Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bossie, wat zal dat goed voelen!!! Een geweldige prestatie waar je trots op kan zijn. Denk jij ook vaker waarom je het zover hebt kunnen laten komen? Ik wel. Maar toch zit ik weer in een 'verrek allemaal ik wil slechte dingen eten' fase....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 10:39    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hier een enorme min die ik niet verwacht had. Een zeer positieve verrassing dus. Erg blij Dat terwijl ik helemaal niet bezig ben geweest met gezond eten. Maar wel te druk ben geweest om tussendoor te snoepen. Dus toch wat goed gedaan denk ik. Lach

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Eigenlijk niet T, want ik weet nu dondersgoed waardoor het is gekomen. Ik heb zo vreselijk veel over voeding geleerd en waar ik op reageer, dat ik het totaal niet vreemd vindt hoe het zo ver heeft kunnen komen. Ik at te veel en verkeerd, punt! Ik dacht gezond te eten en ik kom er ook achter dat ik echt minder moet eten dan het voedingscentrum zegt. Ook de zogenaamde gezonde dingen zijn voor mij niet goed. Ik kan het merken aan mijn darmen en aan mijn gewicht. Hier bedoel ik onder andere brood mee en dingen als rijst en pasta. Allemaal heerlijk, maar ik krijg gelijk last van mijn spastische dikke darm en de kilo's vliegen er aan. Ook als ik meer dan 1200 caloriën eet, dan gaat het niet goed. Uiteraard ligt het er wel aan wat ik eet dan he. Maar soms is het mij ook een raadsel hoor. Laatst diner gehad van 2 kroketten, 3 mini frikandellen en een brok komkommer en de dag erna een flink -. Schiet mij maar lek dan.

Soms moet je ook wel eens wat slechts eten, maar kijk gewoon uit voor valkuilen en accepteer de plus. Maak voor jezelf de beslissing of het eten de plus waard is. Ik weet dat ik van geraffineerde suikers verschrikkelijke vreetneigingen krijg. Een ijsje, gebakje of suiker bevattend snoep is me dat gewoon niet waard. Zo lekker is het helaas ook niet meer. Kwestie van keuzes maken dus. Vandaag heb ik overdag goede keuzes gemaakt, maar vanavond ga ik flink de mist in. Dat weet ik nu al. We vieren Arina's verjaardag vandaag. Ik eet geen gebak, maar lekkere hapjes en bbqen dat gaat er wel in ohhh Morgen een dikke plus, maar die is het mij absoluut waard. Volgende week gewoon goed opletten en goede keuzes maken. Zal lastig worden, want ik heb veel te veel eten hahahahaha. Komende dagen dus veel barbequen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 13:11    
Vrouw Weeggegevens   Hilda33
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven (Dietiste )

Reageer met quote
Hoi hoi

Ik.zou ook graag weer bij willen doen.. de vorige sprint helaas niet afgemaakt... zag het op dat moment effe niet meer zitten qua afvallen.. nu achteraf wel weer een excuus..
Gebeurde wat dingen om me heen.. wat er aardig in heeft gehakt bij me.. ik ben een emo eter.. dus dat ging de verkeerde kant op...
Nu ben ik het echt zat.. En wil er voor 10000% voor gaan!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 15:20    
Dagdeal (728x90)
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Hilda, dat klinkt heel bekend hoor. Ik ben ook een kop in het zand steker als het effe niet zo goed gaat. Beetje dom maar ja zo gaat dat bij mij.

Ons kleine mupke voelt zich weer wat beter en wil morgen weer naar school dus we gaan het zien hoe zij zich morgenochtend voelt.
Waarschijnlijk is ze gewoon over vermoeid en dan gaat ze overgeven en heeft ze koorts. Op zich wel een mooi instrument dat lichaam maar vind het ook wel sneu.Maar goed ze moeten nog 1 weekje volhouden en dan hebben zij dan ook echt vakantie.

