!

Bossie, je hebt het heel mooi en goed verwoordt. Dankje daarvoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 0:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 9 van 14