Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Cadeau omgeving kerst 2014

Van 100+ naar 100- deel 4

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Bossie1973
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Eerste Dr Cohen dieet

Reageer met quote
En kijk uit met snelle khd en suikers, want daar krijg je sneller honger van. Vooral van geraffineerde suikers. ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jul 2017 7:36    
Vrouw Weeggegevens   T174
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mij valt net in dat ik nog helenaal niet ontbeten heb 😂 Vanochtend iets latrr op. Kids boterham gemaakt en wat drinken, drinken voor school ket een snackje, zelf koffie gemaakt en gern tijd om s4lf ook te eten. Bog net tijd om koffie te drinken. Nu aan de koffie met twee tarwekoekjes erbij. De bruine versie van Mariakoekjes. Huiswerk. Gezellig ket zoonlief die mijn tablet heeft ingepikt en ik op mijn telefoon zit te typen...😂

Tussendoor niks meer nu. Straks lunchen als ik m8jn dochter heb gehaald. Vanmiddag begint hier d4 zomervakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 9:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik was deze week weer ietsjes bijgekomen. Manlief komt gisteren met friethes aan. In de avond als speciale gast naar de Gaia Zoo en daar was een heel buffet en barbecue.... Slechts twee stukjes vlees gehad met verrukkelijke chilisaus. Ietiepietsie knoflooksaus. En twee stukjes bruin stokbrood met roomboter. Ik ben vanochtend maar niet op de weegschaal gaan staan....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 9:10    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
goedemorgen! Is het bij jullie ook zulk lekker weer? hier is het heerlijk.
Ik heb een klein ziek meisje thuis en met 3 uurtjes slaap is deze dag met eten gedoemd om te mislukken maar goed. het zal vast goed komen.
ik ben alleen zo moehoeoeoe

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 11:19    
Dagdeal (728x90)
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Acherm. Beterschap voor de kleine mup.

Hier is het tot de middag mooi geweest baar tegrn half 4 regen. Nog nat buiten maar geen regen meer. Ik sufferd had het zonnescherm nog omlaag.. Hopelijk kan het even goed drogen.

De stappenteller op mijn telefoon geeft aan dat ik gisteren 12945 stappen heb gezet. Een record! Dat zou gelijk staan aan meer dan 700 verbrandde callorieen. Dan durf ik het morgen weer aan om opd3 weegschaal te staan...😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 16:51    
Vrouw Weeggegevens   Marmar
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beterschap voor je meisje Kaya! En als je moe bent is gezond eten meestal niet makkelijk. Gaat bij mij tenminste zo. Dan eet ik het liefst een zak chips leeg Schaam Schaam

Goed bezig T174 met zo veel stappen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 jul 2017 17:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Beterschap voor je dochter Kaya.
Ik ken het gevoel. Ik was gisteren ook heel erg moe, voor de zoveelste keer, en toen heb ik de frituur aangezet. Ik had weer de hele dag achter de feiten aangelopen en kon echt de puf niet opbrengen om te koken. Ik heb 3 mini frikandellen en 2 kroketten in mijn mik geduwd samen met een brok komkommer. Vanochtend moed verzameld om op de weegschaal te gaan staan, want ik had gisteren al een plus 6 ons door het uit eten gaan bij mijn schoonvader in het revalidatiecentrum. Ik had op weer een plus gerekend, maar ik kreeg een hele mooie verrassing in de vorm van -8 ons! En ik kan ook gelijk goed naar de wc hahahaha. Dat is in elk geval erg fijn.
T, lekker he die stappentellers. Bij mij betekent het niet altijd een goed resultaat, maar dat heeft te maken met de balans van weinig eten, veel bewegen. Als ik stelselmatig veel beweeg, dan gaat mijn lijf reserves opbouwen en spieren aanmaken, dan moet ik eigenlijk rust nemen, veel drinken en wat meer eten. Dan val ik ineens weer af.
Het lichaam is een ingewikkeld apparaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 7:55    
 Exclusief blond Amsterdam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mmm. 106 4 ons meer dsn dinsdag. Vast allemaal spiermassa....😂

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jul 2017 8:18    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb een mooi minnetje en voel me bubbelen van binnen. Mijn streefgewicht komt nu dichtbij. Iets minder dan 5 kilo moet ik nog, de laatste grens voor mijn doel is gepasseerd. Ik voel een heleboel tegelijk en vraag mezelf af wat er door me heen zal gaan wanneer ik mijn doel van 82.5 bereikt is. Het volgende doel is stabiel blijven en dat zal misschien wel moeilijker kunnen zijn dan afvallen. Ik ben benieuwd of ik dan een sprintje kan maken om dat te realiseren. We zullen zien. En dan moet ik ook een beslissing nemen om verdere stappen te zetten mbt een kindje of de gang naar de plastisch chirurg te maken. Keuzes maken dus. Nu kan ik die keuze nog even voor mij uitschuiven. Eerst die laatste 4.3 kilo er nog af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 8:04    
Vrouw Weeggegevens   Judy78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten in combi met lowcarb

Reageer met quote
Een heeeeel klein minnetje wat me eigenlijk toch wel heel erg verbaasd deze week niet echt n goeie week... Ben moe en veel aan mijn hoofd en enorme drang naar alles wat slecht is qua eten. Hopelijk volgende week weer wat meer en ff weer wat beter op m'n dieet letten.... Bijna vakantie ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2017 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 7 van 19