Ik vind het zo knap dat iedereen minnetjes op de weegschaal heeft! Wij hadden vrijdag chinees gegeten en zaterdag mac dus ik wil effe niet weten wat er op de weegschaal staat. Donderdag is mijn weegmoment en ik hoop dan dat het een beetje meevalt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Af en toe slecht eten moet kunnen. Ik denk dan altijd maar: ik zal vast niet direct aankomen als ik de rest vd week wel gezond eet. Maar probleem is wel dat slecht eten weer snaaibuien uitlokt. Wat dat betreft herken ik wel wat bossie zegt. Of het nu door de suikers komt of door de gedachte "ach, het maakt nu toch niks meer uit", dat weet ik niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 7:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Hilda!
Ik denk dat we allemaal emo eters zijn. Ik ben er vaak 100% van overtuigd dat de knop volkedig om is, totdat ik in de ochtend iets verkeerds eet. Dan gaat het mis. Dan word ik ook nog boos op mezekf rn tadaaa...daar gaan we weer. Zoonlief van 2.5 zit in de peuterpubertijd dus de hele dag uitdagen. Vakantie is net begonnen dus over 6 weken ben ik knettergek... ik voorspel vele wandelingen waar hij lekker in de buggy zit. 😁 Dat voorkomt hopelijk ook dat ik van ergernis vanalles naar binnen duw.

Vandaag regenachtig hier. En vanmiddag komt iemand voor onderhoud van de cv ketel. Dus thuisblijfdag.

Bossie ik denk toch dat ik last van brood heb. Nu een vroege lunch met een smoothie. Zoonlief in b3d gegooid. Was moe en lastig. Even rust...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:21    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hilda, klik bovenaan even aan dat je meedoet. Dan staat je naam in de lijst. Ik wil de sprint sluiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:23    
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
Het is beide Marmar en Kaya, daarom moet je gewoon wegen, juist wanneer je verkeerd bezig bent geweest. Je wordt dan gelijk met je neus op de feiten gedrukt en dat "ach, het maakt nu toch niets meer uit" is dan gelijk door de schrik beperkt tot een dag.

Hoi Hilda, welkom en succes. Weet je wat het probleem is met smoesjes? Je hebt alleen jezelf er maar mee, maar wanneer je door de smoesjes down wordt, dan heb je iedereen in je omgeving er mee. Wanneer je écht af wil vallen, dan moet je jezelf helemaal omarmen, dus ook je slechte kanten. Ik heb heel veel geleerd over mezelf in de laatste bijna anderhalf jaar. Ook door contact met anderen. Ik kan niemand anders de schuld geven dan mezelf wanneer ik een plus heb of verkeerd eet. ALLES is een kwestie van keuzes maken, de voor en nadelen afwegen. Jezelf afvragen, is het het echt waard? Of is het gewoon makkelijk?

Kaya, fijn dat je mupke zich weer beter voelt he Erg blij

Ik kan iedereen even een hart onder de riem steken. Gisteren hebben we de verjaardag van mijn dochter gevierd met vrienden. Ik heb geen taart gegeten, maar wel gebarbequed, stokbrood met kruidenboter of satesaus gegeten en zelfs geen sla. Ik ben mezelf ook te buiten gegaan aan mijn verslaving: gevulde peppadews. Zoooooo lekker! Ik heb wel heel veel bewogen, maar dat weegt niet op tegen wat ik naar binnen heb gewerkt. Vanmorgen moest ik dus even slikken en ja hoor, +9 ons. En ik voel dat ik meer honger heb, dus ik heb absoluut verborgen suikers gegeten. Marinades en satesaus denk ik. Maar o wat heb ik genoten en ik kan er weer even door vooruit. Alhoewel, ik heb nog heel veel over hahaha. Gelukkig zit het meeste in de diepvries ohhh

Allemaal weer heel veel succes deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Peppadews? Nooit van gehoord. Zo te horen maar goed ook...😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2017 10:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 8 van 19